ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι... #1

24/1/14


Σήμερα εγκαινιάζω μια νέα στήλη για το Diary Of A Beauty Addict, βασικά πολλοί ίσως την έχετε δει και σε αλλά blogs, όμως η συγκεκριμένη στήλη δημιουργήθηκε από έμενα καθώς σκεφτόμουν πως θα μπορέσω να ενώσω μουσική, φωτογραφία και αποσπάσματα βιβλίων σε μια μόνο στήλη τα όποια με εκφράζουν την δεδομένη στιγμή.
Ο τίτλος μπορώ να πω ότι με παίδευσε αρκετά διότι ενώ είχα το θέμα της στήλης δεν μπορούσα να βρω τον αντιπροσωπευτικό τίτλο. Αποτελεί δηλαδή μια έκφραση συναισθημάτων, αρχικά είχε δημοσιευτεί από το άλλο μου blog (Eleftheria's Diary) το όποιο το έχω κλείσει πλέον, όπου άρεσε σε πολλούς και την υιοθέτησαν.

Συνεπώς επειδή πίσω από το blog κρύβεται ένας άνθρωπος, η συγκεκριμένη στήλη θα δημοσιεύεται την προτελευταία Παρασκευή κάθε μήνα.




Αναλυτικά τι θα περιέχει η στήλη σύμφωνα με τον τίτλο της:


ακούω = μουσική δηλαδή ένα τραγούδι που μου άρεσε πολύ τον μήνα που μας πέρασε.

βλέπω = φωτογραφία δηλαδή μια φωτογραφία  με κάτι που μου άρεσε με οποιοδήποτε θέμα, τοπίο, αντικείμενο, προϊόντα ομορφιάς κτλ, ακόμα και μια φωτογραφία που βρήκα στο διαδίκτυο.

συλλογίζομαι= αποσπάσματα βιβλίων δηλαδή κάποιο γνωμικό που μου άρεσε καθώς και μερικές γραμμές από κάποιο βιβλίο που τις βρήκα ενδιαφέρουσες.




Ας δούμε το πρώτο "ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι..." λοιπόν!



ακούω

Ένα τραγούδι που το άκουσα άπειρες φορές είναι το "Ordinary Day" από Dolores O'Riordan. 




βλέπω

Για την πρώτη φωτογραφία επέλεξα κάτι πολύ χαριτωμένο, που πραγματικά όταν το βλέπω με κάνει και χαμογελάω, είναι το κουτάβι του θείου μου που σιγά σιγά μεγαλώνει όμως.




συλλογίζομαι

Και το “συλλογίζομαι” είναι ένα μικρό απόσπασμα του αγαπημένου μου βιβλίου “Το χειρόγραφο της Άκρα” του Paulo Coelhο.

«…η αγάπη είναι μονάχα μια λέξη, μέχρι να έρθει κάποιος και να της δώσει νόημα. Μην παραιτείστε. Συνήθως τo τελευταίο κλειδί στην αρμαθιά μας είναι αυτό που ανοίγει η πόρτα…»
Το χειρόγραφο της Άκρα
 Paulo Coelhο





Τέλος θα ήθελα να αναφέρω τα blogs που ήδη έχουν υιοθετήσει την στήλη και να τους ευχαριστήσω πολύ, φυσικά αν κάποιος άλλος θέλει να εκφραστεί μέσα από αυτήν την στήλη μπορεί να το πράξει κάλλιστα και να μου αφήσει το link με την ανάρτηση του από κάτω.






ΥΓ: Θα παρακαλούσα όσους ήδη εκφράζονται μέσα από αυτήν την στήλη πλέον η αναφορά να γίνεται στο "Ελευθερία του Diary Of A Beauty Addict" και όχι του Eleftheria's Diary εφόσον δεν υπάρχει το συγκεκριμένο blog. Καθώς και όσοι επιθυμούν μπορούν να αντικαταστήσουν την παλιά εικόνα με την παραπάνω ανανεωμένη.


34 σχόλια:

  1. καλησπερα Ελευθερια μου!
    το διεγραψες το αλλο το μπλοκ;
    κριμα... ηταν και κεινο πολυ ομορφο.
    εσυ ομως ξερεις τι σε εκφραζει περισσοτερο.

    αυτη σου η στηλη ειναι εκπληκτικη!
    μελλοντικα θα λαβω μερος και εγω!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το έχω διαγράψει εδώ και ένα μηνά περίπου.
      Προτίμησα να κρατήσω ένα, όπου θα μπορώ να εκφράζομαι για όλα όσα μου αρέσουν ομορφιά και μη!
      Θα χαρώ πολύ να δω και δικές σου αναρτήσεις!
      Φιλάκια Κική μου!

      Διαγραφή
    2. http://ekfrastite.blogspot.gr/2014/02/blog-post_7.html
      Ελευθερια μου καλημερα!
      Μπορεις να με προσθεσεις και εμενα στη λιστα των ιστολογιων που συμμετεχουν!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι πολύ για την συμμέτοχη σου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφη η νέα σου στήλη Ελευθερία μου!
    Εύχομαι να πάει τόσο καλά όσο οι άλλες :D
    Φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το κουταβάκι <3
    Καλορίζικη η νέα στήλη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. :))) Την έχω λατρέψει τη στήλη. Έχω κάνει ήδη 7 Ελευθερία μου και τη λατρεύουν κι οι φίλοι αναγνώστες μου.
    Πάντα σε αναφέρω. Μόνο στο συλλογίζομαι μπορεί να κάνω δικούς μου συλλογισμούς εγώ !
    Σε ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μου έδωσες να τη συνεχίζω ♥
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά χαίρομαι που σου άρεσε Αριστέα μου!
      Το ξέρω ότι με αναφέρεις και σε ευχαριστώ πολύ για αυτό!
      Είναι μια στήλη που όταν είχα κλείσει το άλλο blog, μου έλειψε και αποφάσισα να την καθιερώσω και σε αυτό!
      Ασφαλώς και μπορείς να γραφείς ότι θέλεις στο "συλλογίζομαι" ,άλλωστε εσύ γράφεις τόσο ωραία, εγώ δυστυχώς δεν το έχω!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. :) Ήρθα να πάρω τη νέα φωτογραφία την οποία βρίσκω εξαιρετική! Μας προετοιμάζει για την άνοιξη!
      Εγώ τελικά την καθιέρωσα κάθε Δευτέρα για να αρχίζει ωραία η εβδομάδα μου ! :)))
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
    3. Ναι έχει μια νότα άνοιξης η εικόνα, όμως εγώ την έφτιαξα επέλεξα να δίνει μια ηρεμία και γαληνή!
      Να 'σαι καλά Αριστέα μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Καλορίζικη!!!!!!!!!!!
    Τι γλυκούλι το σκυλάκι!!
    Θα περιμένω να δω και τις υπόλοιπες Παρασκευές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου!
      Όντως είναι πολύ γλυκούλι το σκυλάκι!

      Διαγραφή
  6. Το ξέρεις πως αγαπώ τη στήλη σου και σ' ευχαριστώ που μου επέτρεψες να δημοσιέυω κι εγώ τις δικές μου αναρτήσεις!
    Το τραγούδι της Dolores O'Riordan το λατρεύω όπως και τη φωνή της! Το σκυλάκι είναι κουκλάκι! Έχω κι εγώ σκύλο, επομένως, καταλαβαίνεις!
    Όσο για το απόσπασμα... «…η αγάπη είναι μονάχα μια λέξη, μέχρι να έρθει κάποιος και να της δώσει νόημα. Μην παραιτείστε....." εγώ πάλι έχω απογοητευτεί αλλά ακόμα δεν παραιτούμαι...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που άρεσε και σε σένα η ιδέα μου και θελήσεις να εκφραστείς μέσα από αυτήν!
      Συμφωνώ για την φωνή της Dolores O'Riordan είναι εκπληκτική!
      Βασικά όλα τα σκυλάκια όσο είναι μικρά μου αρέσουν πολύ, όταν μεγαλώσουν τα φοβάμαι!
      Όλοι έχουμε απογοητευτεί από την αγάπη ο σκοπός είναι να μην παρατηθούμε ποτέ! (έτσι προσπαθώ να πείσω και τον εαυτό μου!)
      Φιλάκια πολλά Μαρία μου!

      Διαγραφή
  7. πολυ ομορφο κ αυτο Ελευθερια μου....μου απεδειξες αλλη μια φορα οτι εισαι χρυσομυαλλη....<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το τραγούδι κι εγώ μια περίοδο το άκουγα συνέχεια!!!!πολύ ωραία ιδέα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γλυκιά και ταξιδιάρικια η στήλη σου αυτή.... Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελπινίκη μου!
      Επίσης μια όμορφη Κυριακή σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  10. Πολυ ωραια η στηλη σου μου αρεσε πολυ!Θα την υοθετησω κι εγω στο μελλον!Το σκυλακι ειναι πανεμορφο... <3 Σε ευχαριστω και για το βραβειο!
    Μου καηκε ο υπολογιστης δυστυχως κ γραφω απτο κινητο. . :'( Μολις μπορεσω κ βρω καποιον ευκαιρο θα αναλαβω πσλι δραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα!
      Θα περιμένω! ;)

      Διαγραφή
  11. τη διάβαζα αυτή τη στήλη και στο μπλοκ που έκλεισες και στα μπλοκ που το πήραν...μπράβο τους που συνέχισαν την ιδεα σου...και χαίρομαι που αποφάσισες το σκέφτηκες να τη ξαναρχίσεις και σε αυτό το μπλοκ σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει!
      Ήταν μια ιδέα που μου άρεσε και έτσι την ενσωμάτωσα και σε αυτό το blog!

      Διαγραφή
  12. Καλώς σε βρήκα!!!!
    Πολλά μπράβο για αυτή την ιδέα σου:))
    Καλημέρα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς βρεθήκαμε!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Μια όμορφη μέρα εύχομαι και σε σένα!

      Διαγραφή
  13. ξαναήρθα συμμετέχοντας :))
    http://acrovatodas-stis-siopes-tis-psyxis.blogspot.gr/2014/02/1.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι και για την δική σου συμμέτοχη!

      Διαγραφή
  14. Χμ τώρα είδα τις αλλαγές, θα τις έχω υπόψιν μου για την επόμενη φορά ;)

    btw όντως γλύκα το κουταβάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραία στήλη Ελευθερία!Μπράβο για την εφευρετικότητα σου....πάντα επιτυχίες :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget