My new watch! ❤

18/9/13


Δεν μπορούσα να μην κάνω ένα ποστ για το σημερινό μου απόκτημα! 


Στην σημερινή μου βόλτα στα μαγαζιά ανακάλυψα ένα καινούργιο μαγαζάκι που άνοιξε στην Καρδίτσα το 
"Cheap & Chic Accessories", πραγματικά οι τιμές του είναι πολύ προσιτές στον καθένα σε όλα του τα είδη 
που είναι πάρα πολύ όμορφα.


Με το που είδα στην βιτρίνα αυτό το ρολόι το ερωτεύτηκα και όταν άκουσα και την τιμή του που ήταν
8 ευρώ μόνο, κατάλαβα ότι δεν πρέπει να χάσω την ευκαιρία!


Λοιπόν ορίστε το πήρα και είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό!

Σας αρέσει;





ΥΓ: Τα νύχια θα σας τα δείξω στο επόμενο ποστ!

28 σχόλια:

  1. ελεθυεθερία μουυυυυυ!!!αυτό είναι το ρολόι που φόραγα και σου άρεσε~!!!!!!χιχιχ!!!!φυσικά και μου αρέσει!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Χαρά μόνο που το δικό μου είναι σε λευκό!
      Το έψαχνα καιρό εδώ και κάτι παρόμοια που έβρισκα γιατί ήθελα λευκό με στρασάκια έκαναν γύρω στα 50 ευρώ και άνω τα οποία αυτήν την στιγμή δεν τα διέθετα για να τα δώσω!
      Το είδα και στο δικό σου το χρώμα! :)

      Διαγραφή
    2. ναι και εγώ για αυτό το πήρα από e bay,4 ευρώ βέβαια,απλά έκανε να μου έρθει 15 μέρες!!!εδώ στην Αθήνα δεν έχουμε τέτοια μαγαζια ρε γαμω΄το...!!!!τέλειο και το λευκό,εγώ λέω το χειμώνα να το παραγγείλω και σε μαύρο!!!θα το κατα βολευτείς!!!

      Διαγραφή
    3. Εδώ το έχει και σε μαύρο ωραίο είναι όμως ήθελα να πάρω πρώτα το λευκό! Έχει και άλλα παρόμοια σχέδια σε διάφορα χρώματα, αυτό που μου κόλλησε είναι ένα πράσινο σκούρο με δυο καρδούλες με στρασάκια στο καντράν!

      Διαγραφή
  2. Είναι πολύ όμορφο! Αγαπώ συνδυασμό λευκού με χρυσό σε ρολόγια! Με γεια σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! :)
      Και μένα μου αρέσει αυτός ο συνδυασμός!

      Διαγραφή
  3. Τελειο ειναι με γεια σου, λατρευω τα λευκα ρολογια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, να 'σαι καλά! :)
      Τα λευκά ρολόγια τον τελευταίο καιρό είναι η αδυναμία μου!

      Διαγραφή
  4. Eίναι πολύ όμορφο και εντυπωσιακό! Με γειά σου! Και το μανικιουρ τελειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και για τα δυο! :)
      Έψαχνα καιρό να βρω ένα εντυπωσιακό και οικονομικό ρολόι!

      Διαγραφή
  5. Είναι πανέμορφο, ιδιαίτερο, γλυκύτατο, εκθαμβωτικό, είναι..δεν έχω λόγια!
    Ζηλεύω τη νέα σου αγορά Ελευθερία..ναι τη ζηλεύω..χαχαχ
    Να το χαρείς..

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω αδυναμία στα ρολόγια!
    Εδώ και πολλά χρόνια φοράω ένα που μου πήρε δώρο ο αδελφός μου πριν χρόνια από την Αυστραλία και καταλαβαίνεις πως έχει πια μια συναισθηματική αξία.
    Αν και έχω δει ρολόγια που μου αρέσουν, δεν μπορώ να το αποχωριστώ και να βάλω άλλο στη θέση του.
    Το ρολόι σου είναι απλά τέλειο και σε τέλεια τιμή! Να το χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! :)
      Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου πάντα φορούσα ένα ρολόι!
      Σίγουρα όταν σου χαρίζουν κάτι δεν μετράει η χρηματική αξία!

      Διαγραφή
  7. Μεγειά!!είναι πανέμορφο!!
    Και για 8€ μου φαίνεται ακόμα πιο τέλειο!!!αχαχα
    Θα βρω εγω κάτι αντίστοιχο κοντά μου??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ! :)
      Όντως η τιμή του το κάνει ακόμα πιο τέλειο!
      Ψάξε κάτι με φθηνά αξεσουάρ κοντά σου ίσως να έχει και αυτά τα ρολόγια!

      Διαγραφή
  8. Λευκό-χρυσό λατρεία! Αλλά τα νύχια είναι αυτά που κοιτούσα περισσότερο, το ομολογώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα νύχια ορίστε έκανα ποστ σήμερα (http://diary-of-a-beauty-addict.blogspot.gr/2013/09/full-green-nails.html) όμως δυστυχώς δεν πρόλαβα να τα τραβήξω νωρίς και με τις δουλειές μου χάλασαν λίγο... :(

      Διαγραφή
  9. Κατ' αρχας αγαπω το ρολοι και τα νυχια σουυυυ<3
    Τωρα να σου αναφερω αυτο που με αφησε με το στομα ανοιχτο : Και εσυ απο Καρδιτσααααα? Δεν το πιστευωωω, τελικα ισχυει πως παντου υπαρχει ενας Καρδιτσιωτης :Ρ Μα καλα, πως και δε σε εχω πετυχει πουθεναα? Απορωωω:Ρ Και βασικα απορω επισης πως μετα απο τοσο καιρο που σε ακολουθω, καταλαβαινω ΤΩΡΑ πως εισαι κι εσυ απο Καρδιτσα χιχι
    Το cheap and chic εχει οντως πανεμορφα πραγματακια και πολυ οικονομικα ;) Ευτυχως που ανοιξε κι αυτο!
    Φιλακια πολλα και με γεια το ρολογακι σουυ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Πραγματικά χαίρομαι πολύ που είσαι από Καρδίτσα, τελικά υπάρχει και άλλη beauty blogger από την πόλη μου και είναι πολύ ωραίο, να τα πούμε από κοντά κάποια στιγμή αν θέλεις!

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ καταχάρηκα γιατι ένιωθα πολύ μόνη, πραγματικά χιχι :$
      Εννοείται πως θέλω, πρέπει οπωσδήποτε να κανονίσουμε :D

      Διαγραφή
  10. ειναι πολυ ομορφο και η τιμη του ακομα πιο ωραια! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι, η τιμή του το κάνει πιο ωραίο! :)

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget