Tag: 10 Things about me

21/8/13


Τα όμορφα κορίτσια από τα blogs "Beauty Life", "thoughts of a makeupaholic", "Beauty Swings" και "Beauty by Elena" με κάνανε tag για να αποκαλύψω 10 πράγματα που δεν ξέρετε για μένα ακόμα! 


Λοιπόν αρχίζω... 


1. Έχω αδυναμία να βγάζω φωτογραφίες, τοπία , λουλούδια κτλ , καθώς επίσης και να επεξεργάζομαι μια φωτογραφία! (φαίνεται εξάλλου και από to blog!) 

2. Μου αρέσει να ακούω μουσική όλα τα είδη και σε όλες τις γλώσσες, ελληνικά, αγγλικά, γαλλικά, τουρκικά κα, το κοινό χαρακτηριστικό όλων είναι η μελωδία που σε αγγίζει και εκφράζει την κάθε στιγμή!

3. Είμαι κλειστός χαρακτήρας δεν εκδηλώνω τα συναισθήματα μου εύκολα πρέπει ο άλλος να μου δώσει το θάρρος. 

4. Μου αρέσει το τυρί και οτιδήποτε μπορεί να παραχθεί χρησιμοποιώντας το ως πρώτη ύλη δηλαδή τυρόπιτα, τυροπιτάκια, αλμυρά μπισκοτάκια κτλ. 

5. Δανείζομαι ακόμα βιβλία από την δημοτική βιβλιοθήκη και έχω μια συνήθεια όταν διαβάζω ένα βιβλίο που είναι ψυχολογίας,φιλοσοφίας,στοχασμοί κτλ, κάτι που εγώ το χαρακτηρίζω "βαρύ" το επόμενο θα είναι μυθιστόρημα και γενικά κάτι πιο "ελαφρύ", αυτή είναι η σειρά που ακολουθώ στο διάβασμα!

6. Μου αρέσει να βλέπω ταινίες όλων των ειδών, μόνο που τα θρίλερ εγώ τα βλέπω με το φως της ημέρας! 

7. Έχω δίπλωμα αυτοκινήτου άλλα μου λείπει το αυτοκίνητο οπότε συνεχίζω να μετακινούμε με τα μέσα μαζικής μεταφοράς! 

8. Έχω ένα αδερφό μεγαλύτερο κατά τρία χρόνια και πολλές φορές όταν βγαίνουμε μαζί μας περνάνε για ζευγάρι, διότι δεν μοιάζουμε καθόλου!

9. Ναι το ομολογώ....παρακολουθώ και εγώ τουρκικές σειρές! 

10. Μου αρέσει η ισπανική γλώσσα, δεν ξέρω να μιλάω μόνο κάποιες λέξεις και εκφράσεις γνωρίζω και έχω όνειρο να ταξιδέψω στην Ισπανία!


 Αυτές ήταν οι αποκαλύψεις μου! 

Εγώ κάνω tag...
...σε όσες μείνανε (δεν νομίζω να είναι πολλές!)
αν λοιπόν θέλει κάποια μπορεί να γράψει την ανάρτηση αυτή με 10 αποκαλύψεις για τον εαυτό της και ας μου αφήσει το link στα σχόλια θα χαρώ να διαβάσω τις δικές της αποκαλύψεις!  

22 σχόλια:

  1. Όντως μάθαμε περισσότερα για σένα Ελευθερία! Σε πολλά ταιριάζουμε! Για το Νο.2 χαίρομαι που το διαβάζω....:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μουσική υπάρχει σε κάθε στιγμή μου από μικρή και πολλές φορές μπορεί να διαβάζω ακούγοντας τραγούδια!

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ βλέπω θρίλερ και μετά κοιμάμαι με τα φώτα αναμμένα!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το δω βράδυ δυσκολεύω αρκετά να κοιμηθώ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Μια χαρά είναι μερικά τούρκικα.. χαχαχ ποια έβλεπες?? Εγώ έρωτας και τιμωρία και sila (δηλαδή αυτά του Μega)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ αυτό λέω μια χαρά είναι αφού δεν έχει και τίποτε άλλο! Τα έβλεπα και αυτά! Τώρα βλέπω "Ένα αστέρι γεννιέται"!

      Διαγραφή
  4. Τρελαίνομαι για οτιδήποτε έχει να κάνει με την Ισπανία.
    Ακούω μουσική στα ισπανικά και έχω μάθει από μόνη μου αρκετά πράγματα.
    Η Ισπανία θυμίζει πραγματικά Ελλάδα.
    Σε εύχομαι να πραγματοποιήσεις σύντομα το ταξίδι που ονειρευεσαι!!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Μόνη μου έχω μάθει και εγώ κάποια πράγματα, ήθελα να πάω σε φροντιστήριο με τάξη ενηλίκων όπου στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς πάνε ταξίδι στην Ισπανία όμως δυστυχώς τα οικονομικά μου δεν το επιτρέπουν!

      Διαγραφή
  5. Την εναλλαγή στα αναγνώσματα "βαρύ"- "ελαφρύ" την κάνω κι εγώ:) Τα τούρκικα σίριαλ, τα περισσότερα δεν βλέπονται αλλά 2-3 ήταν εξαιρετικά και καλογυρισμένα όπως πχ ο "Πειρασμός" και ο "Εζελ". Η Ισπανία είναι από τις λίγες ευρωπαϊκές χώρες που μου έχουν ξεφύγει ταξιδιωτικά, είναι υπέροχη χώρα κατά τα λεγόμενα του αδελφού μου που έζησε ένα χρόνο εκεί και τη γύρισε όλη. Πάντως, οι Ισπανοί φίλοι του που είχαν έρθει σπίτι για διακοπές ήταν όλοι φοβερά παιδιά!
    Πολύ ωραίο ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έβλεπα και αυτά τα τουρκικά!
      Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφες απαντήσεις όλες- το 1 με εκφράζει και εμένα απόλυτα!
    Αυτό το tag είναι ωραίο γιατί μαθαίνεις κάτι παραπάνω και γνωριζόμαστε όλες καλύτερα μεταξύ μας! ;)
    Φιλιά,
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πολύ ενδιαφέρον tag!
      Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  7. Επιτελους μαθαμε κατι παραπανω για τη φιλη μας την Ελευθερια,μ αρεσουν πολυ οι απαντησεις σου!Εγω αντιθετως οταν βγαινω με τον αδερφο μου παντα μας περνανε για αδερφια γιατι αν και δεν εχουμε τρελη ομοιοτητα μοιαζουμε φυσιογνωμικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπρεπε να μάθετε και κάτι παραπάνω!
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραίο post Ελευθερία μου! Άσε κι έχω κολλήσει με τον Σουλεϊμάν το τελευταίο διάστημα... Δε φταίω εγώ, η Χουρρέμ κι ο Μπάλι Μπέι φταίνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαριάννα μου! Όντως αυτή Χουρρεμ και αυτος ο θεός Μπαλι Μπει φταίει....χαχαχα

      Διαγραφή
  9. Το 4. Κι εγώ στην ίδια κατάσταση!

    xoxo,
    Froso
    Style Nirvana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορώ να τρώω τυρόπιτα και τυροπιτάκια κάθε μέρα! ;)

      Διαγραφή
  10. Follower#427
    Lovely Blog :)
    Enjoyed reading the Posts.
    Following you. I hope you follow back and return the support too :D
    Cheers!
    http://beautydrugs.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αχ αυτό το πρώτο και εγώ το ίδιο αν θες ρίξε μια μάτια και στο δικό μου tag :) http://beautyfairysbyathina.blogspot.gr/2013/08/tag-10-things-about-me.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget