✿ Review:Δειγματάκια Biomaris

16/11/12


Γεια σας κορίτσια!! 

Πριν λίγες μέρες είχα κερδίσει σε ένα διαγωνισμό  στο facebook δείγματα της εταιρείας Biomaris τα όποια τα δοκίμασα, αν και η ποσότητα δεν είναι επαρκής για να σας πω αντικειμενικά την άποψη μου ωστόσο θα σας μιλήσω για την πρώτη εντύπωση που μου έδωσαν και τι ακριβώς είναι τα προϊόντα Biomaris που δοκίμασα



Από την σειρά Classic Line με δραστικά συστατικά θαλασσινό νερό, συστατικά από φύκια, θαλάσσιο κολλαγόνο, ειδικό θαλασσινό αλάτι, θαλασσοσφαιρίδια, χαβιάρι, DNA από αυγά σολομού, αλόη, έλαιο αβοκάντο, βιταμίνη Α, βιταμίνη Ε, squalane, αμυγδαλέλαιο, χαμομήλι, μέλι, eucerin, λιποσώματα, ελαιόλαδο, παπάγια, προβιταμίνη Β5, έλαιο από άγριο τριαντάφυλλο και απευθύνεται σε κανονικές μέχρι και ξηρές επιδερμίδες. 


Το πρώτο που δοκίμασα ήταν το πίλινγκ. 

 Biomaris sea salt peeling 
"Απαλό peeling που καθαρίζει σε βάθος απομακρύνοντας τα νεκρά κύτταρα."
  
Για ώριμες, ξηρές, κανονικές και μικτές επιδερμίδες. 





Σαν πίλινγκ ήταν καλό όμως δεν μου άρεσε η μυρωδιά του, όπως όλα τα προϊόντα μυρίζουν σαν θαλασσινό νερό, τουλάχιστον αυτό μου θυμίζει εμένα, στο συγκεκριμένο είναι πολύ έντονη.

Έπειτα δοκίμασα την μάσκα. 


 Biomaris collagen algen mask 
 "Κρεμομάσκα με θαλάσσιο κολλαγόνο, θαλασσινό νερό και σύμπλεγμα φυκιών προσφέρει ενυδάτωση και αναζωογονεί την κουρασμένη επιδερμίδα." 

Για κανονικές και μικτές επιδερμίδες. 


Είναι σε μορφή κρέμας που γίνεται διάφανη όταν την βάζεις στο πρόσωπο, έχει απαλή μυρωδιά και αφήνει την επιδερμίδα πολύ αναζωογονημένη. 



Στη συνέχεια δοκίμασα το gel από χαβιάρι και την κρέμα προσώπου με Δ.Π. 10.

Biomaris caviar gel 
"Gel από χαβιάρι διεγείρει την ανανέωση κυττάρων και μειώνει τις λεπτές γραμμές." 

Για ώριμες, ξηρές, κανονικές, μικτές, λιπαρές και ευαίσθητες επιδερμίδες. 



Ωραίο είναι δεν είχα ξαναδοκιμάσει κάτι παρόμοιο είναι σαν gel σε στερεή μορφή το απλώνεις στο πρόσωπο και έτσι προσφέρει στην επιδερμίδα όλα τα ενυδατικά του συστατικά.


Biomaris hydro intense cream SPF 10 
"Ελαφριά πλούσια κρέμα για αφυδατωμένα δέρματα. Παρέχει άμεσα ενυδάτωση μακράς διάρκειας και καλά ισορροπημένη προστασία UVA-UVB. Προστατεύει το δέρμα ενάντια στη γήρανση και τους ερεθισμούς που προκαλούνται από την έκθεση στον ήλιο και αφήνει την αίσθηση μεταξιού και απαλότητας. Είναι κατάλληλο για αφυδατωμένες ή ξηρές επιδερμίδες. Επιπλέον μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν κρέμα βάσης πριν το make-up. Περιέχει: Θαλασσινό νερό, εκχυλίσματα κόκκινου σταφυλιού και θαλάσσιους ενυδατικούς παράγοντες." 

Για κανονικές, μικτές και λιπαρές επιδερμίδες. 


Στην δική μου επιδερμίδα που είναι μικτή προς λιπαρή μου φάνηκε πολύ βάρια έχει εντάξει καλή μυρωδιά.



 Aπό την σειρά Biomaris rich care concept περιποιείται την ώριμη απαιτητική επιδερμίδα, ενεργοποιεί την ανανέωση κυττάρων και μειώνει τη δημιουργία ρυτίδων. Με δραστικά συστατικά θαλασσινό νερό, συστατικά από φύκια, θαλάσσιο πλακτόν, έλαιο πανθενόλης, βιταμίνη Α, βιταμίνη Ε, λιποσώματα ASC-III, έλαιο αβοκάντο, βιοσακχαρίτης , συνένζυμο Q10, φυτοστερόλες. 


Την κρέμα ματιών όπου δεν την δοκίμασα εγώ αλλά η μητέρα μου καθώς απευθύνεται σε ώριμες ηλικίες. 

Biomaris eye cream 
"Μία εξαιρετική κρέμα ματιών που περιποιείται και προστατεύει την ευαίσθητη περιοχή των ματιών, διατηρώντας την απαιτούμενη υγρασία και χαρίζοντας ελαστικότητα. (δεν περιέχει αλκοόλ)." 


Αρκετά καλή.(αυτό μου είπε...!)


Και τέλος από την σειρά περιποίηση για το σώμα.

Biomaris wash lotion 
"Αφρίζον καθαριστικό, ιδανικό για πρόσωπο, χέρια, ευαίσθητες επιδερμίδες, ακόμη και για την απαλή και ευαίσθητη επιδερμίδα του μωρού σας."




Αφήνει απαλή την επιδερμίδα. 





Κάπου εδώ θέλω να ευχαριστήσω  πολύ την Biomaris Hellas για την δυνατότητα που μου έδωσαν να δοκιμάσω τα προϊόντα της!! 

Αυτά από μένα!! 
Φιλάκια!!  



Το ποστ δεν είναι διαφημιστικό αλλά ενημερωτικό.
 
 

9 σχόλια:

  1. Το τζελ για το πρόσωπο φαίνεται πολύ ενδιαφέρον! Μου αρέσει που έχουν φυσικά συστατικά.

    Marina @ minty.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αρκετά και πρωτότυπο κατά την γνώμη μου!

      Διαγραφή
  2. Δεν την ξέρω την εταιρία και χαίρομαι να μαθαίνουμε κι άλλες και μάλιστα προϊόντα με φυσικά συστατικά! Πολύ καλό το review σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά την ήξερα αλλά μέχρι τώρα δεν έχω κάποιο από τα προϊόντα της και όταν κέρδισα τα δείγματα μου κίνησε την περιέργεια να τα δοκιμάσω! :)

      Διαγραφή
  3. Σ'ευχαριστώ που έγινες μέλος στο μπλογκ μου!Είμαι κι εγώ νέο σου μέλος!
    Από εβδομάδα θα έχω κι εγώ καινούριο διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για την ανταπόδοση! :)

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο post!!! Την εταιρεία αυτή δεν την γνωρίζω καθόλου αλλά φαίνεται να έχει ωραία προϊόντα για ξηρές επιδερμίδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!
      Ειδικά η κρέμα προσώπου με Δ.Π. 10 που δοκίμασα πιστεύω θα ταίριαζε σε ξηρές επιδερμίδες καλύτερα.

      Διαγραφή
  5. Δεν την ήξερα την εταιρία αλλά μας έδωσες μια γενική εικόνα για το τι πρόκειται και για τα προϊόντα της :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget