Ισιωτική Marrakesh kaHm : Review

7/11/12



Πριν λίγες μέρες παρέλαβα τα δείγματα από Marrakesh.gr από μια ειδική προσφορά που είχε στο να αποστέλνει δωρεάν δείγματα,όπου εγώ είχα ζητήσει να μου σταλούν δείγματα του Marrakesh kaHm.

Ισιωτική Marrakesh kaHm : Review
Ισιωτική Marrakesh kaHm : Review

Το πακέτο είχε δυο φακελάκια των 1,3ml & φυλλάδιο οδηγιών.

Τι είναι το Marrakesh kaHm;

Είναι ισιωτική με με φυτικά συστατικά Αργκάν, Κάνναβη και Φυτική Πρωτεΐνη που έχει τις ιδιότητες της Κερατίνης. 
Και υπόσχεται: 
• Μία διεργασία τύπου "Brasilian Blow Out" σε ένα μπουκάλι 
• Ολόισια μαλλιά χωρίς δέσμευση: μέχρι το επόμενο λούσιμο 
• Είναι ελαφρύ και δεν αφήνει υπολείμματα 
• Διατηρεί το ίσιο χτένισμα και μετά τον ύπνο 
• Ισιώνει χωρίς να αφαιρεί τον όγκο των μαλλιών 
• Έχει αντοχή στον ιδρώτα και στην υγρασία 
• Προστατεύει και θρέφει τα μαλλιά με κάθε χρήση 
• Δεν χρειάζεται σίδερο, μόνο στέγνωμα με πιστολάκι!

Ισιωτική Marrakesh kaHm

Λοιπόν το δοκίμασα στα δικά μου μαλλιά...
χρησιμοποιώντας μια πολύ μικρή ποσότητα σε μισοστεγνωμενα μαλλιά και στεγνώνοντας με μια μεγάλη στρογγυλή βούρτσα και πιστολάκι, πέτυχα το τέλειο ίσωμα το λεγόμενο καρφί.

Όμως τα δικά μου μαλλιά έχουν την τάση να λαδώνουν όταν χρησιμοποιώ προϊόντα styling (εκτός από κάποια συγκεκριμένα που δεν μου προκαλούν άμεση λιπαρότητα και τα χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια, τα έχω αναφέρει προηγούμενο post και θα τα βρείτε εδώ) όποτε επόμενο ήταν το τέλειο ίσιωμα να κρατήσει πολύ λίγο δηλαδή την επόμενη μέρα ήθελα πάλι λούσιμο.

Πιστεύω ότι σε ξηρά μαλλιά θα κάνει καλύτερη δουλειά!


Να σημειώσω επίσης ότι μυρίζει πολύ ωραία σου έρχεται να το πιεις!!!



Αυτά από μένα!!
 Τα λέμε σε ένα επόμενο post!!



2 σχόλια:

  1. Τέλειο ίσιωμααα?? Ειπες την κατάλληλη λέξη! :) Ξέρεις καθόλου απο τιμές και απο που μπορούμε να το προμηθευτούμε??
    φιλακια
    http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακολούθησε αυτόν τον σύνδεσμο http://marrakesh.gr/kahm.php, οι τιμές είναι λίγο ακριβούτσικες!!!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget