♥Μέλος του My Beautique Club♥

11/9/12


Γεια σας κορίτσια!!!

Σήμερα είμαι πολύ χαρούμενη για δυο λόγους!!


Ο πρώτος είναι ότι έγινα μέλος του My Beautique Club και το πρωί πήγα να προμηθευτώ το αποδεικτικό από τo κατάστημα Hondos Center προς έκπληξη μου δώσανε κι ένα δωράκι (λατρεύω τα δωράκια!!!) είναι μια θήκη με πινέλα απο την Max Factor!!

Αν κάποιες αναρωτιέστε τι είναι το My Beautique Club διαβάστε τα παρακάτω:
Όσες δεν έχετε κάνει εγγραφή ακόμα κάντε από εδώ!

 Η κάρτα και το μπρελόκ ως μέλος του My Beautique Club!

Και το δωράκι!!!

Σε ευχαριστώ Hondos Center!! 

Και ο δεύτερος λόγος που είμαι χαρούμενη σήμερα έρχεται σε λίγο!! 
Το ποστ δεν είναι διαφημιστικό αλλά ενημερωτικό.

 

5 σχόλια:

  1. Έχω γίνει κι εγώ μέλος εδώ και μέρες αλλά ακόμα δεν έχω πάει για να πάρω το αποδεικτικό! Μακάρι να τύχει να πάρω κι εγώ ένα τέτοιο δώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντως δεν ξέρω αν δίνουν σε όλα τα σημεία Hondos Center το ίδιο δώρο αλλά απ’ ότι έχω δει σχεδόν όλες οι κοπέλες έχουν πάρει ένα δωράκι! Για αυτό μην το αργείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α!Δεν το ήξερα, ευχαριστούμε για την ενημέρωση!! Πάω κι εγώ να γίνω μέλος. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ta link που έχεις οδηγούν στην αρχική σελίδα του Fb ή εγώ πατάω λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν στο βγάζει διότι αυτό είναι μια περσινή καμπάνια που είχαν για λίγο καιρό πλέον δεν ισχύει.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget