L'Oreal Elvive Extraordinary Oil

5/7/13


Το σημερινό review είναι για το λαδάκι Elvive Extraordinary.

L'Oreal Elvive Extraordinary Oil
L'Oreal Elvive Extraordinary Oil


ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ & ΟΦΕΛΗ

To Elvive Extraordinary Oil, ως ένα πολύτιμο απόσταγμα από ενεργά συστατικά, χαρίζει στα μαλλιά θρέψη, απαλότητα και λάμψη χωρίς να τα βαραίνει.

Με 6 εκχυλίσματα σπανίων λουλουδιών για 6 δράσεις:
Λωτός→για ισορροπημένη θρέψη
Χαμομήλι→ για ακαταμάχητη λάμψη
Τιαρέ→για προστασία από την ξηρότητα
Λευκή μαργαρίτα→για απαλότητα
Ρόδο→για προστασία
Λινάρι→για εντατική ενυδάτωση

L'Oreal Elvive Extraordinary Oil

Ανεπανάληπτη εμπειρία και ενός ανατολίτικου αρώματος με ξυλώδεις νότες.

L'Oreal Elvive Extraordinary Oil

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί:

■ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΑΝΟΜΕΝΑ ΛΟΥΣΙΜΑΤΑ
Εφαρμόστε λίγες σταγόνες Extraordinary Oil 10 λεπτά πριν το λούσιμο για να σφραγίσετε τα λέπια των μαλλιών και να αποκαταστήσετε την προστατευτική τους µεµβράνη.

■ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΦΗ
Χρησιµοποιήστε τα Extraordinary Oils για να προετοιµάσετε τα µαλλιά σας για τη βαφή. Εφαρµόστε στα µαλλιά σας λίγες σταγόνες από το προηγούµενο βράδυ. Χάρη στη µαγική του σύνθεση, τα µαλλιά σας θα τραφούν σε βάθος και θα προετοιµαστούν να δεχτούν τη βαφή, αποτρέποντας ενδεχόµενη ξηρότητα και σπάσιµο της τρίχας.

■ΓΙΑ CHECK UP ΟΜΟΡΦΙΑΣ
Όταν διασκεδάζετε εκτός σπιτιού- είτε ηρεμείτε στην εξοχή,είτε κάνετε αναρρίχηση είτε απλά απολαμβάνετε τον ήλιο - τα μαλλιά σας χρειάζονται εντατική περιποίηση. Εφαρμόστε λίγες σταγόνες Extraordinary Oil, αφήστε το να δράσει για λίγα λεπτά και ξεβγάλτε με κρύο νερό. Τα μαλλιά σας θα είναι υπέροχα για τις επόμενες ημέρες!

■ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠO ΤΑΘΕΡΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ STYLING
Εφαρμόστε λίγες σταγόνες Extraordinary Oil σε νωπά μαλλιά πριν το πιστολάκι. Οι ενυδατικές του ιδιότητες θα προστατεύσουν τα μαλλιά σας από τη θερμότητα. Χτενίστε απαλά έτσι ώστε να εισχωρήσει σε κάθε ίνα της τρίχας για να τους χαρίσει απαλότητα, να τα ξεμπερδέψει εύκολα και να τους δώσει εκθαμβωτική λάμψη.

■ΓΙΑ ΜΑΛΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΦΡΙΖΑΡΙΣΜΑ
Εφαρμόστε σε νωπά μαλλιά λίγες σταγόνες Extraordinary Oil και ξεμπερδέψτε τα με μία χτένα με μεγάλα δόντια ξεκινώντας από τις άκρες και προχωρώντας προς τα επάνω. Τα μαλλιά σας θα γίνουν εξαιρετικά απαλά και ανάλαφρα, χωρίς φριζάρισμα!

■ΓΙΑ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΜΠΟΥΚΛΕΣ
Μετά το λούσιµο εφαρµόστε λίγες σταγόνες Extraordinary Oil στα µαλλιά σας, έπειτα τοποθετήστε προσεκτικά στο κεφάλι σας µια πετσέτα και τυλίξτε την απαλά γύρω απ’ τα µαλλιά σας, έτσι ώστε οι µπούκλες να µην τρίβονται µεταξύ τους. Οι µπούκλες σας θα είναι πιο καλοσχηματισμένες και με νεύρο.

■ΓΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ
Ο αέρας και η ατμοσφαιρική ρύπανση μπορούν να κάνουν τα μαλλιά σας να δείχνουν θαμπά, χωρίς ζωντάνια. Το Extraordinary Oil, μία σπάνια αλχημεία από 6 εκχυλίσματα λουλουδιών, θρέφει εντατικά κάθε ίνα της τρίχας για να επαναφέρει τη ζωντάνια και τη λάμψη τους. Μερικές μόνο σταγόνες θα κρατήσουν το χτένισμά σας πειθαρχημένο και φρέσκο σε κάθε στιγμή της ημέρας.

L'Oreal Elvive Extraordinary Oil
ένα πάτημα της αντλίας!

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ


Όταν αγόρασα το συγκεκριμένο λαδάκι για τα μαλλιά στην αρχή ήμουνα διστακτική στο να το χρησιμοποιήσω διότι φοβόμουνα λόγω ότι έχω λιπαρά μαλλιά ότι θα ενίσχυε την λιπαρότητα. Οπότε για ξεκίνημα το δοκίμασα πριν το λούσιμο, το αποτέλεσμα, τα μαλλιά μου ήταν πολύ απαλά κάτι που έμενα μου αρέσει πολύ. 

Αφού το χρησιμοποίησα για αρκετό καιρό έτσι σε κάθε λούσιμο, θέλησα να δοκιμάσω και τον τρόπο να το εφαρμόσω μετά το λούσιμο μπορώ να πω ότι και εδώ το αποτέλεσμα ήταν πάρα πολύ καλό διότι στο ίσιωμα τα μαλλιά γίνονται λεία όχι λαδωμένα και στα σγουρά ανάλαφρες μπούκλες. 

Το χρησιμοποιώ τέσσερις μήνες τώρα στα μαλλιά δεν υπάρχει ίχνος ψαλίδας και οι άκρες πολύ ενυδατωμένες. Έχει γίνει πλέον αναπόσπαστο κομμάτι στην φροντίδα των μαλλιών μου και κάτι ακόμα τα μαλλιά μου δεν είναι τόσο λιπαρά τώρα.

Ένας επιπλέον τρόπος που το χρησιμοποιώ είναι σε στεγνά μαλλιά όταν τα πιάνω αλογοουρά για να έχουν ένα όμορφο τελείωμα. 

Η ποσότητα που βάζω πριν το λούσιμο είναι 2 ή 3 φορές το πάτημα της αντλίας και μετά το λούσιμο όπως και σε στεγνά 1 πάτημα της αντλίας.

Όταν το αγόρασα η τιμή ήταν με έκπτωση 30% 6,99 ευρώ. 

Και να μην ξεχάσω έχει υπέροχο άρωμα λουλουδιών όμως με λίγη διάρκεια του αρώματος στα μαλλιά. 

Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο άλλο λαδάκι για τα μαλλιά όποτε δεν μπορώ να το συγκρίνω άρα αναφέρομαι αποκλειστικά στο συγκεκριμένο για το οποίο έμεινα πολύ ευχαριστημένη και σίγουρα θα το ξαναγοράσω όταν μου τελειώσει!
 

13 σχόλια:

  1. Είναι όντως πολύ αξιόλογο λαδάκι το έχω και εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καταρχήν,πόσο τέλειο έχεις κάνεις το μπλογκ σου!!!!!μπράβο!!!από τις φωτογραφίες μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια φαίνεται πόσο ασχοελίσαι με αυτό!!!συνέχισε έτσι!!!δεύτερον τέλειο και το ποστ σου!τρίτον για το λαδάκι,από την περιγραφή που μας έδωσες έχω ψηθεί να το πάρω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!
      Θα σου αρέσει πιστεύω, θα περιμένω τις εντυπώσεις σου!

      Διαγραφή
  3. auto to ladaki bgainei kai se pio lepti ufi gia lepta mallia!!tsekare to!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kai ayto to ladi kai to neo gia lepth trixa einai teleia oso kai h timh toys

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ ότι η τιμή είναι πολύ καλή , το νέο δεν το έχω δοκιμάσει ίσως στο μέλλον!

      Διαγραφή
  5. Εχω δοκιμασει αυτο της syoss και μου αρεσε!Μολις τελειωσει το επομενο που θα δοκιμασω ειναι αυτο της Loreal!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεωρώ ότι είναι πολύ καλό και στο προτείνω!

      Διαγραφή
  6. Εγώ που λατρεύω τα λάδια μαλλιών και έχω δοκιμάσει ούτε κι Εγώ ξέρω πόσα, το συγκεκριμένο που το εχω δοκιμάσει, δεν μου έκανε και μεγάλη αίσθηση. Για την ακρίνεια έχω δοκιμάσει και τα τρια της σειράς. Συμπαθητικά αλλά όχι ότι καλύτερο εχω δοκιμάσει. Τα φιλιά μου Ελευθερία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget