Βράβευση σχολιαστών 2013 ❤

29/12/13


Μέσα στην χρονιά υπήρχαν πολλές κοπέλες που ενδιαφέρονταν για όσα έγραφαν, κάποιες από αυτές άφηναν πάντα ένα σχόλιο σε κάθε μου ανάρτηση. Αυτές λοιπόν τις κοπέλες θα βραβεύσω σήμερα θέλοντας να τις ευχαριστήσω πάρα πολύ διότι μέσα από τα σχόλια παίρνω δύναμη για να συνεχίζω και να δημιουργώ!

top commentators
Βράβευση σχολιαστών  2013 ❤




Πριν όμως γίνει η απονομή ας δούμε τις αναρτήσεις με τα περισσότερα και τα λιγότερα  σχόλια για το 2013, με εξαίρεση τα giveaway πάντα.

Θα ξεκινήσω με την ανάρτηση που είχε τα λιγότερα (αν και σε αυτήν την περίπτωση δεν είχε καθόλου) και στην συνέχεια τα περισσότερα:






Έφτασε η ώρα των βραβείων, καταρχήν θα ήθελα να μοιράσω σε όλες σας, με πολύ αγάπη, το παρακάτω βραβείο που μπαίνατε στον κόπο και σχολιάζατε στο blog μου για την χρονιά 2013:





Λοιπόν,

3ος σχολιαστής του blog μου για την χρονιά 2013
Kate Letivaki με 72 σχόλια (blog: Sugar Queen)


2ος σχολιαστής του blog μου για την χρονιά 2013

Χαρά Σωτηροπούλου με 83 σχόλια (blog: *Jiubilo*)


1ος σχολιαστής του blog μου για την χρονιά 2013

Κοραλλία Τ με 92 σχόλια (blog: CorallBlogs)






Συγχαρητήρια σε όλες και σας ευχαριστώ πολύ!

Αυτά με την βράβευση να είστε καλά και καλή συνέχεια σας εύχομαι!


Θα χαιρόμουν πολύ αν βάζατε το βραβείο σας στο blog σας, δεν είναι υποχρεωτικό όμως. Η συγκεκριμένη βράβευση γίνεται για να σας ευχαριστήσω για το ενδιαφέρον σας προς το blog μου!

Την πηγή στατιστικών σχολίων θα την δείτε κάτω αριστερά στο blog μου.

20 σχόλια:

  1. Πολύ πρωτότυπη ανάρτηση!!
    :) Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α βρε Ελευθερία μου, με τις τέλειες ιδέες σου πάντα! Συγχαρητήρια στα κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, να 'σαι καλά!

      Διαγραφή
  3. τι ωραία ανάρτηση!πρωτότυπη!Συγχαρητήρια λοιπόν στις νικήτριες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρωτότυπη πραγματικά βράβευση!!
    Καλή χρονιά με υγεία κι ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλή χρονιά και σε σένα εύχομαι!

      Διαγραφή
  5. Γλυκιά Ελευθερία , μου άρεσε πολύ η σκέψη σου..Μπράβο σου ..Συγχαρητήρια στις νικήτριες , αλλά και που δίνεις σε όλες (πέρα από τις 3 πρώτες) ενα βραβειάκι να στολισουν το σπιτάκι τους..Εγώ μόλις τώρα το Δεκέμβρη γνώρισα το μπλοκ σου έτσι θα ήταν άδικο για τις άλλες που ειναι καιρό μέλη σου να πάρω το εικονάκι...καλή χρονιά με υγεία και αγάπη και ότι επιθυμείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Δεν έχει σημασία αν το γνώρισες τώρα ή πριν καιρό , αν έχεις κάνει πολλά σχόλια ή μόνο ένα, το συγκεκριμένο το δίνω σε όλες που απλά πέρασαν από το blog μου και άφησαν ένα σχόλιο, όποτε αν θέλεις μπορείς να το προσθέσεις στο blogσπιτάκι σου!
      Καλή χρονιά και σε σένα!

      Διαγραφή
    2. Με μεγάλη μου χαρά να το στολίσω στο μπλοκοσπιτάκι μου... Καλή χρονιά με αγάπη και υγεία

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλή χρονιά! :)

      Διαγραφή
  6. Χαχαχα απίστευτο! Σχολιάζω σε ό,τι post διαβάζω αλλά και 90+ σχόλια δεν το περίμενα :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κοραλλία μου που διαβάζεις τα ποστ μου και δεν διστάζεις να αφήσεις ένα σχόλιο!
      Καλή χρονιά σου εύχομαι!
      Φιλάκια πολλά! ❤

      Διαγραφή
  7. Τι πρωτοτυπη ιδεα Ελευθερια μου ^^ σε ευχαριστω πολυ για το ομορφο βραβειακι σου , σιγουρα θα κανω μια αναρτηση και θα το στολισω χιχι φιλακια ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Εγώ σε ευχαριστώ πολύ που παρακολουθείς και διαβάζεις το blog μου!
      Θα ήταν τιμή για μένα αν το ανέφερες στο blog σου!
      Φιλάκια πολλά! ❤

      Διαγραφή
  8. Βρε συ Ελευθερία μου ήθελα να ήξερα που τις βρίσκεις όλες αυτές τις ιδέες....Υπέροχο ποστ για ακόμα μια φορά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου!
      Απλά προσπαθώ να κάνω όμορφα πράγματα που με ευχαριστούν και αυτό βγάζω από το blog μου!

      Διαγραφή
  9. Είσαι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗΗΗ!!!!!!!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, σου αξίζουν πολύ περισσότερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χαρά μου για τα καλά σου λόγια και που κάθε φορά με επισκέπτεσαι και αφήνεις και το σχόλιο σου!
      Και για την τιμή που έκανες και το πρόσθεσες στο blog σου!
      Φιλάκια! ❤

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget