Εύκολος τρόπος για να στεγνώσετε τα βαμμένα νύχια : Beauty Tips

17/9/13



Ένας πολύ εύκολος τρόπος για να στεγνώσετε τα νύχια σας αφού περάσουν ένα ή δυο λεπτάκια αφότου τα βάψατε, τον οποίο εφαρμόζω και εγώ,

Beauty Tips: Εύκολος τρόπος για να στεγνώσετε τα βαμμένα νύχια
Beauty Tips: Εύκολος τρόπος για να στεγνώσετε τα βαμμένα νύχια 





 είναι να βάλετε τα νύχια σας σε κρύο νερό.

picture source


picture source


Δηλαδή αφήστε στην βρύση να τρέξει το νερό βάλτε τα χέρια σας από κάτω χωρίς να τα τρίψετε απλά αφήστε τα για λίγα δευτερόλεπτα.









Αυτό ήταν ένα εύκολο tip ελπίζω να το βρήκατε ενδιαφέρον!


24 σχόλια:

  1. :D telio tip to kano kai egw auto otan biazomai xexexe :P



    xxxxx
    Athina by http://beautyfairysbyathina.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ εύκολο και επειδή το έκανα πριν λιγο σκέφτηκα να το γράψω γιατί ίσως υπάρχει κάποια κοπέλα που δεν το ήξερε!

      Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  2. Χιχι πολυ ωραιο tip Ελευθερια εγω αυτο το ειχα καταλαβει καταλαθος :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο! Θα το δοκιμάσω την επόμενη φορά που θα βάψω τα νύχια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε το όμως να στεγνώσουν λίγα λεπτάκια διότι αν είναι ακόμα υγρό θα φύγει μαζί με το νερό!

      Διαγραφή
  4. I know!!!Θελει όμως αρκετη ωριτσα για να στεγνωσουν κατω απο νερο και ΠΑΝΤΑ παγωμενο!Τσεκαρε τις σταγονιτσες για γρηγορο στεγνωμα απο την essence!Οικονομικες και πραγματικα αξιοπιστες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για την πρόταση θα το την έχω υπόψιν μου! :)

      Διαγραφή
  5. σε μια επομενη αναρτηση καμια προταση για τις φουσκαλιτσες στα νυχια.ξερω οτι ειναι θεμα ποσοστητας ετσι νομιζω δηλαδη γιατι και σε καλα μανο αν ξεφυγω σε ποσοτητα μου κανει φουσκαλιτσες κυριως οταν βαφω το αντιθετο χερι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς είναι θέμα ποσότητας, όμως δοκίμασε την επόμενη φορά πριν χρησιμοποιήσεις το βερνίκι άφησε το λίγο μέσα στο ψυγείο περίπου 5 λεπτάκια ή και λιγότερο.

      Διαγραφή
  6. Πολύ καλό tip! Το κάνω και εγώ!! Μερικές φορές τα φυσάω και με το πιστολάκι! Συνήθως όμως φροντίζω να έχω το χρόνο μου όταν τα φτιάχνω για να τα περιποιούμαι ιδιαιτέρως!! :P :D
    Φιλιά, Μπέτυ h
    ttp://mintfloraldiary.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το καλύτερο, να έχεις αρκετό χρόνο στη διάθεση σου για να φτιάξεις τα νύχια σου!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίο tip θα το δοκιμασω....Εγώ έχω ακούσει και ενα αλλά με baby oil αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ούτε αυτο ακόμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το ήξερα για baby oil θα το δοκιμάσω και αυτό!

      Διαγραφή
  8. Αυτό κάνω κι εγώ όταν βάφω τα νυχάκια μου <3
    Πέρνα μία βόλτα απ΄το το blog μου,σου έχω βραβειάκι!
    http://maquillage-bylila.blogspot.gr/2013/09/liebster-blog-my-second-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το ξέρω, πιάνει, αν και εντάξει δε στεγνώνουν τέλεια αλλά άμα βιάζεσαι είναι μεγάλη βοήθεια! Πολύ χρήσιμο tip!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναφέρομαι σε βερνίκια δεν θέλουν πολλές ωραίες για να στεγνώσουν διότι θαύματα δεν κάνει όμως βοηθάει αρκετά!
      Σε ευχαριστώ! :)

      Διαγραφή
  10. Πολύ χρήσιμο tip, θα το δοκιμάσω σίγουρα την επόμενη φορά που θα βάψω τα νύχια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και εγώ κάπως έτσι το κάνω,απλά το βάζω σε ένα ποτηράκι και βουτάω τα δάχτυλα μέσα,γιατί είμαι λίγο ατσούμπαλη και ανοίγω πάντα τη βρύση με δύναμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολυ εξυπνο tip...λεω να το δοκιμασω...ελπιζω να δουλευει!χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δουλεύει σε βερνίκια που δεν θέλουν ώρες για να στεγνώσουν! :)

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget