✿ Μικρές αγορές....

4/4/13

Γεια σας❣❣❣

Εδώ πάλι με μικρές αγορές!

...✾...
 
 Θα ξεκινήσω με βερνίκια νυχιών 
(πιστεύω να το έχει καταλάβει ότι έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στα νύχια!)
 
ένα βερνίκι από Olivia No174 (τα βερνίκια Olivia μου αρέσουν πολύ γιατί είναι οικονομικά, στρώνουν ωραία και έχουν διάρκεια!) και ένα βερνίκι από Golden Rose No350 (πρώτη φορά αγοράζω από την συγκεκριμένη εταιρεία) και η τιμή τους μόλις 1 ευρώ το καθένα! 
Επίσης απέκτησα το πρώτο μου κανονικό dotting tool αν και η αλήθεια είναι αρκετά λεπτό δεν ξέρω αν θα με βολέψει, θα το δοκιμάσω και θα σας πω! 
Το συγκεκριμένο dotting tool το αγόρασα από την Avon στην τιμή προσφοράς 2,95 ευρώ(από 5,90 αρχική)

...✾... 

 Συνεχίζω με προϊόντα μακιγιάζ,
 
-Μονή σκιά Dido No1/55 (ευρώ)
-Ρουζ Exotic Rosy No102 (2 ευρώ)
-Ρουζ Glamorous No3 (2,50 ευρώ)
-Παλέτα με 6 σκιές Jully Rose (1,50 ευρώ)
   
(δεν έχω δοκιμάσει προϊόντα ξανά από τις παραπάνω εταιρείες,εκτός από την Glamorous που έπαιρνα παλιά όμως τώρα δυσκολεύομαι να την βρω, θα σας πω εντυπώσεις!)

...✾...

Για τα μαλλιά αγόρασα το πολυσυζητημένο L'Oréal Elvive Extraordinary Oil
 
όπου μετά το ποστ της Ειρήνης από το blog Blushing Loves με έπεισε γιατί η αλήθεια είναι ότι τα φοβόμουν τα λαδάκια επειδή τα μαλλιά μου με τέτοιου είδους προϊόντα έχουν αποτέλεσμα να βαραίνουν όμως οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ θετικές!
Το βρήκα με έκπτωση -3ευρώ και όποτε από 9,99 πλήρωσα 6,99

...✾...

Κρέμα χεριών από την Nivea σταθερή αξία!
 
Μου άρεσε πολύ το βαζάκι της, είναι στα 50ml και μόλις 0,98 ευρώ

...✾...

Liposan Fruity Sparkle Κεράσι το αγαπημένο μου!
   
Τιμή 2,26 ευρώ.

...✾...

Σε προσφορά "1+1 Δώρο" βρήκα τα αποσμητικά Rexona
   
και έτσι πήρα το Clear Aqua roll-on για να το δοκιμάσω!
Η τιμή του ήταν 3,54 ευρώ. 

...✾...

 Τελευταίο σας άφησα μια ανακάλυψη μου για την οποία είμαι πολύ χαρούμενη! 
 
Είναι αρωματάκι από Lady F Revolution Parfums τύπου La vie est belle της Lancome
Πρόκειται στην ουσία για μια απομίμηση του αρώματος La vie est belle από την Lancome μυρίζει το ίδιο και έχει αρκετή διάρκεια και η τιμή του 3,50 ευρώ τα 30ml! 

...✾...

 Αυτές ήταν τελικά οι μικρές μου αγορές!

 Έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά και ποια είναι η γνώμη σας; 

 Φιλάκια πολλά❣❣❣

   
Το ποστ δεν είναι διαφημιστικό αλλά ενημερωτικό.

3 σχόλια:

  1. k gw twra pira to extraordinary oil!
    http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr/2013/04/haul-march.html
    edw einai to haul mou!
    pros to paron mou aresei polu!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το Extraordinary Oil πρέπει να είναι πολύ ωραίο! Με γεια όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Ελευθερία! σ ευχαριστώ πολύ που με ακολούθησες! :) Εννοείται έγινα μέλος!

    Έχω πάρει το ίδιο ρουζ από glamorous από Τιτάν 1 ευρώ (το λέω επειδή λες ότι δεν τα βρίσκεις εύκολα). Επίσης και εγώ πριν κάνα 2 εβδομάδες ανακάλυψα αυτή τη σειρά από τις απομιμήσεις αρωμάτων και μάλιστα στα 2,70 ευρώ και εννοείται θα ξαναπάρω γιατί έχει βγει σούπερ αυτό που έχω πάρει! Πέρα από αυτό δεν φοβάσαι να το χρησιμοποιήσεις σε αρκετή ποσότητα ρε παιδί μου όπως σε άλλα αρώματα που μπορείς να χεις σκάσει 70+ ευρώ! χαχα :P

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget