Και ο Άγιος-Βασίλης ήρθε.....από την Κρήτη!!!!! ❤

9/12/13



Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή...

η γλυκιά Ζαχαρούλα από το blog  "Sugar Beautyείχε μια πολύ όμορφη ιδέα, με την οποία καλούσε όλες τις beauty bloggers να ανταλλάξουν ευχές! 
(διαβάστε την ανάρτηση της εδώ)

Στην συνέχεια ανακοίνωσε τα ζευγάρια διότι δεν θα ήταν εφικτό να στείλουμε όλες σε όλες!
(εδώ είναι η αναρτηση με τα ζευγάρια)


Λοιπόν το δικό μου ταίρι ήταν...

 η αγαπημένη μου Εύα από το blog "FashionEvELand" και μου έστειλε μια ωραία καρτούλα με ευχές και δυο υπέροχα δωράκια!
 (όπως φαίνονται στην φωτογραφία)

Θέλω να την ευχαριστήσω πάρα πολύ για όλα!





Να ευχηθώ σε όλες σας καλές γιορτές και ο νέος χρόνος να φέρει ότι επιθυμείτε!

(αν και εδώ θα είμαστε και θα τα ξαναπούμε!)





ΥΓ: Κατά σύμπτωση και εγω πάλι σε Εύα έστειλα , από το blog "beautiful bloggers".

30 σχόλια:

  1. Τι όμορφη παρουσίαση! Μύρισε Χριστούγεννα!
    Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Χρόνια πολλά και καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο! Κι εγώ έχω έτοιμο το δικό μου δώρο για το ταίρι μου! Θα το στείλω αύριο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δέσποινα!
      Εγώ χθες το έστειλα το δικό μου!

      Διαγραφή
  3. Καλές γιορτές Ελευθερία μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές εύχομαι και σε σένα Μαρία μου!

      Διαγραφή
  4. Κορίτσι!! Πόσο χαίρομαι που σου άρεσαν τα μικρά μ δωράκια!!
    Ευχαριστώ πολύ για την ανάρτηση!!! Είσαι φοβερή!
    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ πολύ Εύα μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Αχ περίμενα πως και πως για το 1ο post ! Πολύ χαίρομαι κορίτσια! Καλές γιορτές να έχουμε! Ανυπομονώ και για τα επόμενα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές Ζαχαρούλα μου και πάλι συγχαρητήρια για την ιδέα σου!
      Και εγώ ανυπομονώ να δω και άλλα ποστ!

      Διαγραφή
  6. Αχ τι όμορφα όλα,επιτέλους μύρισαν Χριστούγεννα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα όλα Ελευθερία μου!
    Και το δωράκι σου, και το blog σου, παντού Χριστούγεννα!χιχι
    Φιλάκια xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφα δωράκια και όμορφη παρουσίαση!
    Και πόσο χαίρομαι που θα συμμετέχω κι εγώ σε αυτή την "αλυσίδα" !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Είναι μια πολύ όμορφη ιδέα!

      Διαγραφή
  9. Χαίρομαι σαν μικρό παιδί να βλέπω να ανταλάσσουμε δώρα μεταξύ μας οι bloggers!
    Να τα χαρείς Ελευθερία μου <3
    Πολύ όμορφα και τα δώρα και η καρτούλα...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Λίλα!
      Συμφωνώ είναι πολύ όμορφο και εγω χάρηκα που έλαβα και έστειλα δωράκι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα..σήμερα ανακάλυψα αυτό σου το σπιτάκι.δεν ήξερα ότι έχεις.. πολύ όμορφα διακοσμημένο και στημένο ...αλλά και ο χριστ/κος στολισμός του ωραίος....
    να χαρείς τα δώρα σου..
    θα τα λέμε από εδώ μέσα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!
      Χάρηκα που πέρασες! ;)

      Διαγραφή
  11. Πολύ ομορφα τα πραγματακια!! Καλες γιορτεεεες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραία τα δωράκια σου!!!

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολυ ομορφη ιδεα χιχι, καλες γιορτες να εχουμε ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ελευθερία μου, παρέλαβα και μ'έκανες πολύ χαρούμενη! σ'ευχαριστώ πολύ!!!
    http://greekblogforbeauty.blogspot.gr/2013/12/like-santa-christmas-gift-for-bloggers.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget