Blogger Spotlight: Feminity World

21/12/13


Στο προτελευταίο Blogger Spotlight αυτού του χρόνου φιλοξενείται η Μαρία από το blog "Feminity World"! 
Ας δούμε τις απαντήσεις της! 

greek blog
Blogger Spotlight: Feminity World


✯ ✯ ✯ ✯ ✯ 


1. Πότε ξεκίνησες το blog σου και τι ήταν αυτό που σε ώθησε στην δημιουργία του;
Το blog μου το έφτιαξα πριν μια εβδομάδα. Kαι το δημιούργησα με σκοπό να ενταχθώ περισσότερο στη φύση της γυναίκας αφού είμαι μόλις 17 ετών. Μου αρέσει να βοηθάω και να δίνω συμβουλές σε φίλες μου και να κάνω τους ανθρώπους χαρούμενους και πιο σίγουρους για τον εαυτό τους ,πραγματικά!!! 

2. Ποια είναι η πιο δημοφιλή ανάρτηση του blog σου και ποια η δική σου αγαπημένη;
Η αγαπημένη μου ανάρτηση είναι για το SHELLAC CND καθώς χρησιμοποιώ ΜΟΝΟ shellac και πλέον κάνω ΜΟΝΟ ημιμόνιμο και θα ήθελα να κάνω τις τρομαγμένες κοπέλες να μη το φοβούνται πια!! Η πιο δημοφιλής ανάρτησή μου είναι το review για το glowbox και τη fresh line !!! 

3. Ποια είναι τα 5 πράγματα για τον εαυτό σου που θα ήθελες να μοιραστείς μαζί μας; 
Λοιπόν τα πέντε πράγματα που θα πρέπει να γνωρίζεται για μένα, είναι ότι έχω μανία με τα φυσικά, βιολογικά προϊόντα αφού τα θεωρώ ΠΟΛΥ καλύτερα απο όλα τα υπόλοιπα. Επίσης, πρέπει να ξέρεις ό,τι το μεγάλο μου όνειρο είναι να γίνω μια καλή ζαχαροπλάστης ή σοκολατοποιός και να ανοίξω ένα μικρό VINTAGE μαγαζάκι στη Γαλλία με θέα το πύργο του Άϊφελ ! Κάτι άλλο που πρέπει να γνωρίζεις για μένα ειναι πως λατρεύω ο,τι έχει να κάνει με καραμέλα και καρύδα, αγαπώ τη σοκολάτα και τις ιδιότητές της αλλά σαν τη καραμέλα τίποτα φίλη μου. Πέρα απ' αυτά είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι όσα άτομα με ξέρουν, με κοροϊδεύουν για ένα συγκεκριμένο πράγμα. <<ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΤΟΥ 1.5 ΛΙΤΡΟΥ ΜΕ ΝΕΡΟ !!!!>> Χαχαχα ξέρω είναι υπερβολικό, όμως αυτά τραβάνε τα άτομα που έχουν ατοπική δερματίτιδα !!!!! Και τέλος θα ήταν καλό να ξέρεις ότι αγαπάω πραγματικά τον Ευρωπαικό κινηματογράφο και είμαι μεγάλη fan της Audrey Tautou !!!! 

4. Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα; 
Ποιό είναι το αγαπημένο μου χρώμα....δύσκολη ερώτηση για μένα πραγματικά, αφού μ' αρέσουν όλα, αλλά αφού πρέπει να διαλέξω, ας πω το κερασί. 

5. Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό; 
Το αγαπημένο μου φαγητό είναι ένα κινέζικο πιάτο το οποίο στο menu λέγεται "Πάπια Πεκίνου" . Είναι φιλέτο πάπιας με σως πορτοκαλιού και άγριο αρωματικό ρύζι....ένα καθημερινό, απλό πιάτο μπορώ να πω !!!! 

6. Ποια είναι top 5 τραγούδια που έχεις στην playlist σου; 
Amelie Soundtrack - Yan Tiersen 
Nightwish - Creek Mary's Blood  
Gramatik - Balkan Express 
Sam Riggs and the night people - six feet in the ground 
Cruachan - Ride on 

7. Πως θα περιέγραφες την τέλεια ημέρα για σένα; 
Μάλιστα..χαχα...η τέλεια μέρα. Περισσότερος ύπνος, φαϊ, γλυκό και ολοήμερο beaute!!!!!! 

8. Ποια είναι τα 3 πράγματα που θα έπαιρνες μαζί σου σε ένα έρημο νησί; 
Tα τρία πράγματα που θα έπαιρνα μαζί μου σ΄ένα έρημο νησί, νομίζω θα ήταν η ενυδατική μου κρέμα, το άρωμά μου και το μολύβι φρυδιών μου !!!! 

9. Ποιο είναι αγαπημένο σου προϊόν ομορφιάς; 
Το αγαπημένο μου προϊόν ομορφιάς είναι η ενυδατική μου κρέμα !!!! 

10. Αν θέλουμε να σε ακολουθήσουμε, σε ποια θα είναι αυτά; (Blog, Facebook, Twitter κλπ) 
Θα μπορούσατε να με ακολουθήσετε στο facebook μου : http://www.facebook.com/mAriaMarilynM και φυσικά στο blog μου : http://feminityworld.blogspot.gr/ 
ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΟΛΕΣ !!!!!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!! xxx


✯ ✯ ✯ ✯ ✯ 


Θέλω να ευχαριστήσω πολύ την Μαρία που ήθελε να φιλοξενηθεί στο blog μου μέσα από την στήλη Blogger Spotlight

Επισκεφτείτε τo "Feminity World" σίγουρα θα σας αρέσουν οι όμορφες αναρτήσεις του! 






Εάν θέλεις να είσαι στο επόμενο Blogger Spotlight στείλε τώρα την συμμετοχή σου!


Σημείωση: Η συγκεκριμένη στήλη δεν απευθύνεται μόνο σε beauty bloggers, όμως σε κάθε blogger που θέλει να φιλοξενηθεί στο blog μου απαντώντας στις παραπάνω ερωτήσεις.

4 σχόλια:

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget