✿ 5 αγαπημένες κρέμες σώματος

8/12/12

Γεια σας κορίτσια!!

Θα σας δείξω τις πέντε αγαπημένες κρέμες σώματος που έχω αυτό το καιρό….

Avon Care κρέμα σώματος με χαμομήλι

Oriflame κρέμα σώματος silk beauty 

Nivea pure & natural γαλάκτωμα σώματος 

Priorities musk γαλάκτωμα σώματος

Seventeen pure κρέμα σώματος  
(δείτε εδώ το σχετικό review)

Αυτές είναι οι αγαπημένες μου κρέμες σώματος για αυτήν την εποχή που ανάλογα με την διάθεση τις αλλάζω!!!

Έχετε δοκιμάσει κάποια από τις παραπάνω;


Το ποστ δεν είναι διαφημιστικό αλλά ενημερωτικό. 
 
 

5 σχόλια:

  1. Της Avon φαίνεται αρκετά καλή.Αυτό τον καιρό χρησιμοποιώ της Apivita.
    Σ΄έχω tag σε κάποιες ερωτήσεις. Θα χαρώ να διαβάσω τις απαντήσεις σου!
    http://itsallaboutbeautybydemyfil.blogspot.gr/2012/12/beauty-tag-beauty-fairy.html
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ θα κάνω το ανάλογο ποστ σύντομα!!
      :)

      Διαγραφή
  2. δεν έχω δοκιμάσει κάποια, αλλά ευχαριστούμε πολύ για τις προτάσεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. this one is really lovely and ia dore your christmas counter :)

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. seventeen απλα κορυφη!!!!
    μου την εκαναν δωρο και μου αρεσε πολυ το αρωμα της! :)

    ομως αυτη της oriflame με το αρωμα ορχιδεας μου ειχε βγαλει σπυρακια οταν την χρησιμοποιουσα,δεν νομιζω να ημουν αλεργικη σε κατι,συνεχεια βαζω κρεμες αυτη ομως δεν με βολεψε,αν και μυριζε πολυ ωραια! :)

    καλη κρεμα χεριων (την ειχα κανει σωματος εγω) απο την oriflame ηταν μια που την ειχε δωρο το cosmopolitan περισυ μια πρασινη με αρωμα ροδακινο.

    μια απλη και οικονομικη λυση ειναι η κρεμες nivea που εχουν στα ταμεια τα hondos με τιμη 1ευρω κ μυριζουν υπεροχα.
    αυτη επειδη ειναι φθηνη τη χρησιμοποιω για μασαζ με το αγορι μου σχεδον καθημερινα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget