✿ Αγαπημένα προϊόντα styling

23/10/12


Γεια σας κορίτσια!!! 


Τώρα αρχίζει σιγά - σιγά να έρχεται το κρύο και μου είναι λίγο δύσκολο επειδή κρυώνω αρκετά εύκολα να έχω μαζεμένα τα μαλλιά κότσο τύπου μπαλαρίνας όπως τα είχα σχεδόν όλο το καλοκαίρι, με είχε βολέψει πολύ!! 


Θα πρέπει να τα αφήνω κάτω όποτε έχω κάποια προϊόντα styling που είναι αγαπημένα και ποτέ δεν λείπουν από το ντουλάπι μου, είναι οι σύμμαχοι μου!!! 


 Για αυτά τα αγαπημένα μου προϊόντα styling θα σας μιλήσω...




 Επειδή δεν θέλω να φεύγω από το σπίτι με ένα χτένισμα και να επιστρέφω με διαφορετικό… 

Rilken Vzoom Extra Strong Haispray
Η αγαπημένη μου λακ πιστεύω ότι από όσες έχω δοκιμάσει είναι η καλύτερη!! 
Κρατάει το χτένισμα άθικτο δεν, κουνιέται ούτε τρίχα!! 
Δεν κολλάει!! 


 Στην περιοχή μου είναι λίγο δύσκολο να την βρω αρκετά συχνά, έπρεπε να βρω κάποια άλλη λακ να την αντικαθιστώ για εκείνο το διάστημα που δεν την είχα και βρήκα… 

Wella Wellaflex Λάμψη και Κράτημα Hairspay Πολύ Δυνατό Κράτημα
Πολύ καλή και αυτή η λακ όντως και αυτή δεν κουνιέται ούτε τρίχα όμως έχει ένα μείον κολλάει λίγο! 


 Για απίθανες μπούκλες… 

Lorvenn Paris X-Style Super Curl Mousse Τέλειες Μπούκλες
Με βοηθάει πολύ στο να κάνω σγουρά τα μαλλιά μου είναι υπέροχος αφρός για μπούκλες!!! 
Με λίγο αφρό σε υγρά μαλλιά και στέγνωμα με την φυσούνα και είναι έτοιμες οι μπούκλες!!! 


 Και τέλος ένα μυστικό…

Farcom Evolution Hair Care Silicon 888
Σιλικόνη την χρησιμοποιώ όταν θέλω να κάνω ίσιωμα στα μαλλιά και συγχρόνως να προστατεύοντα!!
Βάζω μια σταγόνα στις άκρες των μαλλιών. 


Επίσης στο ίσιωμα με βοηθάνε και τα σαμπουάν Wella Pro Series Shampoo Moisture & Dove Heat Defence Shampoo





Αυτά από μένα!!
Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα προϊόντα styling;
Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω;





Το ποστ δεν είναι διαφημιστικό αλλά ενημερωτικό.

 
 

6 σχόλια:

  1. αυτόν τον αφρό χρησιμοποιώ και εγώ αρκετά χρόνια τώρα και πραγματικά είναι απο τους καλύτερους!!Αγαπάω τα προιόντα της Lorvenn !!

    http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/
    πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε μένα μου αρέσουν τα προϊόντα Lorvenn είναι πολύ καλά όμως ο αφρός για μπούκλες είναι ο καλύτερος και τον χρησιμοποιώ πολλά χρόνια!!!

      Καλά να περνάς!!! :)

      Διαγραφή
  2. όλες μας έχουμε αγαπημένα μας προϊόντα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ χρησιμοποιώ την σειρά Αναδόμηση & Προστασία της Pantene και είμαι ικανοποιημένη!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget