Guest Post: Χριστουγεννιάτικο μακιγιάζ!

6/12/13


Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσω το σημερινό Guest Post διότι φιλοξενώ την Μαρίλια ή αλλιώς όπως οι περισσότερες την γνωρίζετε marilia86100

christmas makeup
Guest Post: Χριστουγεννιάτικο μακιγιάζ!


Ομολογώ ότι είμαι θαυμάστρια της και παρακολουθώ τα βίντεο της πριν ακόμα δημιουργήσω το blog μου όποτε χαίρομαι πολύ για αυτό το post!

Θέλω να την ευχαριστήσω πάρα πολύ και να τις ευχηθώ τα καλύτερα να έχει στην ζωή της!

Μην σας κουράζω άλλο, ας δούμε την πανέμορφη Μαρίλια να μας εξηγεί βήμα-βήμα το χριστουγενιάτικο μακιγιάζ που μας προτείνει!




❝  Αφού έχουμε περάσει τη βάση μας για να διαρκέσει το μακιγιάζ μας περισσότερο,

 με ένα φουντωτό πινελάκι, παίρνουμε μία καφέ απαλή σκιά και την τοποθετούμε στην κόγχη του ματιού, δηλ ακριβώς κάτω από το κόκκαλο


με σκιά σε μορφή σκόνης, σε λευκή μεταλλική απόχρωση, καλύπτουμε από την εσωτερική γωνία μέχρι τα μισά του ματιού


στο υπόλοιπο μισό του ματιού τοποθετούμε μια πορτοκαλί σκιά και "σβήνουμε" την ένωση των δύο σκιών.....


με σκούρα καφέ σκιά σχηματίζουμε την εξωτερική γωνία του ματιού


την σβήνουμε καλά κι αν χρειαστεί επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία κάνοντας πιο έντονη την γωνία


γεμίζουμε τα φρύδια μας αν χρειαστεί και περνάμε eyeliner


στην υγρή γραμμή του ματιού βάζουμε μαύρο μολύβι ή gel eyeliner..... 
Στην κάτω πλευρά του ματιού για να δώσουμε λάμψη στην αρχή του αν θέλουμε βάζουμε κάποιο χρυσό ή ασημένιο μολύβι μέχρι τη μέση και στο υπόλοιπο μισό μαύρο ή σκούρα καφέ σκιά


για το περίγραμμα των χειλιών χρησιμοποίησα 1 έντονο ροζ μολύβι με το οποίο γέμισα κιόλας τα χείλη και μετά πέρασα από πάνω ένα πιο ανοιχτόχρωμο κραγιόν


τοποθετούμε bronzer, highlighter και για ρουζ μια ωραία επιλογή είναι σε ροδακινί απόχρωση για πιο φυσικό αποτέλεσμα


φυσικά δεν ξεχνάμε να γυρίσουμε με ψαλιδάκι τις βλεφαρίδες και να περάσουμε μπόλικες στρώσεις μάσκαρα..... οι πιο τολμηρές προτιμήστε και ψεύτικες βλεφαρίδες!


αυτό είναι το αποτέλεσμα, ελπίζω να μην σας δυσκόλεψα, καλή επιτυχία σε όσες το δοκιμάσετε!!!!!!


Ελευθερία μου χάρηκα που συνεργαστήκαμε!
Καλές γιορτές εύχομαι σε όλους και μακάρι το νέο έτος να πραγματοποιήσει κάθε σας επιθυμία! 


Για πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα που χρησιμοποίησε ή οποιαδήποτε απορία για το μακιγιάζ, μπορείτε να ρωτήσετε την Μαρίλια στην σελίδα της στο facebook "Marilia loves makeup".





Στείλε και εσύ το δικό σου Guest Post!  

23 σχόλια:

  1. ω, είναι τέλειο! είναι και γιορτινό και διακριτικό, θα το κάνω στα γενέθλιά μου που είναι λίγο πριν τα Χριστούγεννα! Πάω να τσεκάρω το κανάλι της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ θα το δοκιμάσω! ;)
      Τσέκαρε το σίγουρα θα βρεις και άλλα!
      Προσωπικά εμένα μου αρέσει που τα εξηγεί πολύ αναλυτικά (και έχει ωραία φωνή)!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο look! Λατρεύω τις shimmery σκιές γι αυτή την περίοδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνουν να φαίνεται το μακιγιάζ πιο επίσημο πιστεύω οι shimmery σκιές!

      Διαγραφή
  3. την σκια NYX απο που την εχεις αγορασει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ομορφο αποτελεσμα! Και το eyeliner τελειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ μου αρεσε !και δεν ειχα καθολου στο μυαλο μου κατι τετοιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες, φροντίζω για σένα Ζαχαρούλα μου! ;)

      Διαγραφή
  6. Κορίτσια μου, υπέροχο ποστ και μακιγιάζ, είσαστε πολύ αγαπημένες μου και οι δυο και χάρηκα που συνεργαστήκατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ όμορφο μακιγιάζ!Πολύ ωραίο και το κραγιόν!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά κοπέλα μου, χαίρομαι που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  8. Όπως και σου σχολίασα και στο φβ... είναι εκπληκτικό, φαίνεται σαν ζωγραφιά, τόσο τέλειο! και πολύ ωραία ιδέα κιόλας γιατί δεν μ' αρέσουν τα βαριά μακιγιάζ ούτε τις γιορτές ούτε γενικότερα... δε μου πάνε βασικά... Μπράβο και στις 2!!!! Φιλιά πολλά Ελευθερία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, χαίρομαι που σου άρεσε!
      Πραγματικά η Μαρίλια έκανε εξαιρετική δουλειά!

      Διαγραφή
  9. Εκπληκτικό!Εντυπωσιακό!Μπράβο στη Μαρίλια!Το κάνει να φαίνεται τόσο εύκολο!

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget