Blogger Spotlight: My Perfect Imperfections

28/9/13


Σήμερα στο Blogger Spotlight θα σας παρουσιάσω μια συμπολίτισσα μου, όπου δεν είχαμε ακόμα την ευκαιρία να συναντηθούμε από κοντά όμως ελπίζω στο μέλλον, είναι η beauty blogger Μάρω από το blog "My Perfect Imperfections"!

Ας δούμε τις απαντήσεις της!


greek blog
Blogger Spotlight: My Perfect Imperfections 



✯ ✯ ✯ ✯ ✯ 



1. Πότε ξεκίνησες το blog σου και τι ήταν αυτό που σε ώθησε στην δημιουργία του; 
Ξεκίνησα το blog μου το Δεκέμβριο του 2012 αλλά λόγω διαβάσματος κλπ το είχα αφήσει λίγο πίσω, ωστόσο τώρα το ανανεώνω όσο πιο συχνά μπορώ γιατί είναι κάτι το οποίο αγαπώ πραγματικά.. Παρακολουθούσα για πολύ καιρό Ελληνίδες bloggers και bloggers του εξωτερικού & είδα πως με ενδιαφέρει ο συγκεκριμένος "χώρος" και είπα να μη χάσω την ευκαιρία και ξεκινήσω κι εγώ ένα blog :D 

2. Ποια είναι η πιο δημοφιλής ανάρτηση του blog σου και ποια η δική σου αγαπημένη; 
Η πιο "δημοφιλής" μου ανάρτηση είναι το review Maybelline & Korres http://perfectimperfectionsbymarorose.blogspot.gr/2013/08/review-maybelline-korres.html η οποία τυχαίνει να είναι και η αγαπημένη μου, αφού ήταν η πρώτη ανάρτηση που μετέφρασα και στα αγγλικά και το έκανα με μεγάλη μου ευχαρίστηση χιχι :D 

3. Ποια είναι τα 5 πράγματα για τον εαυτό σου που θα ήθελες να μοιραστείς μαζί μας; 
- Λατρεύω τα σκουρόχρωμα κραγιόν & μισώ τα πορτοκαλί :/ 
- Έχω ένα μικρό σημάδι εκ γενετής στην εσωτερική πλευρά του χεριού μου το οποίο έχει & η μαμά & η γιαγιά μου! Οικογενειακό τατουάζ χιχι 
- Η μαγειρική είναι η μεγάλη μου λατρεία & αν μπορούσα, θα ήθελα να μαγειρεύω κάθε μέρα και κάτι διαφορετικό! 
- Αγαπώ το χειμώνα & τον θεωρώ την πιο όμορφη εποχή του χρόνου. 
- Μου αρέσουν όλα τα είδη μουσικής και πάντα βρίσκω παρηγοριά σε αυτή! 

4. Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα; 
Όλα τα χρώματα μου αρέσουν, αλλά λίγο περισσότερο το κόκκινο και το μπλε! 

5. Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό; 
Το σνίτσελ!Είτε αυτό είναι κοτόπουλο, είτε χοιρινό, είναι εξίσου τέλειο! 

6. Ποια είναι top 5 τραγούδια που έχεις στην playlist σου; 
 - Wake me up - Avicii 
 - Figure 8 - Ellie Goulding 
 - My kind of love - Emeli Sande 
 - Where I stand - Fabo ft Lostcause 
 - I like chopin - Gazebo 

7. Πως θα περιέγραφες την τέλεια ημέρα για σένα; 
Ξυπνάω το πρωί και ξαφνικά βρίσκομαι στο Παρίσι :Ο Είμαι με τις φίλες μου & είμαστε πάρα πολύ χαρούμενες! Ετοιμαζόμαστε και βγαίνουμε για ψώνια στους δρόμους του Παρισιού, και φυσικά δεν έχουμε όριο στο τί θα ψωνίσουμε.. Το απόγευμα πίνουμε τον καφέ μας κάπου κοντά στον πύργο του Άιφελ και το βράδυ ρομαντική βόλτα με τα αμόρε κοντά στον πύργο του Άιφελ ξανά! αχ όνειρα :Ρ 

 8. Ποια είναι τα 3 πράγματα που θα έπαιρνες μαζί σου σε ένα έρημο νησί; 
 - Κουβέρτα 
 - Σουγιά (πολυεργαλείο εννοώ :Ρ) 
 - Φακό γιατί με το σκοτάδι δεν τα πάω ΚΑΘΟΛΟΥ καλά! 

 9. Ποιο είναι αγαπημένο σου προϊόν ομορφιάς; 
Πλέον θεωρώ τη μάσκαρα το μόνο απαραίτητο προϊόν ομορφιάς, οπότε αυτή είναι και το αγαπημένο μου :) 



10. Αν θέλουμε να σε ακολουθήσουμε, σε ποια θα είναι αυτά; (Blog, Facebook, Twitter κλπ)
blog : http://perfectimperfectionsbymarorose.blogspot.gr/ 
facebook : https://www.facebook.com/myperfectimperfectionsMR (πριν λίγες ημέρες ξεκίνησα την ομάδα στο facebook :$) 
twitter : https://twitter.com/Maro_lala 
instagram : http://instagram.com/marorose2508

✯ ✯ ✯ ✯ ✯

Θέλω να ευχαριστήσω πολύ την Μάρω για την επιθυμία της να φιλοξενηθεί στο blog μου μέσα άπω την στήλη Blogger Spotlight!

Περάστε μια βόλτα από το "My Perfect Imperfections" σίγουρα θα βρείτε ενδιαφέρουσες τις τέλειες ατέλειες του!


 photo post5555444_zps3fdca1b5.png




Εάν θέλεις να είσαι στο επόμενο Blogger Spotlight στείλε τώρα την συμμετοχή σου!


10 σχόλια:

  1. Πολύ μου αρέσει αυτή η στήλη! keep up girl! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο σας! Υπέροχη συνέντευκη και πανέμορφη η Μάρω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε Μαρία μου! :)
      Και θα συμφωνήσω για την Μάρω!

      Διαγραφή
  3. Ελευθερία μου σε ευχαριστώ πολύ κι εγώ για τη φιλοξενία στο blog σουυ το οποίο και λατρεύω!
    Η στήλη αυτή είναι επίσης εξαιρετική :D
    Συνέχισε την τέλεια δουλειά<3
    ps. Θα βρεθούμε το συντομότερο, τελειώνω με κάποια τρεξίματα που έχω & μιλάμεεεε <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μάρω μου! :)
      Ωραία να το κανονίσουμε!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία! Την ακολουθώ τη Μαρω ήδη! Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ ωραια, την ακολουθω και εγω την Μαρω φυσικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget