September Favorites

2/10/13


5 προϊόντα ομορφιάς που χρησιμοποίησα περισσότερο τον Σεπτέμβριο.

❤ Δάκρυα Ομορφιάς Kiten Beauty* 
Τα χρησιμοποίησα σχεδόν κάθε μέρα, από την στιγμή που έφτασαν στα χέρια, θεωρώ ότι πάρα πολύ καλά για τα μάτια. Δεν έχω κάποιο πρόβλημα,δόξα το Θεό η όραση μου βλέπει και στο σκοτάδι που λένε, ένιωθα τα μάτια μου πιο ξεκούραστα. Αναλυτικό review πολύ σύντομα! 

❤ Lady-F Revolution Parfumes - Prada
Αγαπημένο άρωμα για τον μήνα Σεπτέμβριο. Σας έχω μιλήσει για αυτό εδώ!

❤ Avon Colortrend Oil Control Foundation - Near Nude
Δε έλειπε από κανένα πρωινό μακιγιάζ μου. Μάλλον πρέπει να σας δώσω και ένα review μου σύντομα!

❤ Glamorous Blush - No3
Για να πω την αλήθεια δεν το χρησιμοποίησα σαν ρουζ άλλα την ανοιχτόχρωμη πλευρά του σαν σκιά.

❤ Beauty Line Cosmetics Nail Polish - 594
Μόλις μπήκε το φθινόπωρο εγώ ξεκίνησα με τα σκούρα χρώματα. Η επιλογή μου ήταν ένα πετρόλ-πράσινο βερνίκι. Μπορείτε να δείτε τα manicure του μήνα εδώ και εδώ.

Ποια ήταν τα προϊόντα εσείς χρησιμοποιήσατε περισσότερο τον Σεπτέμβριο;


 photo post5555444_zps3fdca1b5.png


Υ.Γ. Το συγκεκριμένο κείμενο το έχω δημοσιεύσει facebook,twitter & google+, όμως είπα ότι ίσως δεν το έχετε προσέξει και έτσι θα το δημοσιεύω και εδώ:
"Επειδή εδώ και καιρό μου έχετε ζητήσει ένα κωδικό για drop down μενού. Θα ήθελα αν σας είναι ένα εύκολο, για να μη σας μπερδέψω περισσότερο και να μην βάλω μόνο το μαύρο να υπάρχει ή δικά που ίσως δεν θα σας αρέσουν, να μου πείτε σε τι χρώματα το θέλετε , για να σας τον φτιάξω έτοιμο και το μόνο που θα έχετε να κάνετε είναι να προσθέσετε τα λινκ όπου θα σας πω."

18 σχόλια:

  1. πολυ όμορφα όλα , το μεικ απ´ της avon ειναι καλο ; αν και αντιπρόσωπος δεν το έχω δοκιμάσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Εμένα μου αρέσει το συγκεκριμένο μεικαπ είναι αρκετά καλυπτικό και δεν βαραίνει την επιδερμίδα!

      Διαγραφή
  2. Τα υπόλοιπα προϊόντα που αναφέρεις δεν τα έχω δοκιμάσει, ωστόσο, τα δάκρυα kitten beauty είναι εκπληκτικά πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πολύ καλά, ξεκουράζουν τα μάτια!

      Διαγραφή
  3. Φαίνονται ωραία όλα αν και δεν έχω δοκιμάσει τίποτα απο αυτά πέρα απο τα βερνίκια Beauty line που μου αρέσουν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Ναι ωραία, για αυτό και εγώ να φόρεσα και σαν σκιά! ;)

      Διαγραφή
  5. Εχω 2 πακέτα δάκρυα..αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα...φοβάμαι!!αχαχαχ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ στην αρχή είχα ενδοιασμούς διότι όπως ανέφερα δεν χρησιμοποιώ τίποτα για το εσωτερικό των ματιών, όμως είναι ωραία, θα σου αρέσουν πιστεύω!

      Διαγραφή
  6. Παίρνω συνήθως ένα κολλήριο ειδικό επειδή φοράω αστιγματικούς φακούς και μπροστά στον υπολογιστή όχι απλώς κουράζονται τα μάτια μου αλλά θολώνουν και ζαλίζομαι για ώρα! Περιμένω με ανυπομονησία το review σου!!!!

    α! Λευκό κάντο μας το dropmenu χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν το review μου βοηθήσει διότι μέχρι στιγμής δεν έχω κάποιο πρόβλημα με τα μάτια, ωστόσο σύντομα θα το αναρτήσω!

      Εντάξει θα μαζέψω γνώμες και θα σας δώσω τρεις επιλογές χρωμάτων!

      Διαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το μεικ απ το λατρευω! Ειναι πολυ οικονομικο αλλα εφαρμοζει τελεια στην επιδερμιδα μου!

    Το μενου καντο ελαφρυ ροζακι ή λευκο :$ χιχι ευχαριστουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συμφωνώ με τα κορίτσια για το μενού! Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το ρουζ πρέπει να είναι τεελειιοοο!!! Και το μανό ακόμα πιο τεεελειιοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολυ ομορφα αγαπημενα Ελευθερια μου, το πρασινο βερνικι ειναι υπεροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget