✿ Ανακαλύπτοντας μικρούς θησαυρούς...

7/12/12


Γεια σας κορίτσια!! 

Σήμερα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια ανακάλυψη μου… 

Είναι ένα αρωματακι που βρήκα την προηγούμενη εβδομάδα στα μικρά μαγαζάκια  με καλλυντικά όπου μερικές φορές ψάχνοντας μπορείς να βρεις θησαυρούς!!! 

Και λέω αρωματάκι γιατί είναι μόνο 15ml!!! 

Αυτό που με γοήτευσε ήταν το μπουκαλάκι του είναι πολύ όμορφο όμως και η μυρωδιά του είναι πολύ ωραία και διαρκεί αρκετά!!!  

Στην αρχή ήμουν διστακτική επειδή φοβόμουν και λίγο μήπως προκαλέσει τίποτα ερεθισμούς όμως το δοκίμασα και δεν μου προκάλεσε τίποτα αντιθέτως πήρε και πολλά κολακευτικά σχόλια!!!
Πρόκειται για το KINDLOOKS eau de parfum for woman 
(έτσι γράφει πάνω στο κουτί) 

Ψάχνοντας στο internet το βρήκα σαν Real Time KINDLOOKS με νότες κορυφής: περγαμόντο, λεμόνι, μανταρίνι, άνθη πορτοκαλιάς , μεσαίες νότες: tuberose, γιασεμί, ginger, ylang-ylang & νότες βάσης: ξύλο κέδρου, κεχριμπάρι, βανίλια, κανέλα. 

Πως σας φαίνεται; 

Φιλάκια!!
Το ποστ δεν είναι διαφημιστικό αλλά ενημερωτικό.
 
 

4 σχόλια:

  1. Δεν το ξέρω αλλά φαίνεται αρκετά καλό!
    Με γεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όντως το μπουκαλάκι του είναι τέλειο!! θα το ψάξω κι εγώ να το μυρίσω γιατί μου κίνησες την περιέργεια!
    Καλή βδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μπουκαλάκι μοιάζει σαν του Gaultier!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα!! :)

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget