Δωράκι απο EVERY WOMAN A GODDESS... (vickymarple.blogspot.gr)

3/11/12


Γεια σας κορίτσια!!! 

Καλό μήνα να έχουμε!!! 

Ευτυχώς το πρόβλημα με τον υπολογιστή διορθώθηκε σύντομα…και είμαι πάλι εδώ!!! 

Με υπέροχα δωράκια που είχα κερδίσει και τα παρέλαβα την Παρασκευή από το blog «EVERY WOMAN A GODDESS...» της γλυκειάς Βίκυς και την ευχαριστώ παρά πολύ!!!! 

Τα δωράκια…
 
Aπολεπιστικό Προϊόν Σώματος Milk & Honey Gold, Oriflame 
Πρόκειται για απολεπιστικό προϊόν σώματος με οργανικά εκχυλίσματα μελιού και γάλακτος που απαλύνουν και ενυδατώνουν την επιδερμίδα.
Μυρίζει τέλεια καθώς αφήνει την επιδερμίδα απαλή και λαμπερή!!! 






Ενυδατικό Κρεμοντούς με Άνθη Πορτοκαλιάς ,Le Petit Marseillias 
Είναι γνωστή η αδυναμία που έχω στα αφρόλουτρα Le Petit Marseillias όποτε και αυτό δεν αποτελεί εξαίρεση, μυρίζει υπέροχα και αφήνει το δέρμα απαλό!!!









Μπρονζέ Πέρλες Giordani Gold σε απόχρωση Natural Radiance,Oriflame 
Μείγμα από μικροπέρλες που θα χαρίσουν στην επιδερμίδα σας φυσική λάμψη και αψεγάδιαστη ακτινοβολία. Εμπλουτισμένες με πολύτιμα μέταλλα mica και silica για πιο φωτεινή όψη.
Μου αρέσουν πολύ οι bronzing πέρλες!!! 








Μολύβι Ματιών Νο056 , Davis Accent
Πρόκειται για ένα μαλακό μολύβι ματιών σε μια όμορφη απόχρωση του πράσινου!!!









 Και τέλος...
Μια υπέροχη καρτούλα με όμορφες ευχές!!! 

Αυτά ήταν τα πολύ όμορφα δωράκια από την Βίκυ που θέλω να την ευχαριστήσω παρά πολύ για ακόμη μια φορά !!! 

Επισκεφτείτε το blog της Βίκυς στο http://vickymarple.blogspot.gr/ έχει πολύ ενδιαφέροντα θέματα!!!! 

Φιλάκια!!!



5 σχόλια:

  1. ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, Ελευθερία μου, να είσαι πάντα τυχερούλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι τίποτα σε σύγκριση με υπέροχα δωράκια σου, εγώ σε ευχαριστώ να είσαι πάντα καλά!!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Nice post dear :)


    Join Estée Lauder Giveaway on my blog :)


    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/11/giveaway-v.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία δωράκια :)
    Το κρεμοντούζ είναι τέλειο το έχω δοκιμάσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget