Guest Post: REVIEW L'Oréal nude magique cc cream & Garnier 5 sec perfect blur instant skin corrector

13/12/13



Αυτό είναι ένα Guest Post που πραγματικά με τιμά διότι η Δέσποινα από το blog "Despina's studio", επέλεξε το blog μου για να εκφράσει την άποψη της για την Nude Magique CC Cream της L'Oréal και 5 sec Perfect Blur Instant Skin Corrector της Garnier και την ευχαριστώ πάρα πολύ για αυτό! 

Guest Post: REVIEW L'Oréal nude magique cc cream & Garnier 5 sec perfect blur instant skin corrector
Guest Post: REVIEW L'Oréal nude magique cc cream & Garnier 5 sec perfect blur instant skin corrector 



Εύχομαι να 'σαι καλά Δέσποινα με πολλές όμορφες στιγμές στην ζωή σου!

Αυτά από μένα, πάμε να διαβάσουμε όσα μας έγραψε γιατί θεωρώ ότι έχουν πολύ ενδιαφέρον!




❝  Σήμερα μου έδωσε βήμα η Ελευθερία για να σας μιλήσω για δύο νέα προϊόντα που χρησιμοποιώ τις τελευταίες τρεις εβδομάδες. Πρόκειται για τη new magique CC cream της L’ oreal και το 5 sec Perfect Blur Instant Skin Corrector της Garnier  .

 REVIEW L'Oréal nude magique cc cream & Garnier 5 sec perfect blur instant skin corrector
 REVIEW L'Oréal nude magique cc cream & Garnier 5 sec perfect blur instant skin corrector 

Για πάμε να τα δούμε ένα ένα.
Τη CC cream την ήθελα για ένα και μόνο λόγο: για να μπορώ να φαίνομαι περιποιημένη χωρίς να είμαι αναγκασμένη να μακιγιαριστώ. Αυτό γιατί δεν έχω χρόνο για πλήρες μακιγιάζ, αλλά δε θέλω να βγω και απεριποίητη έξω. Ο στόχος αυτός επιτυγχάνεται πλήρως με αυτό το προϊόν. Δίνει ένα ομοιόμορφο τόνο στην επιδερμίδα , εξαφανίζει τυχόν κοκκινίλες και δυσχρωμίες και προσφέρει εντελώς ματ αποτέλεσμα. Και όταν λέω εντελώς το εννοώ, έχω πολύ λιπαρή ζώνη Τ και παρόλα αυτά τη συγκεκριμένη cc cream τη φοράω χωρίς πούδρα και δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα, καθόλου γυαλάδα, τίποτα!

L'Oréal nude magique cc cream
L'Oréal nude magique cc cream

Επίσης με βόλεψε πάρα πολύ ως primer για τα μάτια και υποθέτω ότι θα κάνει εξίσου καλή δουλειά και ως βάση για το make up αλλά , όπως σας είπα πριν, εγώ την πήρα για να μη χρειάζεται να φοράω make up από πάνω οπότε αυτό δεν το έχω δοκιμάσει. Πάντως, επειδή σε όλο το κινητό μου βλέφαρο και κάτω από τα μάτια το δέρμα μου είναι αρκετά πιο σκούρο από το υπόλοιπο πρόσωπο (εγώ και τα panda) με έχει βολέψει πάρα πολύ.

Εν ολίγοις, φοράω αυτή την κρέμα, το κονσίλερ μου (λατρεμένο 03 από τη radiant) και είμαι έτοιμη. Αν έχω δύο δεύτερα ακόμα φοράω σκιά και μάσκαρα κι έξω απ’την πόρτα!

L'Oréal nude magique cc cream
L'Oréal nude magique cc cream

Όπως βλέπετε στην πρώτη φωτογραφία η απόχρωση που έχω εγώ βγαίνει λιλά στο χέρι αλλά μόλις απλωθεί αφομοιώνεται με τον τόνο της επιδερμίδας. Η συγκεκριμένη «πορτοκαλίζει» ελάχιστα , ακριβώς όσο χρειάζεται για να μη φαίνομαι τόσο χλωμή όσο είμαι.

L'Oréal nude magique cc cream
L'Oréal nude magique cc cream
Την πήρα από HC και κόστιζε περίπου 14-15 ευρώ αν θυμάμαι καλά. Κατά τη γνώμη μου τα κάνει τα λεφτά της γιατί αν και είναι 30 ml είναι πολύ λεπτόρρευστη και χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα για όλο το πρόσωπο. Επίσης, μπορείς να χτίσεις το αποτέλεσμα για περισσότερη κάλυψη, αλλά επειδή δεν έχω τρομερές ατέλειες συνήθως βάζω μόνο μία στρώση.
Πάμε τώρα και στο Instant Skin Corrector που απ’ό,τι μπορείτε να διαβάσετε στη σελίδα της εταιρίας,  προσφέρει ορατά νεότερη επιδερμίδα σε πέντε μόλις δεπτερόλεπτα. Απίστευτο;
Ε, ούτε κι εγώ το πίστευα! Έλα όμως που μια ρυτίδα έκφρασης που έχω στο μέτωπο κόντευε να γίνει αυλάκι και εγώ κόντευα να φάω φρίκη! Οι μόνες λύσεις που είχα ήταν αυτή ή το  προϊόν από estee lauder που μας πρότεινε η Ελένη του Tickle me pink http://missticklemepink.blogspot.gr/2011/12/mac-estee-lauder.html. Επειδή το δεύτερο ήταν απαγορευτικό σαν τιμή είπα να δοκιμάσω το πρώτο που έκανε περίπου 9-10 ευρώ (πάλι από HC) και να δω αν κάνει αυτό που υπόσχεται. Ε, λοιπόν, το κάνει.

Garnier 5 sec perfect blur instant skin corrector
Garnier 5 sec perfect blur instant skin corrector 

Το απλώνω μόνο στο μέτωπο, στη ρυτίδα-αυλάκι μετά την ενυδατική και πριν βάλω τη cc cream. Δεν το απλώνω σε όλο το πρόσωπο γιατί θεωρώ ότι σε συνδυασμό με τη cc cream θα μου άφηνε λιπαρότητα. Το έχω δοκιμάσει φυσικά και μόνο του. Όλες τις φορές η ρυτίδα-αυλάκι γίνεται ρυτιδούλα ανεπαίσθητη (δεν εξαφανίζεται, αλλά δεν κάνει μπαμ όπως πριν) και μετά από τόσο καιρό που το χρησιμοποιώ παρατηρώ ένα πιο μόνιμο αποτέλεσμα.

Garnier 5 sec perfect blur instant skin corrector
Garnier 5 sec perfect blur instant skin corrector 

Όμως δε μπορώ να υποστηρίξω ότι το μόνιμο αποτέλεσμα οφείλεται καθαρά σε αυτό το προϊόν γιατί πρόσφατα άρχισα να χρησιμοποιώ μια καινούρια αντιρυτιδική κρέμα (εδώ και μια βδομάδα περίπου) και μπορεί η αλλαγή να οφείλεται σ’αυτήν. Πάντως το corrector είναι όντως corrector! Η υφή του είναι σαν ελαφριά κρέμα όπως μπορείτε να δείτε στη φωτογραφία, αλλά είναι λίγο πιο παχύρευστο απ’τη cc cream.
 Για μένα ο συνδυασμός αυτών των δύο προϊόντων είναι ό,τι ακριβώς χρειαζόμουν.

Να προσθέσω ακόμη ότι:
  •  κανένα από τα δύο δεν έχει ιδιαίτερο άρωμα
  •   και τα δύο μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως βάση για το foundation
  • γενικά πρόκειται για εταιρίες που εμπιστεύομαι και δε δίστασα πολύ να προβώ στην αγορά των προίόντων (και από τη l’oreal έχω χρησιμοποιήσει τον κώδικα νεότητας παλιότερα, ενώ αυτή την εποχή, με εξαίρεση την καινούρια αντιρυτιδική που σας έλεγα προηγουμένως, την περιποίηση του προσώπου μου την έχει αναλάβει η Garnier –χρησιμοποιώ το καθαριστικό και το απολεπιστικό από τη σειρά με το ρόδι)

Αυτή ήταν η προσωπική μου άποψη για τα δύο αυτά προϊόντα. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Πώς σας φάνηκαν;


Ευχαριστώ πολύ το Diary of a Beauty addict για τη φιλοξενία! Να έχετε  όλες ένα όμορφο Σ/Κ! 



Στείλε και εσύ το δικό σου Guest Post τώρα!  

5 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον review!!! Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω το corrector της garnier!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. poli m aresan t review afta!!eidika g to corrector t skeftomoun poli n t dokimasw!!sinxaritiria kai filiaaaa!

    http://pelisbeautyblog.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραιο review , την garnier την αγαπαω αλλα δεν ξερω αν θα ηθελα να δοκιμασω κατι για τις ρυτιδες προς το παρων, φαινεται παντως πολυ ενδιαφερον. CC cream θα ηθελα να δοκιμασω παρα πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget