✿ Δωράκι από S4SisterStyle (s4sisterstyle.blogspot.com)

24/11/12


Γεια σας κορίτσια!! 

Επιτέλους χθες ήρθαν τα πολυπόθητα προϊόντα Bobbi Brown που κέρδισα στο διαγωνισμό που είχαν η Λαμπρίνα και η Μαρίνα από το blog S4SisterStyle.

Τα προϊόντα είναι: 
1.Moisture SPF RICH FOUNDATION 15 – Απόχρωση WARM NATURAL 4,5 
2. Retouching powder – blush – – Απόχρωση peach 4 
3. Eye creamy concealer – Απόχρωση warm honey 
4. Sheer finish pressed powder – Απόχρωση golden orange 
5. Σφουγγαράκι για makeup ή πούδρα compact

Ομολογώ όταν πηρά μέρος σε αυτόν τον διαγωνισμό επειδή μου άρεσαν πολύ τα προϊόντα είπα «σιγά να μην κερδίσω!». Όμως όταν είδα το μήνυμα πριν λίγες μέρες ότι κέρδισα δεν μπορείτε να φανταστείτε την χαρά μου

Για αυτό θέλω να πω ένα πολύ πολύ…πολύ μεγάλο ευχαριστώ!! 


Δεν τα έχω δοκιμάσω ακόμα, η αλήθεια είναι ότι τα λυπόμουν να τα χαλάσω σε απλό καθημερινό μακιγιάζ (δεν ξέρω αν το κάνετε και εσείς, αλλά εγώ διαχωρίζω τα προϊόντα μακιγιάζ σε καθημερινά και πιο καλά) και έτσι ανυπομονώ να τα δοκιμάσω σήμερα στη βραδινή μου έξοδο που όλα είναι πιο επίσημα!!


Αν σας ενδιαφέρει να σας πω εντυπώσεις πείτε μου στα σχόλια. 

Αυτά από μένα! 
Φιλάκια πολλά!!
Το ποστ δεν είναι διαφημιστικό αλλά ενημερωτικό.
 
 

11 σχόλια:

  1. Καλοφόρετα!!! Τελικά μου φαίνεται ότι όλες τα χωρίζουμε τα καλλυντικά σε "καλά" και "καθημερινά".
    Πάντα έτσι τυχερή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. με γεια!!! να τα ευχαριστηθείς!!! :) πάντα να είσαι τυχερή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια! Να είσαι πάντα έτσι τυχερούλα εύχομαι!! Εγώ δεν τα διαχωρίζω τα καλλυντικά μου η αλήθεια είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αναστασία μου!!
      Είναι μια από τις ιδιοτροπίες μου αυτή το να διαχωρίζω τα καλλυντικά σε κατηγορίες!

      Διαγραφή
  4. σου εύχομαι να είσαι πάντα τόσο τυχερή και τα ευχαριστηθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου Χριστίνα μου!!

      Διαγραφή
  5. Πάντα τυχερή καλή μου!!! Νομίζω ότι το έχω & εγώ αλλά όχι σε όλα!!! Ελάχιστα κρατάω για πιο καλή χρήση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με γεια σου!! :)
    Πάντα τυχερή σου εύχομαι και εγώ.. Αχ άμα κάνεις κάποιο καλό μακιγιάζ θα ήθελα να μας το δείξεις και να μας πεις για αυτά τα προϊόντα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget