♥Η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά...♥

23/9/12


Γεια σας κορίτσια!!!
 Η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά έλεγαν οι παλιοί...
και συμφωνώ απόλυτα...!!
Γι’ αυτό κι εγώ θα σας μιλήσω για τα αφρόλουτρα που μου αρέσουν!!!

Γενικά έχω πολλά αφρόλουτρα με την έννοια ότι κάθε μέρα θέλω να έχω και διαφορετικό συμφώνα με την διάθεση μου, γι΄ αυτό τον λόγο υπάρχουν κάποια που είναι ατυχείς αγορές και κάποια που τα λάτρεψα και τα έχω πάντα στην συλλογή μου, είναι αυτά για τα οποία θα αναφερθώ αμέσως τώρα!!!


Πρώτο αγαπημένο και κατέχει την κορυφή είναι το Le Petit Marseillais με εκχύλισμα μελιού Λεβάντας πραγματικά σου φτιάχνει την διάθεση!! Η μυρωδιά του δεν είναι πολύ βαριά , αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο και απαλό!!



Έπειτα από την αγαπημένη σειρά των περισσότερων Dove Silk Glow , θρέφει και αφήνει μια λάμψη στο δέρμα!!Έχει ωραίο άρωμα!!



Συνεχίζουμε με το Corpus Musk, μυρίζει υπέροχα!!



 Το Palmolive Naturals με Βούτυρο Karité είναι το επόμενο αφρόλουτρο, αυτό πραγματικά σου έρχεται να το φας!! Μυρίζει όμορφα και ενυδατώνει την επιδερμίδα!!



 Για super ενυδάτωση Nivea Baby Bath με άνθη εσπεριδοειδών !! 



Και τέλος το Sanex Protector,η αλήθεια είναι ότι δεν μου αρέσει ιδιαίτερα το άρωμα του και μετά από συνεχείς χρήσεις μου ξεράνει το δέρμα αλλά λατρεύω την αίσθηση φρεσκάδας που αφήνει!!




Αυτά από μένα! 
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω; 
Ποιο είναι το δικό σας αγαπημένο αφρόλουτρο; 



 Το ποστ δεν είναι διαφημιστικό αλλά ενημερωτικό.



 

4 σχόλια:

  1. Κι εγώ έχω έρωτα με τα αφρόλουτρα και τα χρησιμοποιώ ανάλογα με τη διάθεσή μου και την ώρα της ημέρας που κάνω ντουζ. Από αυτά που ανέφερες ψηφίζω πρώτο το les petit marseillais. Εγώ το έχω στην κίτρινη συσκευασία με γάλα βανίλιας και το χρησιμοποιούσα πάντα μετά την παραλία το καλοκαίρι. Πολύ ενυδατικά αφρόλουτρα. Επίσης αγαπημένα σχεδόν όλα τα kings and queens και ιδιαίτερα το sugar που μυρίζει τσιχλόφουσκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχω χρησιμοποιήσει το Le petit marsails αλλά αγαπημένο μου είναι το Silk glow της Dove μυρίζει απίστευτα!
    Θα χαρώ να περάσεις μια βόλτα και απο το δικό μου blog
    kisses
    Maria
    http://inbeautywonderland.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @VickyMarple: Έχω και την βανίλια τώρα ωραίο είναι γενικά έχω δοκιμάσει αρκετά από Le Petit Marseillais και μου αρέσουν πολύ!! Το sugar από kings and queens μου κίνησες το ενδιαφέρον και θα το δοκιμάσω!!

    @Beauty wonderland: Όντως και το Dove Silk Glow μυρίζει όμορφα και ενυδατώνει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπώ τα Le Petit Marseillais!! Έχω 2 διαφορετικά στο μπάνιο μου και θέλω να πάρω και τρίτο.. χαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget