✿ Καλή Ανάσταση & Καλό Πάσχα❣❣❣

28/4/13

Καλημέρα και Χρόνια πολλά σε όλους και όλες❣❣❣ 

 

Αύριο ξεκινάει η Μεγάλη Εβδομάδα (επειδή δεν ξέρω αν καταφέρω να γράψω άλλο ποστ μέσα στην εβδομάδα) ήθελα ευχηθώ... 

Καλή Ανάσταση❣❣❣ 

  Tο άγιο Φως της Ανάστασης ,ας φωτίσει τις ψυχές και τις ζωές όλων μας!

  

Καλό Πάσχα❣❣❣ 

Όπου κι αν πάτε, ότι κι αν κάνετε να περάσετε όμορφα με τα αγαπημένα σας πρόσωπα!!!

  Κορίτσια μια συμβουλή: Μην το παρακάνετε με το μακιγιάζ και το ντύσιμο όταν είναι να πάτε στην εκκλησία απλά και ταπεινά! Τα μίνι και το έντονο μακιγιάζ είναι ιδανικά για την βόλτα μας! 

Φιλάκια πολλά❣❣❣

 

8 σχόλια:

  1. Ελευθερία μου Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση να έχεις εσύ και η οικογένεια σου! Η συμβουλή σου, εντάξει συμφωνώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου επίσης!!!
      Φιλάκια!!! :)

      Διαγραφή
  2. Kαλό Πάσχα, Ελευθερία μου! Η συμβουλή σου ότι πρέπει. Έχουμε άπειρες ευκαιρίες για έντονο μακιγιάζ και εντυπωσιακές εμφανίσεις, δεν χρειάζεται να κάνουμε το κομμάτι μας στην εκκλησία! Άλλωστε υπάρχει πάντα η λύση the no make up make up. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Πάσχα και σε σένα Βίκυ μου!!!
      Και εγώ αυτήν την λύση επιλεγώ, το βαμμένο άβαφο!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget