Blogger Tips: Τρεις κωδικοί CSS που θα αλλάξουν την εμφάνιση του blog μας

24/9/13


Σήμερα θα σας δώσω 3 κωδικούς CSS για να αλλάξετε την εμφάνιση του blog σας.

Blogger Tips 3 css code for blogger
Blogger Tips: Τρεις κωδικοί CSS που θα αλλάξουν την εμφάνιση του blog μας 


Η διαδικασία είναι απλή:
Πρότυπο=>Προσαρμογή=>Προηγμένη=>Προσθήκη CSS 
όπου εκεί τοποθετείτε τους κωδικούς όπως είναι παρακάτω και στη συνέχεια κλικ στο "Εφαρμογή στο ιστολόγιο".


Blogger Tips: Τρεις κωδικοί CSS που θα αλλάξουν την εμφάνιση του blog μας
Blogger Tips: Τρεις κωδικοί CSS που θα αλλάξουν την εμφάνιση του blog μας 


Μπορείτε να τους βάλετε όλους μαζί ή δυο ή έναν, ανάλογα πάντα με ότι ταιριάζει στο δικό σας blog.


 photo post5555444_zps3fdca1b5.png


►Αν θέλετε η εικόνα που βρίσκεται στην κεφαλίδα του blog (header), να βρίσκεται στο κέντρο του blog σας τότε χρησιμοποιήστε τον παρακάτω κώδικα:

#header-inner img {margin: 0 auto !important;} #header-inner {text-align:center !important;}

Το ίδιο κωδικό μπορείτε να το βάλετε και χωρίς να έχετε εικόνα  απλά για να βρίσκεται στο κέντρο η κεφαλίδα και η περιγραφή του blog σας.

Αν το περίγραμμα των εικόνων σας ενοχλεί και θέλετε να είναι ενιαίο με το blog, απλά τοποθετήστε τον παρακάτω κωδικά:

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,
.BlogList .item-thumbnail img {
  padding: none !important;
  border: none !important;
  background: none !important;
  -moz-box-shadow: 0px 0px 0px transparent !important;
  -webkit-box-shadow: 0px 0px 0px transparent !important;
  box-shadow: 0px 0px 0px transparent !important;
}


Αν σας αρέσει οι σελίδες να βρίσκονται και αυτές στο κέντρο του blog σας τότε προσθέστε τον ακόλουθο κωδικά:

.PageList {text-align:center !important;} 
.PageList li {display:inline !important; float:none !important;}


 photo post5555444_zps3fdca1b5.png


Τους δυο πρώτους μπορείτε να τους δείτε εφαρμοσμένους και στο δικό μου blog. Ο τελευταίος δεν φαίνεται γιατί έχω βάλει το μενού με τις εικόνες.

Κάνετε απλά αντιγραφή και στην συνέχεια επικόλληση.

Ελπίζω για άλλη μια φορά να το βρήκατε ενδιαφέρον το ποστ και να σας βοήθησα!



Δημιουργία ή ανανέωση blog, περισσότερες πληροφορίες διαβάστε στο El Design, καθώς μπορείτε να στείλε και μήνυμα στο email
eleftheraki0000@gmail.com


32 σχόλια:

  1. Πολύ χρήσιμο ποστ.. πριν λίγο καιρό, όταν ήθελα να κάνω μια αλλαγή έψαχνα με τις ώρες να βρω λύση!!
    Ανυπομονούμε για τα επόμενα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Και εγώ όλα όσα δείχνω τα έχω ψάξει για αρκετές ώρες και μέρες μη σου πω!

      Διαγραφή
  2. Είσαι απλά φοβερή! Μπράβο κορίτσι μ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστούμε για αυτό το πολύ χρήσιμο κείμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά! Ευχαριστώ και για την επίσκεψη!

      Διαγραφή
  4. Τελεια αναρτηση και πολυ χρησιμη, εχω βαλει και εγω παλιοτερα τον δευτερο κωδικο γιατι πραγματικα το περιγραμμα που βαζει στις φωτογραφιες απο μονο του μου την εδινε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Είναι όντως πολύ ενοχλητικό αυτό το περίγραμμα στις εικόνες που βάζει αν και δεν το έχουν όλα τα πρότυπα του blogger από ότι έχω προσέξει.

      Διαγραφή
  5. Μπράβο Ελευθερία μου για την ανάρτηση! Χρησιμότατη!
    Έχω γράψει 2-3 αναρτήσεις με blogger tips και δεν τις έχω ολοκληρώσει για να τις ανεβάσω! Να δω, πότε θα αξιωθώ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία!
      Ανυπομονώ και για τις δικές σου αναρτήσεις, θα έχουν πολύ ενδιαφέρον πιστεύω!

      Διαγραφή
  6. ολο το πρωι προσπαθουσα να βαλω τη φωτογραφια στο κεντρο! δεν το πιστευω! να σαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ χρήσιμο ποστ! πραγματικά! Σε ευχαριστούμεεε :D:D:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όχι απλώς ενδιαφέρον αλλά το έβαλα σε λειτουργία ήδη χιχι

    Ελευθερία μου μια ερώτηση ακόμα τη μπορντούρα (ή όπως αλλιώς το λένε) που βάζεις και γενικά έχω βρει σε πολλά μπλογκ στο τέλος του άρθρου ως "thank you 4 reading" πώς την προσθέτουμε;

    Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ και για τους κωδικούς αλλά και προκαταβολικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά χαίρομαι που σου άρεσε και το δοκίμασες αμέσως!

      Έχω σκοπό να γράψω ένα σχετικό ποστ αναλυτικά, για αυτό που που αναφέρεις, διότι μέσα από τα σχόλια δεν μπορώ να σου το εξηγήσω θέλει μια διαδικασία, συγνώμη άλλα δυστυχώς πρέπει να κάνεις λίγη υπομονή για να το προσθέσεις!

      Διαγραφή
    2. Ναι βρε κανένα πρόβλημα! Δεν έχω βρει και ακόμα κάποιο πλαίσιο να μ' αρέσει!

      Χίλια ευχαριστώ και πάλι!!!!!

      Διαγραφή
  9. Ελευθερία μου σε ευχαριστούμε πάαααααααααααααρα πολύ για το βοηθητικό σου ποστ!
    Υπέροχη η ιδέα σου να κάνεις και τέτοια ποστ, βοηθάς όσες δεν είμαστε και πολύ σχετικές με αυτά!
    Φιλιά πολλά, συνέχισε την τέλεια δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα πειραματιστώ με αυτά σίγουρα! Ευχαριστούμε για τα tips και ό,τι άλλα έχεις είναι καλοδεχούμενα! Χαχαχα φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάρα πολύ χρήσιμο post, θα το έχω στα υπόψη όταν επιχειρήσω αλλαγές στο blog μου! Σ'ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. This information is useful even to those who blog in WP, since it's just about CSS. Great job! More bloggers could benefit from knowing more about coding their pages.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελευθερία μου δε φαντάζεσαι πόσο με έχεις βοηθήσει με τα bloggers tips σου...
    Σε ευχαριστούμε πολύ!!!
    Φιλάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σας βοηθάω και δεν διστάζετε να το πείτε, μου δίνεται δύναμη για συνέχεια!
      Να 'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήρια Ελευθερία μου!!!!Είσαι πολύ καλή σε αυτό!!!
    Τις τελευταίες ημέρες ψάχνω παντούυυυυ να βρω πληροφορίες για μια αλλαγή που δεν μπορώ να κάνω και δεν μπορώ!
    Μάλλον βρήκα αλλα δεν εφαρμόζονται!
    Anyway,μπράβο σου και πάλι!Θα περιμένουμε κι άλλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι προσπαθείς να κανείς και δεν μπορείς να βρεις;
      Σε ευχαριστώ πολύ, να ‘σαι καλά!

      Διαγραφή
  15. Μας βοηθάς πάρα πολύ και ειδικά εμένα που είμαι καινούρια στο χώρο του blogging και τώρα μαθαίνω!!! :)
    Χρησιμοποίησα κι εγώ λοιπόν το διαχωριστικό το φούξια.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε βοηθάω!
      Να περνάς καλά!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget