✿ Δωράκια από Fashion has it . . . (www.fashionhasit.com)

14/11/12


Γεια σας κορίτσια!!

Δωράκια και πάλι!

Τελικά θα αρχίσω να πιστεύω ότι είμαι πολύ τυχερός άνθρωπος διότι σε διάστημα ενός μήνα έχω κερδίσει τρεις φορές!! 

Γιούπι!!! 

Πάμε στα δωράκια που θα σας δείξω σήμερα τα οποία κέρδισα στο διαγωνισμό από Fashion has it . . . by Claire & Vasia και θέλω να ευχαριστήσω πολύ τα κορίτσια πραγματικά όλα είναι υπέροχα!!

Τα δωράκια είναι:
-2 σουτιέν TEZENIS
-1 σετ εσώρουχα INTIMISSIMI
-1 κολάν τζιν CALZEDONIA
-1 καλτσόν CALZEDONIA
-1 ζευγάρι κάλτσες CALZEDONIA
Για άλλη μια φορά θέλω να ευχαριστώ πολύ την Κλαίρη και την Βάσια για τα όμορφα πραγματάκια!!!

Αυτά προς το παρόν!!

Φιλάκια!!!



Το ποστ δεν είναι διαφημιστικό αλλά ενημερωτικό.
 
 

6 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα τα δωράκια!! Σου εύχομαι να είσαι πάντα τυχερή!
    φιλάκια πολλά
    http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σίσσυ μου και εγώ το εύχομαι να είμαι πιο τυχερή στο μέλλον σε όλους τους τομείς!!!
      Φιλάκια!!
      :)

      Διαγραφή
  2. Μπραβοο!!! Μεγειες και παντα τετοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. polu wraia ola!sou euxomai na eisai panta toso tuxerh!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget