Mini Haul #3

26/9/13


Την Δευτέρα έκανα ένα μικρό shopping-therapy και σήμερα θα σας τα δείξω!

Ξεκινάω....

 photo post5555444_zps3fdca1b5.png


[Syoss Heat Protect Hairspray Extra Strong Hold]

Θέλησα να δοκιμάσω την λακ από την εταιρεία Syoss αφού την είχε με 30% έκπτωση δηλαδή η τιμή που πλήρωσα ήταν 3,86 ευρώ (την συγκεκριμένη προσφορά την βρήκα στα Super Market Μασούτης), η ποσότητα είναι 400ml.



[Pantene Pro-V Smooth & Sleek Shampoo]

Επειδή το προηγούμενο θα πάει πολύ σύντομα στα empties αγόρασα καινούργιο. Είναι στα 400ml και η τιμή του 4,99 ευρώ. 



[Nivea Dry Comfort Roll On]

Μάλλον διανύω "την εποχή της Niveas" γιατί θέλω να δοκιμάσω όλα τα αποσμητικά που έχει η Nivea. Το συγκεκριμένο ήταν προσφορά  "1+1 ΔΩΡΟ"  με τιμή 3,71 ευρώ. Τα ml είναι 50.



[Castalia Dermopur Crème Matifiante Teintée 
& Castalia Dermopur Crème Gommante]

Αγόρασα μια καινούργια κρέμα ημέρας με ελαφρώς χρώμα δεν δοκίμασα ακόμα. Είχε δώρο κρέμα απολέπισης, την οποία προσφορά την βρήκα πολύ καλή γιατί με γλίτωσε την συγκεκριμένη περίοδο από επιπλέον έξοδα αφού ήθελα να αγόρασα ένα πίλινγκ. Δοκίμασα την κρέμα απολέπισης και ένιωσα το πρόσωπο μου πολύ καθαρό και η μυρωδιά είναι Castalia, αν έχετε δοκιμάσει προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας θα καταλαβαίνετε τι εννοώ, δεν θα την χαρακτήριζα ενοχλητική όμως. Η ποσότητα είναι 40ml & 50ml αντίστοιχα. Η τιμή 14,80 ευρώ.





[Beauty Line Cosmetics Nail Polish No615 & No584]

Όπως πάντα αγορές χωρίς βερνίκια νυχιών δεν γίνεται. Τον τελευταίο διάστημα που τα οικονομικά μου δεν πάνε καλά, έχω λατρέψει την εταιρεία Beauty Line Cosmetics (και την Olivia Nail Enamel φυσικά!) διότι είναι οικονομικά βερνίκια, έχουν ωραίο αποτέλεσμα και διαθέτουν μεγάλη ποικιλία σε χρώματα. Επειδή βρίσκομαι στην φάση που τα nude χρώματα με τραβάνε περισσότερο αγόρασα δυο. Τιμή 1 ευρώ το καθένα, στα 16ml.


 photo post5555444_zps3fdca1b5.png

Αυτές ήταν οι αγορές μου! 
Έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν από τα παραπάνω;

21 σχόλια:

  1. Πολυ ωραιες αγορες Ελευθερια μου, τα βερνικια νυχιων της Beauty Line τα λατρευω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! :)
      Είναι πολύ ωραία βερνίκια!

      Διαγραφή
  2. Μεγειαααααααααα σου!!!!!!!!!!!!
    Αγόρασα κι εγώ χτες βερνίκι Beauty line...αλλά ξενέρωσα από το γεγονός ότι δεν αναφέρει στην συσκευασία συστατικά!Είναι δυνατον???Είναι παράνομο!!
    Απεναντίας ενα sixteen που πήρα είχε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Πραγματικά δεν έχει συστατικά, αν σε βοηθάει εγώ τα χρησιμοποιώ χρόνια και δεν έχω πάθει τίποτα! ;)

      Διαγραφή
  3. πολυ ομορφα ολα...τα pantene δεν τα πολυσυμπαθω εγω,,αλλα μυριζουν τελεια τα ατιμα..Περιμενω εντυπωσεις για τις κρεμες castalia

    Vaso by mybeautymap

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Σίγουρα θα έχεις τις εντυπώσεις από τις κρέμες Castalia!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίες οι αγορές σου! Έχω αγοράσει και εγώ λακ από την syoss και μου άρεσε πολύ η μυρωδιά της! Μου θύμιζε κομμωτήριο!! Και τα μανό τέλεια! :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Αχ πολύ χαίρομαι που ακούω θετικά για την λακ syoss, δεν την δοκίμασα ακόμα και σκεφτόμουν αν έκανα καλά που την πήρα διότι η αγαπημένη είναι η wellaflex!

      Διαγραφή
  5. Με γεια! Έχω την κρέμα με χρώμα της Castalia, είναι καλή αλλά έχει ελαφρυά κάλυψη να ξέρεις! Φιλάκια Ελευθερία μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. To Pantene το αγαπάω :)
    Καλά τα βερνίκια έχουβ απίθανο χρώμα..δεν το συζητώ :)

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα βερνίκια έχουν ωραία χρώματα, τα οποία αδικούνται λίγο στην συγκεκριμένη φωτογραφία!

      Διαγραφή
  7. Τα Castalia και το ροζ nude κραγιόν τα θέλω χαχαχα! Με γεια όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μανό εννοούσα. Αλλά εγώ τι θα λεγα, κραγιόν θα λεγα.

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ Μαριάννα!
      χαχαχα..κόλλημα με τα κραγιόν!...εγώ πάλι με τα βερνίκια! :)

      Διαγραφή
  8. με γεια σου!
    Ειναι ολα τελεια :)
    Ποσο μαρεσουν αυτα τα μινι hauls, ειναι απτα καλυτερα γτ συνηθως δε τα δινεις σημασια μεχρι να γυρισεις σπιτι :P

    xoxo
    thefashionsweetheart.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θεελουμε μασουτη στην αθηνα τωρα !!! Άσχετο αλλα να μην πω τον πόνο μου ;;; Με γεια σου όλα τα μανο πρεπει να ειναι φοβερά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα....εγώ τον Μασουτη τον γνώρισα όταν σπούδαζα στην Κοζάνη και όταν ηρθε εδώ Καρδίτσα κόλλησα με το συγκεκριμένο supermarket διότι μου θύμιζε κατι από εκείνα τα χρόνια...χαζό λίγο άλλα έτσι είναι!
      Όντως τα βερνίκια είναι πολύ ωραία, τα εχω χρησιμοποιήσει σε πολλά ποστ!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget