Avon New Products

15/7/13


Πριν λίγο καιρό είχα κερδίσει σε ένα διαγωνισμό από την Avon όλα αυτά τα υπέροχα προϊόντα τα οποία άλλα έχουν ήδη λανσαριστεί στους καταλόγους και άλλα αναμένονται.
Μπορώ να πω σε μια γενική εντύπωση ότι όλα μου άρεσαν, όσο κλισέ και αν ακουστεί αυτό, όμως θεωρώ ότι είναι ωραία πραγματάκια ομορφιάς πολύ καινοτόμα μερικά και αρκετά βελτιωμένες υφές σε ορισμένα. 
Ας τα δούμε αναλυτικά, με σειρά αρχίζοντας με αυτά που λάτρεψα περισσότερο!



 Ultra Glazewear Lip Gloss - Iced Pink
Εμένα μου άρεσε πολύ το συγκεκριμένο lip gloss. Το χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά, είναι ιδανικό για πρωινό μακιγιάζ. Η απόχρωση του είναι απαλο ροζ, δίνει λάμψη και μπορώ να πω και όγκο, αναφέρομαι πάντα στα δικά μου χείλη. Το σετάρω πολλές φορές μόνο με ένα μολύβι χειλιών και με το Ultra Glimmersticks Lip Liner - True Red που θα δείτε παρακάτω. Μπορείτε να το δείτε σε ένα δικό μου makeup tutorial.


Ideal Flawless Pressed Powder - Light Medium 
Έχει μεταξένια υφή και αποτελεσματική κάλυψη, η απόχρωση που μου έστειλαν είναι η ιδανική για μένα οπότε έχω καλύτερη άποψη αφού ταιριάζει απόλυτα στην επιδερμίδα μου δίνοντας φυσικό αποτέλεσμα και διάρκεια στο μακιγιάζ μου. Θα την βρείτε και σε ένα δικό μου makeup tutorial.

Mega Effects Mascara - Blackest Black
Η πρωτοποριακή μάσκαρα χαρίζει ακριβώς το αποτέλεσμα που θέλω αφού διαχωρίζει της βλεφαρίδες μια-μια χωρίς να δημιουργεί κόμπους, δίνει όγκο και μήκος. Θεωρείται λίγο δύσκολη στην εφαρμογή της, πιστεύω ότι πρέπει να βρεις την σωστή θέση που θα κρατάς το βουρτσάκι μετά όλα είναι εύκολα. Εμένα δεν με δυσκόλεψε ιδιαίτερα το βουρτσάκι της, με απαλές κινήσεις και κρατώντας σε ευθεία θέση την λαβή του δίνει εντυπωσιακό αποτέλεσμα και δεν μουτζουρώνομαι. Σίγουρα δεν την συστήνω για ένα γρήγορο μακιγιάζ. Διαβάστε την πρώτη μου εντύπωση εδώ!

True Colour Eyeshadow Duo - Ocean Waves
Εντάξει αγαπημένο χρώμα το μπλε άρα λογικά ήταν οι σκιές που λάτρεψα από την πρώτη στιγμή. Έχουν καλεί απόδοση χρώματος, αρκετά βελτιωμένη υφή σε σύγκριση με τις παλιές που έχω και αποτέλεσμα που διαρκεί.

Ultra Glimmerstick Lip Liner - True Red 
Θεωρώ ότι είναι ένα καλό μολύβι χειλιών . Έχει έντονο χρώμα, μπορεί να φορεθεί και μόνο για ματ αποτέλεσμα στα χείλη ή με ένα lip gloss/κραγιόν. Έχει διάρκεια και δεν ξηραίνει τα χείλη.

Ultra Colour Lip Crayon - Reddy For Me
Υπέροχο κραγιόν σε μορφή στύλο, έχει τέλειο χρώμα, με κάποια shimmer τα οποία δεν με ενοχλούν ιδιαίτερα. Είναι πολύ ενυδατικό και με διάρκεια.

True Colour Eyeshadow Quad - Berry Love
Όμορφες αποχρώσεις επίσης με καλή απόδοση και διάρκεια. 
Έχουν αρίθμηση και σχεδιάγραμμα στο κουτάκι για εντυπωσιακή εφαρμογή και των τεσσάρων σκιών.








Nailwear Pro+ Nail Enamel - Green Goddess
Εντάξει βερνίκια νυχιών, η αδυναμία μου! Όμορφο χρώμα, έχει διάρκεια 5-6 μέρες σε κανονικές συνθήκες για τα νύχια. Δείτε το swatch.


Ultra Colour Lipstick - Fuchsia Fever
Και τέλος θεωρητικά αυτό που μου άρεσε λιγότερο και ο λόγος είναι ότι σε αυτό τα shimmer που έχει έμενα με ενοχλούν λίγο, σαν απόχρωση είναι πολύ ωραίο χρώμα και πολύ ενυδατικό, διάρκεια ικανοποιητική. 



 Δείτε τα swatch από τα κραγιόν, το lip gloss, το μολύβι χειλιών και τις σκιές.
      

16 σχόλια:

  1. Έχω παραγγείλει και εγώ τη μάσκαρα.
    Ελπίζω να καταφέρω να την χρησιμοποιήσω!
    Ανυπομονώ να μπουν οι σκιές για να τις αγοράσω!!!!!
    Έχουν τέλεια χρώματα!!!!
    Ειδικά το πράσινο της διπλής!!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με γεια σου!;)
      Δεν είναι κάτι φοβερό αρκεί να βρεις τον τρόπο που σε βολεύει!
      Έχουν όμορφα χρώματα οι σκιές!

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφα! Ανυπομονώ να τα δοκιμάσω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω θα ενθουσιαστείς και εσύ σαν εμένα!

      Διαγραφή
  3. axxx teleio review!!!prepei ki egw na to kanw kapoia stigmi!!!
    oute emena mou arese to kragion...poluuuuuuuuu shimmer!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ! :)
      Ενώ είναι τέλειο χρώμα το κραγιόν τα shimmer δεν θα έπρεπε να τα έχει κατά την γνώμη μου!

      Διαγραφή
  4. Τι υπεροχες οι σκιουλες!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και οι δυο είναι τέλειες, στα χρώματα που μου αρέσουν!

      Διαγραφή
  5. Όλα είναι υπέροχα! Θέλω να παραγγείλω την μάσκαρα, το Lip gloss και το κραγιόν σε μορφή στύλο. Θα ήθελα να ρωτήσω για το lip gloss, αν κολλάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεωρώ ότι δεν κολλάει και δεν μαζεύεται στα χείλη για όσο διαρκεί μένει σταθερό, αυτό έχω παρατηρήσει σε μένα αυτό το διάστημα που το χρησιμοποιώ!

      Διαγραφή
  6. Τι υπέροχες φωτογραφίες! Εγώ έχω ερωτευτεί την τετραπλή παλέτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! :)
      Έχουν ωραία, πιο βελτιωμένη υφή οι συγκεκριμένες σκιές!

      Διαγραφή
  7. Είμαι φαν της Avon. Λατρεύω τα μολύβια της!
    Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! :)
      Μου αρέσουν και μένα τα μολύβια και γενικά τα προϊόντα της Avon!

      Διαγραφή
  8. Yπέροχα προιόντα και φωτογραφίες! Συγχαρητήρια
    Φιλια
    Μαίρη

    fairymakeuptales.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget