Empties #2

20/12/13


Είπα να κάνω επιτελούς το ποστ με τις άδειες συσκευασίες να μην με βρει και ο νέος χρόνος με αυτές!

Empties #2
Empties #2


Όποτε ξεκινάω!


1. Pantene Pro-V Smooth & Sleek Shampoo
Αγαπημένο μου σαμπουάν, αφήνει τα μαλλιά πολύ απαλά και λαμπερά. Το είχατε δει και στα αγαπημένα μου.
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Σίγουρα, το έχω ήδη κάνει! 

2. Avon Advance Techniques 360 Nourishment Moroccan Argan Oil Shampoo
Ήταν ένα σαμπουάν που δυσκολεύτηκα να το τελειώσω και το χρησιμοποίησε στο τέλος η μητέρα μου. Διότι στα δικά μου μαλλιά μπορεί να τα ξανθαίνει λίγο, όμως δεν ήταν πολύ λαμπερά και επιπλέον μου έβγαλε πιτυρίδα.
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Σίγουρα όχι! 

3. Dalon Nail Polish Remover
Είναι το ξεβαφτικό νυχιών που μου αρέσει διότι ξεβάφει πολύ εύκολα τα νύχια και όπως βλέπετε έχω τελειώσει δυο μπουκάλια.
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Σίγουρα, το έχω ήδη κάνει! 

4. Avon Soft Musk Shimmering Body Powder
Βασικά είναι μια πούδρα που εγώ την χρησιμοποιώ το καλοκαίρι στα πόδια για να μην μυρίζουν και να μην γλιστράνε στα πέδιλα, φυσικά μπορείς να την χρησιμοποιήσεις και με άλλους τρόπους όμως αυτός είναι ο λόγος που εγω την αγοράζω. Έχει όμορφο άρωμα.
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Σίγουρα, το έχω ήδη κάνει! 

5. Corpus Foam Bath Coconut 
Αυτό αποτελεί ένα δειγματάκι, έχω δοκιμάσει και άλλα αφρόλουτρα Corpus και μου άρεσαν το συγκεκριμένο το βρήκα πολύ αραιό και δεν άφηνε καθόλου απαλότητα στο δέρμα. Ωστόσο μύριζε καρύδα πολύ έντονα.
Θα ήθελα να αγοράσω και το κανονικό μέγεθος για να έχω καλύτερη άποψη!

6. Nivea Stress Protect Roll On
Ήταν μια έκπληξη διότι στην αρχή το φοβήθηκα επειδή ήταν πολύ άσπρο ότι θα άφηνε στίγματα στα ρούχα όμως έκανα λάθος. Διαρκεί για ώρες και έχει ένα ευχάριστο άρωμα.
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Σίγουρα στο μέλλον! 

7. Papoutsanis Karavaki Shower Gel*
Τα συγκεκριμένα ήταν από το δωράκι που μου έστειλε η εταιρία. Έχουν υπέροχο άρωμα και διαρκεί για πολλές ώρες στο δέρμα. Μόνο που είναι πολύ παχύρρευστο και είναι δύσκολο στο να βγει το προϊόν από το μπουκαλάκι και πάντα έριχνα ζεστό νερό.
Θα μου άρεσε και να αγόραζα σε κανονικό μέγεθος το αφρόλουτρο!

8. Aim Expert Protection White Toothpaste
Έχει δροσερή γεύση και κάνει τα δόντια πιο λευκά.
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Σίγουρα, το έχω ήδη κάνει! 

9. Colgate Triple Action Toothpaste
Επέλεξα να σας δείξω και μια οδοντόκρεμα που σαν οικογένεια την προτιμάμε για αρκετό καιρό τώρα και αν πάντα αλλάζουμε πάντα καταλήγουμε σε αυτήν.
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Σίγουρα στο μέλλον! 

10. Avon SuperSHOCK Max Waterproof Mascara - Black
Έδινε ωραίο αποτέλεσμα η συγκεκριμένη μάσκαρα. Μπορείτε να δείτε και το review.
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Ναι,αν την έβρισκα πάλι στους καταλόγους!

11. Liposan Fruity Sparkle Cherry
Είναι το αγαπημένο μου.
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Σίγουρα, το έχω ήδη κάνει! 

12. Bioten Skin Moisture Cleansing Wipes for Normal/Combination Skin
Σας έχω μιλήσει για αυτά σε αναλυτικό review
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Σίγουρα στο μέλλον!

10 σχόλια:

  1. Πολύ αναλυτικό το review σου!
    Το ξεβαφτικό Dalon είναι πράγματι φανταστικό!
    Φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλά τα empties! Κι εμείς στο σπίτι χρησιμοποιούμε συνήθως διαφορετικές οδοντόκρεμες αλλά είναι 2-3 στις οποίες ξαναγυρνάμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Έτσι κάθε οικογένεια έχει τα αγαπημένα της!

      Διαγραφή
  3. Πολύ κατατοπιστικό το post σου Ελευθερία μου!
    Έχω δοκιμάσει κι εγώ τη shimmering powder από avon, αλλά με πιάνει φοβερό φτέρνισμα βρε παιδί μου, τί πράγμα είναι αυτό?χιχι
    Φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Εγώ πάλι φτέρνισμα με πιάνει με τα σπρέι!

      Διαγραφή
  4. Το pantene είναι και δικό μου αγαπημένο σαμπουάν!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ αυτό το liposan το έχουν οι ανηψιές μου και μυρίζει υπέροχα!!!

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget