✿ Μικρές αγορές....

1/2/13

Γεια σας και πάλι!!!
 
Σε αυτό το ποστ θέλω να σας δείξω κάποιες αγορές που έκανα! 

......
Πρώτη στάση στο φαρμακείο της γειτονιάς

Αρχικά πήγα για μια κρεμά νύχτας και έφυγα παίρνοντας και αλλά δυο προϊόντα δηλαδή μια κρέμα ματιών και ένα καθαριστικό προσώπου!  


(όπου το μετάνιωσα που δεν παρήγγειλα on-line και ο λόγος είναι ότι τα πλήρωσα πολύ ακριβά και όταν ζήτησα να μου δώσουν δείγματα με γέμισαν με φυλλάδια και μου είπαν ότι δεν έχουν παρά μόνο αυτά) 





KORRES Κρέμα νύχτας για τις πρώτες ρυτίδες με φλοιό μανόλιας
(17,80€)






SOSTAR Κρέμα ματιών με υαλουρονικό οξύ και SPF 15 
(10€)


KORRES Ρυθμιστικό υγρό καθαρισμού για λιπαρές επιδερμίδες με φασκόμηλο και σαλικυλικό οξύ για πρόσωπο και σώμα 
(7,50€)







......

  Δεύτερη στάση στο Hondos Center

Απόκτησα και εγώ την μάσκαρα που όλοι καλά σχόλια λένε και είπα να δοκιμάσω και μια άλλη βάση σκιάς! 


SEVENTEEN Μάσκαρα X-TRAORDINAIRE-black 
(10,50€) 




ARTDECO Βάση σκιάς 
(7,03€) 







......

 Επομένη στάση στο μαγαζάκι Euromania

Όταν πηγαίνεις σε τέτοιου είδους μαγαζάκια το σίγουρο είναι ότι δεν θα φύγεις μόνο με ένα! 
Tέλικα euromania σημαίνει ότι εκεί μαζεύονται όλα τα λεφτά! 
Πήρα σκιές σε γήινες αποχρώσεις, μια αδιάβροχη μάσκαρα και eyeliner σε μαύρο χρώμα!

VERA VALENTI Σκιές 
(2€) 


LOVIE Αδιάβροχη Μάσκαρα-black 
(2€) 



BEAUTY LINE COSMETICS Eyeliner σε μορφή στυλό-black 
(3€) 

......

Και τέλος από την AVON πήρα τα εξής





Makeup Calming Effects-ivory 
(12,60€ από 21,00€)



Κραγιόν Style-mirage 
(2,95€ από 9,50€)





Κρέμα σώματος με βασιλικό πολτό 
(3,00€ από 6,00€) 











......
  
Αυτές ήταν οι αγορές μου!
Σύντομα reviews!

Μείνετε συντονισμένοι και τα καλυτέρα έρχονται!
 Το ποστ είναι ενημερωτικό και όχι διαφημιστικό.



 

20 σχόλια:

  1. Με γεια,πολύ όμορφα πράγματα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελευθερία περιμένω τη γνώμη σου για την κρέμα του Κορρέ για τις πρώτες ρυτίδες. Ψάχνω και εγώ ανάλογη αυτόν τον καιρό αλλά είναι πολύ λιπαρές οι περισσότερες.

    Σε αναμονή λοιπόν!
    φιλιά

    prettynyummy.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ καλές έχει ωραίο άρωμα και δεν είναι καθόλου λιπαρή.
      Θέλει όμως λίγο χρόνο για να δω αν όντως είναι καλή κρέμα.
      Σύντομα review λοιπόν!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Ωραίες αγορές! Της Avon το Makeup το έχω πάρει εδώ και πα΄ρα πολύ καιρό και δεν το έχω ανοίξει ακόμη! Το χρησιμοποιούσα παλιότερα! Είναι πολύ καλό και η Λεβάντα που περιέχει είναι ό,τι πρέπει για τηνν Λιπαρή επιδερμίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!!
      Το χρησιμοποίησα το makeup μυρίζει φανταστικά και αφήνει και καλό αποτέλεσμα!

      Διαγραφή
  4. ωραίες αγορές,εγώ είχα πάρει τη βάση της σκιάς art deco,και έχω να σου το εξής!!!
    στην αρχή ήταν πολύ καλή,κράταγε το μακιγιάζ σταθερό γιαπολλ΄ες ώρες και 10 είχα μετρήσει.μετά από δύο μήνες περίπου,και ενώ έκλεινα καλά το βαζάκι,ξεράθηκε το προιόν,και το πέταξα..απογοητεύτηκα,γιαί έγινε σαν να ήταν πλαστικό...για αυτό χρησιμοποιήσε το τώρα που είναι αρχή!
    τώρα εάν δεις ότι είναι εντάξει και έτυχε σε με΄να πες μου,γιατί μου άρεσε πολύ στην αρ΄χη,και εαν ήξερα πως δεν είναι έτσι θα το ξαναέπαιρνα!!!σόρυ για το πολύ μεγάλο σχόλιο!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ! Μη μου λες τέτοια!
      Πάντως που την χρησιμοποίησα είναι πολύ καλή βάση, θα δείξει στο μέλλον και θα σου πω!
      Μην ανησυχείς για το μεγάλο σχόλιο!

      Διαγραφή
  5. to mirage t pira k einai teleio! gine melos st blog m an thes http://beautyworldnena.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό είναι!
      Έγινα και εγώ μέλος στο blog σου!

      Διαγραφή
  6. καλημέρα πολυ ωραία όλα , με γεια σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. poso se katalavainw psaxnw ta farmakeia gia na parw tin krema xeriwn tou korre k s ola i timi tis exei apo 6 eyrw k panw sto xalandri se 1 ti vrika 9 se ilektroniko farmakeio ti vrika k 4,50 eyrw min sizitisw gia tin cera di cupra pou ti vriskw 4 eyrw akrivoteri... yperoxi parousiasi ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά μετάνιωσα που δεν τα πήρα από on-line φαρμακείο αλλά δεν είχα σκοπό να πάρω πολλά παρά μόνο μια κρέμα όμως πάντα θα μπεις στον πειρασμό και κάτι παραπάνω θα πάρεις!
      Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  8. Σε έχω κάνει tag εδώ: http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/2013/02/tag-211.html
    Αν θέλεις, δες το :) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με γεια! Η βάση πώς σου φαίνεται? Σκέφτομαι να την πάρω κι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!! :)
      Μέχρι στιγμής την βρίσκω πολύ καλή, δεν ξέρω στο μέλλον γιατί μου είπαν ότι ίσως στεγνώσει.
      Πάντως μέχρι τώρα είμαι ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα και σου προτείνω να την δοκιμάσεις, είναι σχετικά οικονομική.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget