Blogger Spotlight:«beautiful bloggers»

11/1/14


Σήμερα ξεκινάει η στήλη Blogger Spotlight για το 2014, αφού το προηγούμενο Σάββατο είχαμε το Εορταστικό Blogger Spotlight, πρώτη παρουσίαση είναι Εύα από beautiful bloggers

Blogger Spotlight:«beautiful bloggers»
Blogger Spotlight:«beautiful bloggers»


Θέλω να ευχαριστήσω πολύ την Εύα που θέλησε να στο συμμετέχει στο Blogger Spotlight

Κάντε μια επίσκεψη στο blog της beautiful bloggers σίγουρα θα βρείτε ενδιαφέρουσες αναρτήσεις! 

Αυτά από μένα, ας δούμε τις απαντήσεις της! 



1. Πότε ξεκίνησες το blog σου και τι ήταν αυτό που σε ώθησε στην δημιουργία του; 
Είναι πολύ πολύ καινούριo! Ξεκίνησα πριν δύο μήνες περίπου και με ώθησε σε αυτό η αγάπη για ανακάλυψη και δοκιμή νέων προϊόντων, τα οποία αφορούν την ομορφιά, καθώς και η ανάγκη για ανταλλαγή απόψεων επάνω σε αυτό. Η άυλη ανταλλαγή γενικότερα, θα έλεγα.. ιδεών.. απόψεων.. τρόπου σκέψης. 

2. Ποια είναι η πιο δημοφιλή ανάρτηση του blog σου και ποια η δική σου αγαπημένη;
Η πιο δημοφιλής, μέχρι στιγμής, είναι η ανάρτηση για το review του Cherrybox Σεπτεμβρίου, με τίτλο Cherrybox Σεπτεμβρίου ..it's back to the city! http://greekblogforbeauty.blogspot.gr/2013/09/cherrybox-its-back-to-city.html και 419 προβολές! το δικό μου αγαπημένο post, είναι αυτό για το πρώτο μου βραβείο.. ήμουν πολύ χαρούμενη! Είναι το The Unpaixtable Blogger Award! http://greekblogforbeauty.blogspot.gr/2013/10/the-unpaixtable-blogger-award.html . 

3. Ποια είναι τα 5 πράγματα για τον εαυτό σου που θα ήθελες να μοιραστείς μαζί μας; 
- Μου αρέσει πολύ το μακιγιάζ και ξοδεύω αρκετές ώρες μέχρι να βρω τα κατάλληλα.. ¨υλικά¨ για τέλεια, φυσικά.. επαγγελματικά αποτελέσματα! 
- Μου αρέσει, όπως προανέφερα, να δοκιμάζω διάφορα καινούρια πράγματα, προϊόντα περιποίησης, καλλυντικά, συνταγές καλλυντικών, χειροτεχνίες κ.α. 
- Μου αρέσει να μιλάω με επιχειρήματα γιατί έτσι ακριβώς θέλω να λειτουργούν και οι υπόλοιποι.. 
- Αγαπάω πολύ τους ανθρώπους! 
- Απομακρύνω όμως, τις δήθεν προσωπικότητες… 

4. Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα; 
Γενικά μου αρέσουν οι πρασινωπές αποχρώσεις και προσπαθώ να τις εντάξω παντού! Σε μακιγιάζ, ρούχα, αξεσουάρ… ακόμη και τοίχους! Χαχα! 

5. Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό; 
Τα θαλασσινά.. Τα μαλάκια, τα ψάρια, όλα! Θα μπορούσα να τα μαγειρεύω για κάθε μέρα! 

6. Ποια είναι top 5 τραγούδια που έχεις στην playlist σου; 
- Αύγουστος – Παπάζογλου 
- Εξαρτάται – Χαρούλα Αλεξίου 
- Kemal – Μάριος Φραγκούλης 
- Ain't No Sunshine - Bill Withers 
- Respect – Aretha Franklin 

7. Πως θα περιέγραφες την τέλεια ημέρα για σένα; 
Ξυπνάω μαζί με τον άντρα μου αργά το πρωί, και περνάμε όλη την ημέρα μαζί.. Τόσο απλό αλλά τόσο όμορφο και σπάνιο.. 

8. Ποια είναι τα 3 πράγματα που θα έπαιρνες μαζί σου σε ένα έρημο νησί;
- Πολύ εμφιαλωμένο νερό, 
- Ένα αντιβιοτικό ευρέως φάσματος (!) και 
- Το νεσεσέρ μου! 

9. Ποιο είναι αγαπημένο σου προϊόν ομορφιάς; 
Αδιαμφισβήτητα τα κραγιόν και συγκεκριμένα για τον φετινό χειμώνα, σίγουρα το Flormar Deluxe Cashmere Lipstick Stylo #DC27 και το ανάλογο μολυβάκι χειλιών Flormar Waterproof Lipliner #218! 



10. Αν θέλουμε να σε ακολουθήσουμε, σε ποια θα είναι αυτά; (Blog, Facebook, Twitter κλπ)
Blog: beautiful bloggers http://greekblogforbeauty.blogspot.gr/
Google+: Eva Aphrodite https://plus.google.com/111573333275890365224/posts 
Fb: Eva's Beautifulbloggers https://www.facebook.com/eva.beautifulbloggers 
Fb page: Greekblogforbeauty.blogspot https://www.facebook.com/pages/Greekblogforbeautyblogspot/567503126638817 
Bloglovin: beautiful bloggers http://www.bloglovin.com/en/blog/10786397 
Pinterest: beautiful bloggers http://www.pinterest.com/greekblog/ 
E-mail: panbeautiful.bloggers@gmail.com





Εάν θέλεις να είσαι στο επόμενο Blogger Spotlight στείλε τώρα την συμμετοχή σου! 




Σημείωση: Η συγκεκριμένη στήλη δεν απευθύνεται μόνο σε beauty bloggers, όμως σε κάθε blogger που θέλει να φιλοξενηθεί στο blog μου απαντώντας στις παραπάνω ερωτήσεις.

2 σχόλια:

  1. Ελευθερία μου, σου αξίζουν χίλια μπράβο γι αυτή σου την ενέργεια.. Ανεξάρτητα από το πόσα άτομα θα με γνωρίσουν μέσω της ανάρτησης σου, μπορεί ένα, κανένα ή δεν ξέρω πόσα, θα ήθελα να πω πως η κίνησή σου αποπνέει ανωτερότητα, αξιοπρέπεια και ανθρωπισμό, στοιχεία τα οποία πραγματικά στην εποχή μας σπανίζουν! Σ' ευχαριστώ πολύ, εκ μέρους του μπλογκ μου!! Έχεις καταλάβει εξαιρετική θέση στην καρδιά μου σαν blog-o-φίλη και χαίρομαι που έλαβα και το δώρο μου για τα Χριστούγεννα από εσένα, το οποίο ήταν τόσο προσεγμένο ΚΑΙ αυτό.. Απλά... Συνέχισε έτσι.. Σ' ευχαριστούμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκινείς με τα λόγια σου πραγματικά!
      Διότι το blog μου για μένα αποτελεί ένα κομμάτι του εαυτού μου και μέσα από αυτό μπορείτε να δείτε την Ελευθερία από όλες της τις πλευρές!
      Δεν έχει σημασία αν εισπράττει πολλά σχόλια ή όχι μια ανάρτηση διότι οι περισσότεροι που διαβάζουν τα blogs δεν είναι εξοικειωμένοι με τον blogger και δεν έχουν δικά τους blog, όπως και για μένα δεν θεωρώ αναγνώστες μόνο όσους φαίνονται στο gadget δεξιά, υπάρχουν πολλοί που μπορεί να μπαίνουν και να ρίχνουν μια ματιά σε κάποιο ποστ που τους ενδιάφερε και δεν είναι εγγεγραμμένοι.
      Να ΄σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget