Empties #1

16/6/13


Το πρώτο μου empties ποστ!

Empties #1
Empties #1



Συνήθιζα να τα πετάω τα άδεια με το που τελείωναν, όμως αποφάσισα να ξεκινήσω και εγώ μια σειρά με ποστ για τις άδειες συσκευασίες.

 ►Le Petit Marseillais Shower Gel - Lavender Honey 
Αγαπημένο μου αφρόλουτρο. Μου αρέσει πολύ το άρωμα του σε ηρεμεί και ταυτόχρονα σε αναζωογονεί αφήνοντας το δέρμα πολύ απαλό. 
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Σίγουρα, το έχω ήδη κάνει! 

 ►Wella Wellaflex Hairspray Extra Hold 
Άλλο ένα αγαπημένο προϊόν αυτήν την φορά αφορά τα μαλλιά και συγκεκριμένα το styling. Δίνει κράτημα στα μαλλιά και δεν κολλάει. 
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Σίγουρα, το έχω ήδη κάνει! 

 ►Avon Care Intensive Moisture Royal Jelly Hand Cream 
Προκειται για μια πολύ καλή κρέμα χεριων που πριν λίγους μήνες την ανακάλυψα. Ο βασιλικός πολτός που περιέχει κάνει θαύματα. Διαβάστε το review
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Σίγουρα, το έχω ήδη κάνει! 

 ►Rexona Crystal Clear Aqua Deo Roll-On 
Θεωρώ ότι είναι ένα κάλο αποσμητικό.  Έχει ευχάριστο άρωμα και δεν αφήνει σημάδια στα ρούχα.  
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Ίσως. 
(αφού αφήσω κάποιο διάστημα γιατί δεν μου αρέσει να έχω συνέχεια το ίδιο αποσμητικό) 

 ►Avon Scentini - Rose Fizz 
Ένα πολύ γλυκό καλοκαιρινό άρωμα. Έχει ικανοποιητική διάρκεια του αρώματος. 
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Σίγουρα, το έχω ήδη κάνει! 
(πριν προλάβει να τελειώσει)

 ►Liposan Fruity Sparkle Cherry 
Μια αγάπη που κρατάει από παλιά. Βρίσκεται πάντα μαζί μου. Εγώ είμαι ικανοποιημένη από την ενυδάτωση που παρέχει. 
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Σίγουρα, το έχω ήδη κάνει!  

 ►Beauty Line Cosmetics Nail Polish - Top Coat
Αγαπημένο οικονομικό top coat. Χαρίζει στα νύχια λάμψη και βοηθάει ώστε οποιοδήποτε βερνίκι νυχιών να κρατήσει περισσότερο.  
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Σίγουρα, το έχω ήδη κάνει! 

 ►Avon Ideal Flawless Skin Loving Beauty Balm (sample)  
Δοκίμασα σε δειγματάκι την συγκεκριμένη bb cream. Η πρώτη μου εντύπωση ήταν ότι την βρήκα αρκετά καλυπτική όμως ένιωθα το πρόσωπο μου πολύ βαρύ.
Αν θα αγόραζα την κανονική συσκευασία; Δεν νομίζω. 


 

16 σχόλια:

  1. Αχ αυτά τα Le Petit αφρόλουτρα! Είναι καταπληκτικά!!!
    Από Wella Wellaflex Hairspray είναι καταπληκτικά και έχω μείνει κι εγώ πολύ ευχαριστημένη!
    Επίσης και οι κρέμες Avon Care είναι πολύ καλές και όχι τόσο λιπαρές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αφρόλουτρα Le Petit Marseillais και η λακ Wellaflex είναι τα αγαπημένα μου χρόνια τώρα! Παλαιοτέρα είχα δοκιμάσει και άλλη κρέμα χεριών της Avon Care αλλά δεν έμεινα ευχαριστημένη ,την συγκεκριμένη την έχω λατρέψει!
      Καλά να περνάς Μαρία μου! :)

      Διαγραφή
  2. Αυτό το άρωμα από Avon, μου το έκανε δώρο φίλη και έγινε αγαπημένο!!!
    Πολύ όμορφα όλα!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το άρωμα και μένα μου αρέσει γιατί εκτός του ότι μυρίζει υπέροχα, έχει ένα χαριτωμένο μπουκαλάκι και την ιδιαιτερότητα ότι είναι δίχρωμο (δυο φάσεων)!
      Σε ευχαριστώ! :)

      Διαγραφή
  3. Τέλεια αυτή η μάρκα σαμπουάν! Πραγματικά! Όμορφο ποστ και ενημερωτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοω το le petit! Εχω δοκιμαζει το shampoo αλλα απο οτι μας λες και το αφρολουτρο ειναι ωραιο..οποτε γιατι να πουμε οχι σε μια δοκιμη??

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ!! :)
      Πραγματικά έχει εξαιρετικά αρώματα και ποιότητα σε όλα τα προϊόντα αυτή η εταιρεία!

      Διαγραφή
  4. den exw dokimasei tipotaaaaaa apo ola autaaaaaa pou mas deixneis!!xixixi..!!
    aa oxi psemmata..mono to liposan! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει, κάποια από τα παραπάνω που είναι και αγαπημένα μου πιστεύω ότι αξίζει να τα δοκιμάσεις!

      Διαγραφή
  5. Τη Wellaflex κι εγώ τη χρησιμοποιώ αν και η αγαπημένη μου είναι η Palette! Πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!!
      Την Palette την είχα δοκιμάσει πριν χρόνια καλό αποτέλεσμα είχε, όμως τώρα έχω κολλήσει με την Wellaflex!

      Διαγραφή
  6. Το αγαπημενο μου αφρολουτρο απο τα la petit καθώς κ το ανθη πορτοκαλιας!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα μου αρέσουν όλα έχουν υπεροχές μυρωδιές!

      Διαγραφή
  7. Ναι συμφωνω ολα τα la petit είναι υπεροχα.τα λατρευω!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κ τα σαμπουαν κ οι μάσκες είναι επισης υπεροχα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget