AVON Μidnight plum & Οpal top coat

3/11/13

Το ομολογώ, μου έλειψε το blog μου και η χαρά που δίνει η δημιουργία μιας ανάρτησης, καθώς και η επικοινωνία μαζί σας.

Ακόμα δεν μπορώ να ακολουθήσω το πρόγραμμα με τις στήλες που με πολύ ενθουσιασμό δημιούργησα διότι δεν έχω αρκετό ελεύθερο χρόνο και επιπλέον μοιράζω τον υπολογιστή μου.

 Και πριν πάθω στερητικό σύνδρομο του blogging αποφάσισα να γράψω μια γρήγορη ανάρτηση με θέμα φυσικά νύχια!





Πριν λίγες μέρες αγόρασα το opal top coat από Avon και όπως ήταν επόμενο το δοκίμασα.


Το συνδύασα με μια σκούρα μοβ απόχρωση, το midnight plum από Avon πάλι.


Πως σας φαίνονται;

18 σχόλια:

  1. Πολύ καλός συνδυασμός! Το χρώμα αυτό είναι φοβερό και το glitter βερνίκι από τα καλύτερα που έχω δει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν ένας απλός διότι τα νύχια τα έκοψα πάρα πολύ κοντά και πάλι, μόνο με σκούρο βερνίκι μου αρέσει να τα βάφω όταν είναι σε αυτό το μήκος!
      Το glitter έχει φοβερούς ιριδισμούς, μου αρέσει!

      Διαγραφή
  2. Υπεροχο! Απλά μαγευτικό!!!! Τέλειος συνδυασμός και εκλπηκτικο το opal!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ ειναι υπεροχο, τελειος συνδιασμος ...καλα το glitter δεν υπερχει το λατρεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου άρεσαν αυτά τα χοντρά glitter!

      Διαγραφή
  4. Πάρα πολύ όμορφα για άλλη μια φορά τα νυχάκια σουυυ:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελειοοοοοοο το top coat!!WOW!!!!!Πολύ ωραίο Ελευθερία μοΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίοοο!! Και πολύ καλός ο συνδυασμός, κάνει αντίθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ ωραίο αποτέλεσμα κούκλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget