Collective Haul!!!

15/5/13



Συγκεντρωτικές αγορές που έκανα πρόσφατα και επειδή κάποια τα έχω λίγο παραπάνω καιρό θα σας πω και την πρώτη εντύπωση! Όμως αγόρασα και κάποια πραγματάκια που τα χρησιμοποιώ χρόνια καθώς επίσης αξεσουάρ και ρούχα!

Collective Haul
Collective Haul!!!



 Προϊόντα Μακιγιάζ 

Radiant Matt Finish Transparent Base 
[Radiant Matt Finish Transparent Base] 
Ήθελα μια βάση από καιρό και την συγκεκριμένη την είδα και σε άλλα blog με θετικά ή αρνητικά σχόλια, εγώ κράτησα τα θετικά. Ένας ακόμη λόγος που την πήρα ήταν ότι την βρήκα πιο οικονομική από τις άλλες. 
Η πρώτη εντύπωση είναι πολύ θετική!
Χαρίζει μια λάμψη και φωτεινότητα στο πρόσωπο δεν διαπίστωσα λιπαρότητα καθώς το φορούσα.
Τιμή: 13,20€

Jully Rose Eyeshadow
[Jully Rose Eyeshadow]
Μου άρεσαν τα χρυσά χρώματα και έτσι την πήρα. Έχω ξαναπάρει σκιές αυτής της εταιρείας (δείτε εδώ), γράφουν καλά όμως έχουν πολύ glitter όποτε για πρωί δεν τις συνιστώ. 
Τιμή: 1,50€

AVON COLORTREND Mascara 
[AVON COLORTREND Mascara] 
Είπα να δοκιμάσω και αυτήν μάσκαρα αφού ήταν και σε συλλεκτική συσκευασία. 
Η πρώτη εντύπωση είναι πολύ καλή!
Είναι ιδανική για πρωί κατά την γνώμη. Διαχωρίζει τις βλεφαρίδες χωρίς να τις φορτώνει πολύ. 
Τιμή: 4,95€

Lovie Volume Mascara Blue
   [Lovie Volume Mascara Blue] 
Εντάξει γνωστή η τρέλα μου για το μπλε όποτε πήρα και μάσκαρα! 
Η πρώτη εντύπωση είναι ικανοποιητική!
Αφήνει πολύ χρώμα που στο φως φαίνεται πολύ έντονα το αποτέλεσμα, σαν μάσκαρα είναι καλή.
Τιμή: 3,00€

Beauty Line Cosmetics Lip Pencil 008
 [Beauty Line Cosmetics Lip Pencil 008] 
Θέλησα να δοκιμάσω και τα μολύβια χειλιών από αυτήν την εταιρεία. Έτσι πήρα το κοραλί-φουξ χρώμα.
Η πρώτη εντύπωση είναι καλή!
Ωραίο χρώμα αλλά φεύγει αμέσως. 
Τιμή: 1,50€


Beauty Line Cosmetics Nail Polish 517
 [Beauty Line Cosmetics Nail Polish 517] 
Αγορές χωρίς τουλάχιστον ένα βερνίκι νυχιών δεν γίνονται! Επέλεξα ένα mint πράσινο χρώμα. Όπως θα δείτε και παρακάτω θέλω να το συνδυάσω με το φορεματάκι που πήρα. 
Τιμή: 1,00€


 Προϊόντα Γενικά
AVON Care Κρέμα χεριών με βασιλικό πολτό
  [AVON Care Κρέμα χεριών με βασιλικό πολτό] 
Σας έχω μιλήσει για αυτήν την κρέμα μπορείτε να δείτε εδώ, είναι πολυχρηστική. Έχει γίνει η  αγαπημένη μου! 
Τιμή: 2,95€


AVON Βούρτσα Μαλλιών
 [AVON Βούρτσα Μαλλιών] 
Μου άρεσε το σχεδιάκι είναι πολύ ανοιξιάτικη! 
Τιμή: 7,90€


Gilette Simply Venus 3 Plus
   [Gilette Simply Venus 3 Plus] 
Είναι τα αγαπημένα μου! Ενώ με οποιοδήποτε άλλο ξυραφάκι κόβομαι ή θα έχω φαγούρα μετά, με το συγκεκριμένο έχω παρατηρήσει ότι δεν έχω τέτοια συμπτώματα. 
Τιμή: 5,99€


AIM WHITE NOW TRIPLE POWER Gold
   [AIM WHITE NOW TRIPLE POWER Gold] 
Διάβασα πολλά για αυτήν την οδοντόκρεμα και όποτε ηρθε η ώρα να την δοκιμάσω και εγώ! 
Τιμή: 2,80€ (περίπου)



Αξεσουάρ-Ρούχα


Όλα τα παρακάτω όπως θα δείτε θέλω να τα συνδυάσω με το φόρεμα που πήρα γιατί πρόκειται να πάω σε γάμο αυτήν την εβδομάδα. Επειδή όλα τα  βρήκα εκτός από το μακιγιάζ αν έχετε κάτι να μου προτείνεται θα το εκτιμούσα! 

Βραχιόλι με πέρλες
 [Βραχιόλι με πέρλες] 
Θα το συνδυάσω με τα σκουλαρίκια. 
Τιμή: 4,00€


Σκουλαρίκια πέρλες
 [Σκουλαρίκια πέρλες]
Ήθελα κάτι απλό.
Τιμή: 2,50€


Φουρκέτες μαλλιών [Φουρκέτες μαλλιών] 
Τα μαλλάκια μου σκέφτομαι ένα πιάσιμο τα μισά πάνω ενώ όλα θα τα έχω ανάλαφρες μπούκλες. Όποτε πιστεύω ότι κάπου θα χρησιμεύσουν!
Τιμή: 1,00€ ανά τεμάχιο


Φόρεμα
  [Φόρεμα] 
Είναι απλό με δαντέλα το σχέδιο, σε ένα φιστικί χρώμα.
Το συνδυάζω με μπεζ τσάντα και παπούτσια. 
Περιμένω τις προτάσεις σας για το μακιγιάζ κορίτσια!
Τιμή: 55,00€



 


Όλες οι τιμές που αναγράφονται παραπάνω αφορούν την τιμή που τα αγόρασα εγώ.
Το ποστ δεν είναι διαφημιστικό αλλά ενημερωτικό.


16 σχόλια:

  1. Με γεια σ Ελευθερια! Καλοφορετα! Το φορεματακι ειναι υπεροχο! Μ αυτο θα σ προτεινα ροζ-κοραλι κραγιον, κανει ωραια αντιθεση πιστευω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ανθούλα μου!!! :)
      Εκτιμώ πολύ την πρόταση σου, θα την λάβω υπόψην μου!

      Διαγραφή
  2. Το φόρεμα είναι απλά καταπληκτικό!Από που το πήρες;;;
    Θα σου σύστηνα μακιγιάζ με πολύ απλό μακιγιάζ στα μάτια και έντονο φούξια κραγιόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και για την πρόταση μακιγιάζ!!! :)
      Το φόρεμα δεν είναι κάποιας γνωστής μάρκας να σου πω, είναι από τα καταστήματα με ρούχα που εδώ στην επαρχία δεν έχουν επωνυμίες.

      Διαγραφή
  3. Με γεια όλα! Το μολύβι και το μανό από Beauty Line τι τέλεια χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ολα υπεροχα. με γεια σου κ καλοφορετα. το φορεμα ειναι υπεροχο κ αγαπω το βεραμαν κ στα νυχια. Πρασινο κ τιρκουαζ μακιγιαζ στα ματια προτεινω.
    φιλια
    Μαιρη

    fairymakeuptales.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! :)
      Θα την σκεφτώ την πρόταση σου για το μακιγιάζ!

      Διαγραφή
  5. Πωπω ζηλεψα το μανο βρε Ελευθερια!!!!!Το χω βαλει καιρο στο ματι αλλα ποτε δεν το βρισκω!Υπεροχο το φορεματακι.......Αν δεν κανεις ενα ελαφρυ μακιγιαζ οπως προτεινουν τα κοριτσια,δοκιμασε κατι φωτεινο στα ματια,σε κιτρινακι....πιστευω θα σε φωτιζει πολυ που εισαι μελαχρινη και θα δενει ομορφα με το φορεματακι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για την πρόταση!! :)

      Διαγραφή
  6. παρα πολυ ωραια πραγματα!!!! μεγια σου!
    σου εχω και βραβειακι μπες να δεις!
    http://stellasbeautyworld.blogspot.gr/2013/05/1.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ και για το βραβειάκι!!! :)

      Διαγραφή
  7. Kalispera! :)
    Ontws oi skies tis Jully Rose exoun polu glitter...
    Exoun kali apodosi alla de nomizw na ksanaparw...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει για την τιμή τους καλές είναι πιστεύω!

      Διαγραφή
  8. Με γεια σου!
    Τη βάση της radiant την έχω βάλει κι εγώ στο μάτι εδώ και καιρό! Τη δοκίμασα πριν το πάσχα και είδα μεγάλη διαφορά στο μακιγιάζ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!!!
      Εμένα προς το παρόν μου αρέσει πολύ και σου την προτείνω!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget