Beauty Line Cosmetics Top Coat

10/1/14


Ήρθε η στιγμή να σας μιλήσω για το αγαπημένο μου top coat νυχιών και να εκφράσω ένα παράπονο μου!


Καταρχήν θα σας μιλήσω για το top coat από Beauty Line Cosmetics που αγαπώ!

Το χρησιμοποιώ πολλά χρόνια και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη.
Εφαρμόζω μια στρώση μετά από κάθε βάψιμο νυχιών και συμβάλλει στο να στεγνώνουν πιο γρήγορα και να παραμένει η λάμψη που δίνει και συνεπώς και τα νύχια αναλλοίωτα για μια εβδομάδα.

Το έχω τεστάρει πολλές φορές, διότι όταν δούλευα ο χρόνος μου ήταν περιορισμένος και μόνο μια Κυριακή είχα για να κάνω την περιποίηση ομορφιάς μου και καθώς τα νύχια είναι η αδυναμία μου δεν υπήρχε περίπτωση να ντυθώ, να βαφτώ, χωρίς να έχω τα νύχια μου περιποιημένα και με ένα σχεδιάκι!

Μου κρατούσαν μια εβδομάδα, το είχα τσεκάρει και με αλλά top coat και κατέληξα ότι είναι το καλύτερο!

Όποτε μέχρι τώρα παραμένει για μένα ένα super top coat!


Όμως φτάσαμε και στο παράπονο!

Πριν λίγες μέρες είχα πάει να το ξανά αγοράσω, καθώς πάντα θέλω να έχω απόθεμα, στο μαγαζί όπου τα προμηθεύομαι, μου είπαν ότι έχουν αλλάξει την εμφάνιση στην συσκευασία και ότι είναι το ίδιο, όπως φαίνεται και στην φωτογραφία παρακάτω, δίχως να το σκεφτώ το αγόρασα.


Το δοκίμασα αρκετές φορές και κατέληξα στο ότι εκτός την εμφάνιση άλλαξαν και το περιεχόμενο διότι η σύσταση του είναι πολύ νερουλή και ενώ σου φαίνεται ότι έχει στεγνώσει και έχει δώσει μια λάμψη στα νύχια, στην πραγματικότητα δεν στεγνώνει ποτέ και κάθε μέρα τα νύχια χαλάνε και περισσότερο.

Πραγματικά στεναχωρήθηκα με αυτήν την διαπίστωση για το νέο προϊόν, διότι με είχε βολέψει πολύ όλα αυτά τα χρόνια.


Συμπέρασμα, ενώ το πρώτο είναι το αγαπημένο μου και θα το ξανά αγόραζα (αν βρω κανένα ξεχασμένο πουθενά!), το δεύτερο με την καινούργια συσκευασία και σύσταση δεν θα το ξανά αγοράσω ποτέ!


Να σημειώσω ότι η τιμή τους είναι 1 ευρώ και η ποσότητα 16ml. 

Επίσης ξέχασα να αναφέρω ότι το νούμερο είναι 201 και για τα δυο.


Σας προτείνω να δοκιμάσετε το πρώτο (αν το βρείτε στείλτε το και σε μένα!), γιατί το δεύτερο πραγματικά είναι απογοήτευση!

22 σχόλια:

  1. Και δικό μου αγαπημένο! Αλλά να έχουν αλλάξει την σύσταση... θα πάω να το ξανά αγοράσω και θα το διαπιστώσω κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε στεναχωρέθηκα όταν το διαπίστωσα με είχε βολέψει πολύ!

      Διαγραφή
  2. Μήπως έκανε λάθος η πωλήτρια; Μήπως αυτό είναι απλά διάφανο μανό;
    Ελπίζω να το ξαναβρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά αυτό είπα και εγώ, όμως έχει τον ίδιο αριθμό όποτε είναι το ίδιο!
      Είχα ξανά πάει μετά μήπως βρω πίσω πίσω κανένα ξεχασμένο όμως δεν βρήκα δυστυχώς!

      Διαγραφή
  3. ψαξε σε καποιο άλλο μαγαζι τυπου 1 ευρω μην το βρεις ξεχασμενο!!! :) ευχομαι να το βρεις φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για την ευχή σου, βασικά εδώ από όσο ξέρω μόνο ένα μαγαζί έχει beauty line σε όλη την γκάμα των προϊόντων, όμως θα ψάξω και σε άλλα παρόμοια να δω!

      Διαγραφή
  4. Αρχικά ήταν και για εμένα το αγαπημένο μου Top Coat! Την τελευταία φορά που το αγόρασα όμως απογοητεύτηκα..Δεν στέγνωνε με τίποτα και άφηνε πάντα..και σε κάθε νύχι..φουσκάλες!
    Κρίμα, γιατί για 1€ είχε αρκετά καλή ποιότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καινούργιο που πήρα δεν στέγνωνε και έκανε αποτύπωμα από καθετί που ακουμπούσε πάνω στο νύχια, δηλαδή τα έβαφα το απόγευμα ή και το πρωί, το βράδυ που κοιμόμουν τα νύχια έκανα γραμμές και το πρωί ήταν ένα μαύρο χάλι!

      Διαγραφή
  5. κρίμα! παρατηρώ όμως οτι το καινούριο γράφει nail Polish και οχι top coat!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι γράφει και δυστυχώς πρέπει να είναι ένα απλό διάφανο βερνίκι και όχι top coat όμως έχουν το ίδιο αριθμό 201!
      Κοίταξα μήπως έχουν βγάλει καινούργιο top coat όμως δυστυχώς όχι!

      Διαγραφή
  6. καλο σκ Ελευθερακι μου!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα Κική μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Πολύ κρίμα όταν συμβαίνει αυτό σε αγαπημένα μας προϊόντα :/
    Αν το δω πουθενά θα σε έχω στο νου μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά με είχε βολέψει πολλά χρόνια και τώρα είμαι στην αναζήτηση νέου top coat!
      Σε ευχαριστώ Κοραλλία μου! ;)

      Διαγραφή
  8. όταν περάσω από το μαγαζί θα κοιτάξω αν το έχουν και θα ρωτήσω...αν το βρω θα σου πάρω!
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για το ενδιαφέρον σου! :)

      Διαγραφή
  9. Κάνε μια ερώτηση στην εταιρεία να μάθεις αν όντως έχει αλλάξει κάτι και από που θα μπορουσες να προμηθευτείς το παλιό.
    Κι εγώ παρατήρησα οτι δεν γράφει Top Coat.
    Κρίμα πάντως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γράφει top coat και η πωλήτρια μου λέει ότι είναι το ίδιο διότι βασίζεται στο νούμερο που έχουν ίδιο, το 201!

      Διαγραφή
  10. Ελευθερια μου πραγματικα, και εγω το ιδιο πραγμα καταλαβα... Και προσωπικα δεν τολμαω να ρωτησω και τις πωλητριες, ειναι πολυ αποτομες:/
    Ελπιζω να βρουμε κανενα ξεχασμενο top coat απο τα προηγουμενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως τις τακτοποίησα!
      Μου λένε το ίδιο είναι και επειδή αγανάκτησα τις απαντάω ότι το συγκεκριμένο δεν στεγνώνει πότε και ρώτησα αν έχουν κανένα ξεχασμένο, δυστυχώς δεν υπήρχε!
      Πάντως αν το πέτυχες εδώ πουθενά, πες μου!

      Διαγραφή
  11. Κρίμα πολλές εταιρίες το κάνουν αυτο...και υποστηρίζουν πως ειναι το ίδιο αλλα ΔΕΝ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ κρίμα, έτσι είναι δυστυχώς το αλλάζουν και υποστηρίζουν ότι είναι το ίδιο!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget