Blogger Spotlight: Βeautystars.gr

31/8/13


Τελευταίο Blogger Spotlight του μήνα και του καλοκαιριού επίσης με μια παρουσίαση που με γέμισε πολύ χαρά!
Λοιπόν σήμερα φιλοξενείται η beauty blogger Ηλέκτρα και το blog της "Βeautystars.gr"
Φαντάζομαι ότι όλες θέλουμε να μάθουμε περισσότερα για την Ηλέκτρα μέσα από τις απαντήσεις που έδωσε!  

greek blog
Blogger Spotlight: Βeautystars.gr



 ✯ ✯ ✯ ✯ ✯ 


1. Πότε ξεκίνησες το blog σου και τι ήταν αυτό που σε ώθησε στην δημιουργία του; 
To blog μου ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2012 πριν περίπου δηλαδή ένα χρόνο. Στην δημιουργία του φυσικά με ώθησε η αγάπη μου για τα "beauty" τεκταινόμενα αλλά και επειδή είχα μια τάση να μοιραστώ τις δικές μου γνώσεις/εμπειρίες ομορφιάς με το κοινό. Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος έκανα πολύ καλά γιατί το BeautyStars.gr αγκαλιάστηκε από όλους με ιδιαίτερως θερμά συναισθήματα. 

2. Ποια είναι η πιο δημοφιλή ανάρτηση του blog σου και ποια η δική σου αγαπημένη;
Η πιο δημοφιλής ανάρτηση του blog μου είναι αυτή http://beautystars.gr/edwardgr/ 
Η αγαπημένη μου ανάρτηση όμως είναι http://beautystars.gr/paris-fashion-week/ που είναι και η πρώτη ανάρτηση στο BeautyStars.gr 

3. Ποια είναι τα 5 πράγματα για τον εαυτό σου που θα ήθελες να μοιραστείς μαζί μας; 
α. Πιστεύω τους αγγέλους 
β. Αγαπάω τα αστέρια 
γ. Πιστεύω ακόμη στα παραμύθια 
δ. Για να ακριβολογώ είμαι η ίδια μια βασίλισσα 
ε. Λατρεύω τα ζώα 

4. Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα;
Κόκκινο (η μέγιστη αγάπη μου) 

5. Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό; 
Μακαρόνια! (και ποιός δεν το έχει καταλάβει) 

6. Ποια είναι top 5 τραγούδια που έχεις στην playlist σου; 
α. Je veaux- ZAZ 
β. Σάκης Ρουβάς -Γινόμαστε καλύτεροι 
γ. The calling - Wherever you will go 
δ. Bon Jovi- Bed of roses 
ε. The doors - Light my fire 




7. Πως θα περιέγραφες την τέλεια ημέρα για σένα; 
Ανοίγω τα μάτια αφού με έχει ξυπνήσει το φως του ήλιου που μπαίνει από τις γρίλιες. Σηκώνομαι από το κρεβάτι μετά από γεμάτη αγκαλιά με τον σύντροφό μου. Πάω για μια βουτιά (αν είναι καλοκαίρι , αν όχι περιορίζομαι στην μπανιέρα μου). Παίρνω πρωινό σούπερ. Γράφω κάτι (blog, βιβλίο, άρθρο ή οτιδήποτε τέλος πάντων). Γυμνάζομαι. Παίρνω το μεσημεριανό μου παρέα με τον αγαπημένο μου. Παίζω με το κατοικίδιό μου. Βλέπω τους γονείς μου και την αδερφή μου. Δειπνώ το βράδυ υπό το φως των κεριών κάπου παραθαλάσσια. Για ποτό επίσης κάπου παραθαλάσια και προπαντώς ήρεμα. 

8. Ποια είναι τα 3 πράγματα που θα έπαιρνες μαζί σου σε ένα έρημο νησί;
Δεν ξέρω, ούτε θέλω να το σκέφτομαι! Δεν θα ήθελα να βρεθώ σε έρημο νησί. Μόνο αν ήταν για διακοπές και μόνο αν ήταν με παρέα και είχαμε δυνατότητα επιστροφής. Με αυτό το πλάνο θα έπαιρνα μαζί μου ολόκληρη βαλιτσάρα! 

9. Ποιο είναι αγαπημένο σου προϊόν ομορφιάς; 
Το φυσικότατο scrub που φτιάχνω στο σπίτι μου για το σώμα μου με ζάχαρη ή αλάτι και λάδι. Εξαιρετικό! Δοκίμασέ το! 

10. Αν θέλουμε να σε ακολουθήσουμε, σε ποια θα είναι αυτά; (Blog, Facebook, Twitter κλπ) 
Το BeautyStars.gr μπορείς να βρεις στους παρακάτω συνδέσμους: 
Facebook : http://on.fb.me/UyCkRL 
Twitter: https://twitter.com/BeautyStars_gr 
Facebook Fan Page: https://www.facebook.com/BeautyStarsgr 



Εμένα μπορείς να με βρεις σε πολλούς διαδικτυακούς χώρους. 
Google + : http://bit.ly/qYaA8K  










✯ ✯ ✯ ✯ ✯ 


Θέλω να ευχαριστήσω πάρα πολύ την Ηλέκτρα για την τιμή που μου έκανε να φιλοξενηθεί στο blog μου μέσα από την στήλη "Blogger Spotlight"!

Εντάξει, δεν νομίζω να υπάρχει και κανένας που δεν το γνωρίζει "Βeautystars.gr", θα πω απλά ότι αγαπάμε! 





 Εάν θέλεις να είσαι στο επόμενο Blogger Spotlight στείλε τώρα την συμμετοχή σου!

5 σχόλια:

  1. αγαπάμε Ηλέκτρα!!!η πιο χαμογελαστή παρουσία!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελευθερία μου τι να πω,
    από τις πιο ιδιαίτερες στήλες στο ελληνικό beauty blogging.
    Μπράβο σου, όχι γιατί το σκέφτηκες αλλά γιατί το κάνεις σε
    ένα κόσμο που ο καθένας κοιτάει να καπελώσει τον άλλον
    αντί να ανέβει ο ίδιος!
    Μπράβο κοριτσάρα μου!

    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά και τη φιλοξενία στο blog σου
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ηλέκτρα μου!
      Μέσα από αυτήν την στήλη προσπαθώ να γνωριστούμε λίγο καλύτερα. Γενικά ότι κάνω σε αυτό το blog γίνεται με αγάπη και δεν το βλέπω ως ένα μέσω να βγάλω κακία μου, είναι κάτι που δεν ταιριάζει στον χαρακτήρα μου.

      Πραγματικά ήταν μεγάλη μου τιμή που θέλησες να φιλοξενηθείς στο μικρό μου blog!
      Να 'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget