Ένα μεγάλο ευχαριστώ!

13/8/13

Είναι ένα ποστ που πραγματικά σκεφτόμουνα πολύ καιρό να το κάνω όμως δεν ήξερα πως θα φαινόταν κάτι τέτοιο σε ένα blog που μιλάει για ομορφιά, επειδή πίσω από αυτές τις γραμμές και τις εικόνες του κάθε post και του συνόλου γενικότερα του blog βρίσκεται ένας άνθρωπος. 
Έτσι θέλω να σας ευχαριστήσω πάρα πολύ μέσα από την καρδιά μου, που αγκαλιάζεται το καθετί που εγώ με πολύ χαρά και αγάπη δημοσιεύω σε αυτό το blog και αυτό φαίνεται μέσα από τα σχόλια σας.

Πραγματικά μου δίνει μεγάλη χαρά και το "ευχαριστώ" που γράφω στα σχόλια δεν είναι τυπικό αλλά το εννοώ με την απόλυτη σημασία του.

Διότι στην παρούσα φάση της ζωής μου η ψυχολογία έχει πιάσει πάτο. 
Οι λόγοι;...χωρίς δουλειά εδώ και πολύ καιρό....οι φίλοι έχουν εξαφανιστεί επειδή μάλλον έχουν μπερδέψει την έννοια της φιλίας και για αυτούς φιλία ισοδυναμεί μόνο όταν από τον άλλον έχουμε κάποιο κέρδος στην ζωή μας, όταν έχουμε να πάρουμε κάτι....και αν έχετε και την απορία στο θέμα σχέσεων με το άλλο φύλο και εκεί έχω αποτύχει παταγωδώς. 

Οπότε η μόνη παρηγοριά είναι να μπορώ να επικοινωνώ μέσω του blog μου με κοπέλες που έχουν ένα κοινό ενδιαφέρον, την ομορφιά, που είναι ένα θέμα το οποίο με κάνει να ξεχνιέμαι. 

Γιατί η κάθε κοπέλα κάνει κάτι ξεχωριστό και πολύ όμορφο και αυτό θέλω να αποδείξω μέσα από τις στήλες Blogger Spotlight και Weekly Beauty Read. Δεν έχω κακία, ούτε αντιπάθειες προσπαθώ όλα τα blogs να τα διαβάζω και να βλέπω τα βίντεο από τις κοπέλες στο youtube, όσο o χρόνος και η διάθεση μου το επιτρέπουν, για αυτό πολλές φορές βλέπω να θίγουν το θέμα για το τι είναι το "beauty blogger" λέγοντας διάφορα, αυτό που εγώ καταλαβαίνω είναι ότι πρόκειται μια παρέα που ασχολείται με θέματα ομορφιάς και τίποτε άλλο. 

Δεν θέλω να αδικώ κανέναν λέγοντας άσχημα λόγια και να υπάρχουν μίση, κάτι που πραγματικά δεν οφείλει και αυτή που στο τέλος στεναχωριέται είμαι εγώ (μια φορά το έκανα στην ζωή μου να φερθώ άσχημα σε κάποιον που μου φερόταν καλά και το πληρώνω με πολύ πόνο εδώ και τέσσερα χρόνια). Δεν υπάρχει όφελος από την κακία αν δεν σου αρέσει κάτι απλά δεν χάνεις το χρόνο σου διαβάζοντας το. 

Τώρα γιατί σας τα λέω όλα αυτά ίσως γιατί έφτασε μάλλον η στιγμή που δεν μπορώ να τα κρατάω μέσα μου άλλο, ίσως αυτό να είναι που με οδήγησε και στην δημιουργία του blog "Το ημερολόγιο μου" θέλοντας να μοιραστώ αυτά που νιώθω, γιατί μπορεί και να έχουν δίκιο που λένε όταν λες αυτό που νιώθεις ελαφρύνεις λίγο τον πόνο και την θλίψη σου.  

Κλείνοντας να μην σας κουράζω περισσότερο, δείτε το σαν μια παρένθεση αυτό το ποστ δεν αλλάζει κάτι στα θέματα του, τα σκαμπανεβάσματα της ψυχολογίας μου ίσως να μεταφέρονται στο άλλο μου blog (δεν ξέρω αν πρέπει, όμως για όσο νιώθω θα το κρατήσω).


Θέλω για άλλη μια φορά να σας ευχαριστήσω και να ευχηθώ σε καθεμία σας ξεχωριστά πάντα τα καλύτερα να έχετε στην ζωή σας! 

Φιλάκια πολλά!


Ελευθερία

12 σχόλια:

  1. Ελευθερία κι εμείς σ' αυχαριστούμε! Κι εγώ σ' ευχαριστώ προσωπικά γιατί ήσουν από τις λίγες κοπέλες που όταν κλείδωσα (προσωρινά) το beauty blog μου ενδιαφέρθηκες να ρωτήσεις "γιατί...". Για εμένα αυτό το "Γιατί..." μετράει! Τ αλες πολύ σωστά και γι' αυτό σου λέω να συνεχίσεις να κάνεις αυτό που νιώθεις κι αγαπάς (και στα δυο σου blog!)

    Τώρα όσον αφορά δουλειά, φίλους, σχέσεις και το "έχω αποτύχει παταγωδώς" απλά σου λέ πως το ίδιο νιώθω και περνάω κι εγώ πολλά χρόνια τώρα! Αλλά δεν το βάζω κάτω!
    Όλα καλα θα πάνε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και σου εύχομαι μόνο ευτυχισμένες μέρες να έχεις από εδώ και πέρα στην ζωή σου!

      Διαγραφή
  2. Ελευθερία μου μη μου στενοχωριεσαι!! Ετσι αισθανόμαστε τις μερικές φορές όλες!! Keep doing the fabulous Job!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, σίγουρα το συγκεκριμένο ποστ γράφτηκε σε στιγμή αδυναμίας, σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου για το ενδιαφέρον σου να το διαβάσεις και εύχομαι μόνο ευτυχία να έχεις στην ζωή σου!

      Διαγραφή
  3. Το ποστ σου με συγκίνησε πολύ γιατί μου θύμισε και τον δικό μου λόγο που άρχισα το bloging!!!Θέλει θάρρος για να παραδεχτείς κάποια πράγματα και να το κανείς χωρίς το φόβο να χαρακτηριστείς μίζερη και κακομοίρα όπως θα έλεγαν κάποιοι κακεντρεχείς!!!Και πάλι μπράβο σου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έγραψα γιατί πιστεύω ότι κάποιος ίσως ενδιαφερόταν να μάθει περισσότερα για το άτομο που κρύβεται πίσω από αυτό το blog, είναι ένα ποστ που άφορα μόνο το blog και δεν πήρε παραπάνω δημοσιότητα γιατί ήθελαν να το δουν μόνο όσοι νοιάζονταν και θα έμπαιναν στο κόπο να το διαβάσουν, σε ευχαριστώ Μαρία μου που είσαι μια από αυτές και εύχομαι να περνάς πολύ όμορφα!

      Διαγραφή
  4. Σ'αγαπαμε βρε!Συνεχισε τη καλη δουλεια και ολες σε στηριζουμε!Για να ειμαστε ακομη εδω και να σε παρακολουοθυμε κατι σημαινει αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ κοπέλα μου, το έχω καταλάβει για αυτό ήθελα να σας ευχαριστήσω και ειπα και κάποια πράγματα παραπάνω για τον εαυτό μου. Σου εύχομαι να περνάς υπέροχα!

      Διαγραφή
  5. είσαι τόσο γλυκιά!θα ήθελα πολύ να σε γνωρίσω και από κοντά!είναι πολύ σημαντικό,μέσα από ένα blog,έναν υπολογιστή,μια οθόνη να μπορείς να το λες αυτό για κάποιο και εσύ το έχεις καταφέρει!όλοι έχουμε προβλήματα,ή μετανιώνουμε για πράγματα κτ.λ.όμως η ζωή είναι μεγάλη,και σε γενναιόδωρους ανθρώπους ξέρει πως να φερθεί!για το θέμα της φιλίας έχω περάσει τα ίδια,πολλές φορές,όμως λέω καλύτερα,από τα να είμαι με ανθρώπους που δεν πρέπει,και να χαλάω τον εαυτό μου,χίλιες φορές μόνη μου...΄'οσο για τα αισθηματικά σου,μην απογοητεύεσαι,όλα θα φτιάξουν,από εκεί που δεν το περιμένεις!χαζή συμβουλή,αλλά αληθινή...τώρα για τη δουλειά,δυστυχώς δε μπορώ να σου πω κάτι... :-( εμείς πάντα θα είμαστε εδώ,γιατί όσα έχεις κερδίσει τα έχεις καταφέρει μόνη σου,και αυτό έχει μεγάλη σημασία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χαρά μου και εγώ θα ήθελα να σε γνωρίσω όπως και τις περισσότερες κοπέλες που μόνο καλά λόγια έχουν να πουν για το blog μου και μέσα από αυτό το ποστ και για μένα.
      Δυστυχώς το γεγονός ότι έχουν πέσει όλα μαζεμένα υπάρχουν στιγμές που δεν μπορώ να το διαχειριστώ και με παίρνει από κάτω και ένα από τα αποτελέσματα είναι και αυτό το ποστ, το οποίο δεν το έκανα για να δεχτώ τον οίκτο σας απλά ήθελα να μοιραστώ αυτό που ένιωθα έτσι ανθρωπινά και πόσο σημαντικό για μένα είναι ένα μικρό σχόλιο σας.
      Σου εύχομαι να έχεις μόνο χαμογέλα στην ζωή σου!

      Διαγραφή
  6. Ελευθερία μου, μου αρέσει πολύ το blog σου και σε παρακολουθώ, συνέχισε αυτό που κάνεις!!! Όλοι περνάμε πολύ δύσκολες στιγμές αλλά πιστεύω ότι ακόμα και μέσα από αυτές τις στιγμές κάτι μαθαίνουμε. Δικαιούμαστε να πέσουμε, αλλά επιβάλλετε να σηκωθούμε!!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταυρούλα μου σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!
      Σου εύχομαι να περνάς καλά!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget