Η εμπειρία μου στο σεμινάριο Seventeen & πρώτη εντύπωση προϊόντων

29/1/14



Χθες παρακολούθησα το σεμινάριο της Seventeen που έγινε εδώ στην Καρδίτσα.

seminario seventeen
Η εμπειρία μου στο σεμινάριο Seventeen & πρώτη εντύπωση προϊόντων

Πραγματικά πήγα με πολύ ενθουσιασμό και χαρά διότι δεν συνηθίζονται να γίνονται παρόμοια σεμινάρια εδώ στην πόλη, καθώς θεωρούμαστε επαρχία και δεν έχουμε τις ίδιες δυνατότητες με τις γυναίκες των μεγαλουπόλεων. Επίσης είχα διαβάσει σε πολλές beauty bloggers ποσό υπέροχα περνάνε και έτσι πήγα και εγώ!

Εκεί συνάντησα (επιτέλους!) την γλυκιά Μάρω από PerfectImperfections by MaroRose

Το σεμινάριο γινόταν σε ένα από τα μεγάλα ξενοδοχεία για την πόλη της Καρδίτσας το "Κιέριον".

Ήμασταν 10 κοπέλες  που παρακολουθήσαμε το σεμινάριο την ιδία ώρα (7-9).

Μπορούσες να σερβιριστείς καφέ ή χυμό καθώς είχε και κουλουράκια και κεικ (όμως δυστυχώς τώρα που γράφω την ανάρτηση συνειδητοποιώ ότι αυτά δεν τα έβγαλα φωτογραφία να σας τα δείξω, συγνώμη).


Ξεκινήσαμε το σεμινάριο κάνοντας ντεμακιγιάζ και έπειτα ενυδατώνοντας την επιδερμίδα του προσώπου.

η φωτογραφία είναι τραβηγμένη αφου τελείωσε το σεμινάριο και έτσι έχουν τελειώσει κάποια προϊόντα

ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ

picture source
Για τα μάτια χρησιμοποιήσαμε το 2 Phase Eye & Lip Make-up Remover. Το οποίο το χρησιμοποιήσαμε και στα χείλη.

Εντύπωση: Αφαιρεί αμέσως το μακιγιάζ των ματιών χωρίς να χρειαστεί να τρίβεις τα μάτια σου. 
Έχω ένα θέμα με τα μάτια και το πρόσωπο γενικότερα όταν ξεβαφτώ με τα διάφορα προϊόντα ντεμακιγιάζ θέλω αμέσως να πλύνω με σαπούνι και νερό για να φύγουν. Το γεγονός ότι το άφησα και επιπλέον στην συνεχεία βάφτηκα, σήμερα μου έχει δημιουργήσει ερεθισμούς και πολύ πόνο που προσπαθώ να καταπολεμήσω με κομπρέσες από χαμομήλι.








picture source

Για όλο το πρόσωπο χρησιμοποιήσαμε το Soothing Cleansing Milk.

Εντύπωση: Το βρήκα πολύ ενυδατικό και δεν μου προκάλεσε ιδιαίτερο πρόβλημα στο πρόσωπο μου , καθώς το άφησε πολύ απαλό.











picture source


Έπειτα σε όλο το πρόσωπο χρησιμοποιήσαμε Purifying Tonic Lotion.

Εντύπωση: Την βρήκα μια καλή τονωτική λοσιόν.













ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
picture source


Για κρέμα ματιών χρησιμοποιήσαμε την Eye Contour Cream.

Εντύπωση: Εδώ άρχισαν τα δύσκολα καθώς ήταν ήδη ερεθισμένα τα μάτια και η περιοχή γύρω από αυτά, με το που την έβαλα άρχισα να νιώθω τσούξιμο, όμως δεν το έδωσα σημασία και συνέχισα.
Κακώς όμως γιατί σήμερα με πονάει πολύ.





picture source

Για κρέμα ενυδάτωσης προσώπου χρησιμοποιήσαμε την H2O Hydra Care (Oily/Mixed skin).

Εντύπωση: Σίγουρα δεν μπορώ να πω αν είναι καλή ή κακή μια κρεμά δοκιμάζοντας με μια μόνο φορά και κάτω από αυτές τις συνθήκες. Σε γενικές γραμμές καλή μου φάνηκε.





Στην συνέχεια περάσαμε στο μακιγιάζ.

τα προϊόντα μακιγιάζ με τα όποια έπρεπε να δημιουργήσω

picture source



Ως βάση μέικαπ χρησιμοποίησα το Matt Plus Liquid Foundation, Νο 5.

Εντύπωση: Εγώ πάντως στο τέλος δεν το βρήκα τόσο ματ, θα δείτε και στην φωτογραφία παρακάτω, διότι γυαλίζω σαν πυγολαμπίδα.
Απλώνονταν σχετικά εύκολα  με το σφουγγαράκι που μας έδωσαν όμως το αποτέλεσμα είναι σαν στοκάρισμα.











picture source



Κονσίλερ χρησιμοποίησα το Ideal Cover Liquid Concealer, Νο 4.

Εντύπωση: Μπορώ να πω ότι το συγκεκριμένο μου άρεσε καθώς είχε απαλή υφή και πολύ καλή κάλυψη.










picture source


Για πούδρα έβαλα την Natural Silky Transparent Compact Powder, Νο 3.

Εντύπωση: Βρήκα απαλή την ύφη της . Ωστόσο δεν έδωσε ματ αποτέλεσμα σε συνδυασμό με το μέικαπ. 









picture source



Κοψίματα κάναμε με την Bronzing Powder.

Εντύπωση: Ενδιαφέρον προϊόν, μου άρεσε πολύ το  σχέδιο που είχε με τα κομματάκια από χρυσό. Όμως εγώ το φοβήθηκα και δεν έβαλα πολύ ποσότητα και έτσι δεν φαίνεται κάτι στο μακιγιάζ μου.










picture source



Για highlighter χρησιμοποίησα την Pearl Finishing Powder.

Εντύπωση: Άλλο ένα ενδιαφέρον προϊόν , το όποιο πάλι το φοβήθηκα και δεν έβαλα πολύ.













Τώρα πάμε στα προϊόντα που είχα μπροστά μου και έπρεπε να δημιουργήσω ένα μακιγιάζ.

Η επιλογή για μάτια και χείλη ήταν δική μας επιλογή και εγώ καθώς στα μάτια μου ένιωθα τσούξιμο , είπα να δημιουργήσω κάτι απλό και γρήγορο. 

Αυτά που είχα ήταν τα παρακάτω.

seminario seventeen
Η εμπειρία μου στο σεμινάριο Seventeen & πρώτη εντύπωση προϊόντων 


Για ρουζ χρησιμοποίησα το Pearl Blush Powder, No 7.
Εντύπωση: Καλό χρωματάκι με shimmer απλά θέλει αρκετά περάσματα για να βγει το χρώμα.


Χρησιμοποιώντας  την τριπλή παλέτα σκιών Perfect Harmony Eyes, No 114. 
Για αρχή είχα χρησιμοποίησα την ανοιχτόχρωμη σε όλο το μάτι  (όπως μας είχε πει και η αισθητικός). Έπειτα προσπάθησα να κάνω ένα smokey , στην  αρχή είχα βάλει την δεύτερη στην παλέτα σκιά καθώς δεν ήθελα να το σκουρύνω επειδή θα έβαζα μπλε μάσκαρα. Όμως η αισθητικός μου πρότεινε να βάλω την τελευταία την σκούρα και αυτό έκανα.
Εντύπωση: Ομολογώ δεν είχα δοκιμάσει ξανά σκιές της εταιρίας. Η εντύπωση που μου άφησαν ήταν απογοητευτική διότι δεν έχουν καθόλου καλή απόδοση και το χρώμα απλά αχνοφαίνεται.


Στο εσωτερικό του ματιού έβαλα το μολύβι Supersmooth Waterproof Eyeliner, Νο 10.
Εντύπωση: Πρόκειται για ένα μαλακό μολύβι, δεν ξέρω αν έφταιγαν τα μάτια μου όμως το μολύβι εξαφανίστηκε αμέσως αν και αδιάβροχο.


Και ναι! Για μάσκαρα έβαλα την αγαπημένη μου X-TraordinaireNo 4.

Εντύπωση: Τέλεια και στην μπλε απόχρωση!


Τέλος για κραγιόν χρησιμοποίησα το Matte Lasting Lipstick, Νο 15.

Εντύπωση:  Βασικά σαν απόχρωση ήταν πολύ ανοιχτή για τα δικά μου γούστα (και ήταν η αυτήν που ήταν πιο κοντά). Δεν ξέρω αν οφείλονταν στο ότι τα δικά μου χείλη δεν ήταν πολύ ενυδατωμένα ή αν έτσι είναι γενικά, όμως ένιωθα πολύ ξηρά τα χείλη μου. 




Αν θέλετε να δείτε το τελικό αποτέλεσμα του μακιγιάζ, ορίστε!

Μην τρομάξετε!

Έχουν περάσει μόνο 30 λεπτά που έχω βαφτεί



Φεύγοντας μας έδωσαν για δωράκι δυο σφουγγαράκια.

seminario seventeen
Η εμπειρία μου στο σεμινάριο Seventeen & πρώτη εντύπωση προϊόντων 

Ένα είναι για μέικαπ , το οποίο χρησιμοποιήσαμε στο σεμινάριο και το δεύτερο (γαλάζιο) ένα για να αφαιρείται το γαλάκτωμα προσώπου, το οποίο πλένεται και ξανά χρησιμοποιείται.


Η επομένη μέρα όπως έχω αναφέρει και πιο πάνω με βρήκε με εντόνους πόνους στα μάτια  (κάτι όταν σου μπαίνει κατά λάθος η μάσκαρα μέσα στο μάτι) , τσούξιμο και δακρύζουν γενικά δεν μπορώ να βάλω τίποτα επάνω, εκτός από το θαυματουργό χαμομήλι.

Δεν ξέρω αν οφείλεται στο γεγονός ότι άφησα το ντεμακιγιάζ ματιών χωρίς να το αφαιρέσω έπειτα με νερό ή στα προϊόντα που ήταν ξανά χρησιμοποιημένα.

Το μόνο που ελπίζω να περάσει πολύ σύντομα χωρίς να μου αφήσει κάποιο κουσούρι, διότι όπως έχω ξανά πει η όραση μου και γενικά τα μάτια μου βρίσκονται σε πολύ καλή κατάσταση , δόξα το Θεό!

Ωστόσο κρατάω τις συμβουλές που μας έδωσε η αισθητικός, αν και πολλά τα γνώριζα από τις makeup artist  του youtube, όμως αλλιώς ήταν να το βλέπεις ζωντανά!

Σίγουρα αν θα ξανά πήγαινα σε κάποιο παρόμοιο δεν θα έκανα ντεμακιγιάζ ματιών αφού δεν θα έχω την δυνατότητα να το αφαιρέσω με νερό και δεν θα  χρησιμοποιούσα τα προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί από άλλους.



Αν έχετε την απορία πως ενώ με πονάνε τα μάτια μου γράφω το συγκεκριμένο ποστ θα σας την λύσω αμέσως!
Το συγκεκριμένο το γράφω αρκετές ώρες από νωρίς το πρωί, αφού ξύπνησα με εντόνους πόνους στα μάτια και έβαλα τις πρώτες κομπρέσες στα μάτια με χαμομήλι, σιγά σιγά άρχισε να υποχωρεί ο πόνος (και σε τακτά χρονικά διαστήματα σταματάω για να ξαναβάλω) και ο υπολογιστής με βοηθάει να ξεχνιέμαι. Επειδή ήθελα να πω και εγώ την άποψη μου για την τραυματική τελικά εμπειρία μου!


54 σχόλια:

  1. σε τσούζει και μέσα το μάτι ή μόνο γύρω? γιατί στην πρώτη περίπτωση θα σε βοηθούσαν πολύ και τεχνητά δάκρυα από φαρμακείο, ελπίζω σε ό,τι κι αν οφείλεται ο ερεθισμός να περάσει το συντομότερο!
    Όσο για τη Seventeen γενικά εγώ δεν έχω καλή εντύπωση από όσα προϊόντα έχω δοκιμάσει, τα κραγιόν ξηραίνουν τα χείλη, οι δκιές διάφανες σχεδόν, τα βερνίκια νυχιών απογοήτευση απ'όλες τις απόψεις κατ'εμέ. Και ναι, καθόλου ματ δε φαίνεσαι στη φωτό, οπότε ούτε το μέικ απ με πείθει. Όμως έχω δοκιμάσει την αντιρυτιδική ματιών η οποία κάνει όντως δουλειά και καθαριστικό από τη σειρά specifics και έμεινα πολύ ευχαριστημένη και από τα δύο. Οπότε για το μακιγιάζ βάζω μείον ενώ για την περιποίηση συν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέσα στο μάτι νιώθω πόνο και γύρω από το μάτι τσούξιμο, σε ευχαριστώ πολύ για την συμβουλή σου Δέσποινα!
      Διάβασες την γνώμη για την περιποίηση επειδή είχε προηγηθεί ο καθαρισμός όπου προκάλεσε ερεθισμό στα μάτια έπειτα όλα με ενοχλούσαν.

      Διαγραφή
  2. περαστικα σου Ελευθερια μου!
    συγνωμη αλλα μόνο 2 σφουγγαρακια σας εδωσαν??? κ αυτα που χρησιμοποιησατε θα τα δωσουν σε αλλες κοπελες να τα χρησιμοποιησουν?? άλλη κοπέλα πάντως είχε ανεβάσει ποστ και έλεγε οτι τους έδωσαν και κάποια απο τα πράγματα που χρησιμοποίησαν.
    το κραγιονακι ωραίο φαινεται αλλά για τα υπόλοιπα προϊόντα τους έχω να πω ότι είναι μαγικά , τα βάζεις και εξαφανίζονται !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Φαίη!
      Ναι μόνο δυο σφουγγαράκια, εδώ βλέπεις είναι επαρχία, σου λέει σιγά μη τις δώσουμε και παραπάνω!
      Ναι ήταν ήδη χρησιμοποιημένα και μετά από μένα σίγουρα θα τα χρησιμοποιήσει άλλη κοπέλα μέχρι να τελειώσουν!
      Η συγκεκριμένες αποχρώσεις δεν μου ταίριαζαν καθόλου και την φωτογραφία (φαίνεται ότι κάτι δεν πάει καλά από το ύφος μου) την έβαλα για να σας δείξω το αποτέλεσμα για να μην νομίζετε ότι λέω αερολογίες και είναι χωρίς επεξεργασία, λίγα λεπτά αφού βάφτηκα!

      Διαγραφή
  3. Πέρυσι είχα πάει σε όλα τα σεμινάρια Seventeen στη Θεσσαλονίκη, είναι όντως πολύ αξιόλογη η προσπάθεια της εταιρίας να μάθει στις γυναίκες έστω βασικές τεχνικές μακιγιάζ εντελώς δωρεάν! Σίγουρα θα ξαναπήγαινα :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν κίνηση είναι πολύ ωραία όμως θα πρέπει να τηρούνται κάποιοι κανόνες υγιεινής.
      Αν δεν έχουν την δυνατότητα ας μείνουν μόνο στο θεωρητικό κομμάτι θα ήταν πολύ καλυτέρα!
      Εγώ δεν νομίζω να ξανά πήγαινα σε σεμινάριο πρακτικής όπου τα προϊόντα ήταν ήδη χρησιμοποιημένα από άλλες κοπέλες.

      Διαγραφή
    2. Ελευθερία επειδή το είδα βιαστικά στην αρχή δε διάβασα ότι έπαθες την ενόχληση...Κρίμα που είχες τέτοια δυσάρεστη εμπειρία, εγώ και στις 3 φορές πήρα μαζί τα πινέλα/σφουγγαράκια μου για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Δεν είναι να παίζουμε με αυτά τα πράγματα!

      Διαγραφή
    3. Τι να τα κάνεις τα σφουγγαράκια και τα πινέλα από την στιγμή που είναι χρησιμοποιημένα όλα.
      Αν εξαιρέσουμε το διφασικό για τα μάτια, το γαλάκτωμα και την λοσιόν προσώπου και το μεικαπ που είχαν αντλία και σου έριχνε ή στο χέρι ή σε βαμβάκι. Όπως επίσης και οι δυο κρέμες που μας τις έδωσε με μια μπατονέτα.
      Το κονσίλερ ήδη στο σεμινάριο άγγιξε 10 δέρματα και το βουρτσάκι έκλεισε και μπήκε πάλι στην συσκευασία του, για επομένη φορά.
      Οι πούδρες , ρουζ και σκιές για να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα πέρασες πολλές φορές το πινέλο και άγγιξες το δέρμα σου και το ίδιο είχε κάνει και άλλη κοπέλα πριν από σένα.
      Η μάσκαρα και τα μολύβια ματιών που έβαλες και έπειτα έκλεισες την συσκευασία για την επομένη.
      Τα κραγιόν αν και με πινελάκι πήρες άγγιξες τα χείλη σου και έπειτα ξανά πήρες και ξανά άγγιξες για να πετύχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα.
      Συνεπώς αφού τα έκανα εγώ , τα κάνει και η κάθε κοπέλα μέχρι να τελειώσουν στα προϊόντα, μπορώ να αναγνωρίσω ότι τα πινέλα και τα σφουγγαράκια μου φάνηκαν καθαρά.
      Εγώ σε τέτοια διαδικασία δεν ξανά βάζω τον εαυτό μου!

      Διαγραφή
  4. κρίμα και χάρηκα μήπως πάω κι εγώ αλλά δεν με βλέπω...βλέπεις παθούσα απο ιογενή επιπεφυκίτιδα πριν αρκετό καιρό δεν μπορώ πλεόν να διανοηθώ ότι θα φορέσω ξανά make-up που έχει χρησιμοποιήσει κι άλλος...φυσάω και το γιαούρτι...if you know what I mean...θεωρούσα αυτονόητο ότι τα προϊόντα θα είναι δικά σου...ευχαριστούμε πάντως για την ενημέρωση...πολύ ωραίο και το post και οι φωτογραφίες!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά δεν θέλω να επηρεάσω κανένα και ίσως σε μεγαλουπόλεις να μην είναι έτσι.
      Ήθελα να είμαι ειλικρινής απέναντι σας, όπως προσπαθώ και τόσο καιρό άλλωστε, σκεφτόμουν αν θα το γράψω το συγκεκριμένο ποστ ή όχι, διότι σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να σας το παρουσιάσω ότι ήταν τέλειο.
      Σε ευχαριστώ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Είχα πάει 2 φορές στο παρελθόν. Μου άρεσε, αλλά τώρα μάλλον δε θα ξαναπήγαινα.
    Τη μία φορά μας είχαν δώσει και δείγμα μέηκαπ που μου άρεσε πολύ και το αγόρασα 1-2 φορές μετά.
    Μας είχαν δώσει και ντεμακιγιάζ και τώρα που το σκέφτομαι κι εμένα με έτσουζε.
    Επειδή είναι ωραίο να δοκιμάζεις κάτι πριν το αγοράσεις είχα πάει και σε κατάστημα και με είχαν βάψει, αλλά δε θα το ξανάκανα γιατί δε μου αρέσει να βάζω χρησιμοποιημένα από άλλους καλλυντικά. Είχα πάρει και δικό μου σφουγγαράκι, αλλά η κοπέλα δεν το χρησιμοποίησε.
    Κρίμα που είχε τόσο άσχημο αποτέλεσμα για σένα. Περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ένα θέμα με την καθαριότητα, ειδικά με τα καλλυντικά δεν μου αρέσει να τα μοιράζομαι με άλλους, όταν το είδα τα χρησιμοποιημένα προϊόντα στο σεμινάριο έπαθα ένα σοκ, όμως επειδή ντράπηκα να πω τίποτα ή να σηκωθώ να φύγω, συνέχισα και είπα ότι γίνει.
      Θα ήταν καλυτέρα αν μας έδιναν ένα-δυο δειγματάκια απλά για να δούμε ύφες.
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  6. Περαστικά! Έτσι όπως τα περιγράφεις δεν ξέρω αν σε αντίστοιχη περίπτωση θα θελήσω να πάω γιατί έχω πάρα πολύ ευαίσθητα μάτια..:/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είναι έτσι τα πράγματα στο σεμινάριο και λόγο ότι έχεις ευαίσθητα μάτια θα σε συμβούλευα να μην πας, διότι εγώ δεν έχω κάποιο ιστορικό ευαισθησίας στα μάτια μου και όμως έπαθα έτσι!
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  7. Να πας κάπου μαζί μου και να μην είναι τραυματική η εμπειρία; Δε λέει!
    Χαχαχ ελπίζω να γίνουν καλά τα ματάκια σου Ελευθερία μου, κι εμένα ερεθιστηκαν τα μάτια μου για πρώτη φορά στη ζωή μου, αλλά διήρκεσε μόνο το βράδυ.
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα..άντε βρε! ;)
      Πάλι καλά γιατί εγώ τώρα αρχίζει να υποχωρεί ο πόνος.

      Διαγραφή
  8. θα συμφωνήσω σε πολλά από αυτά που είπες :)
    Έχω πάει και εγώ σε σεμινάριο (και μάλιστα έχω κάνει και βιντεάκι που λέω την αποψή μου και δείχνω και το τελικό αποτέλεσμα). Ούτε εμένα μου άρεσε το make up. Γυάλιζα και ήταν λες και είχα βάλει στόκο πάνω μου. Χαίρομαι που συμφωνεί κάποια μαζί μου :Ρ
    Τώρα όσον αφορά όοολα αυτά τα προϊόντα που χρησιμοποιήσαμε για να ξεβαφτούμε θα πω ότι εγώ δεν χρησιμοποιώ ποτέ τόσα προϊόντα, γιατί αισθάνομαι πως το πρόσωπό μου θα βαρύνει και είναι και νωρίς στο κάτω κάτω να χρησιμοποιώ τόσα προϊόντα. Με έτσουξε και εμένα που δεν ξεπλύθηκα με νερό (μου κακοφάνηκε κιόλας) αλλά μετά μου πέρασε και δν έπαθα κάτι. Ευτυχώς.
    Πολύ όμορφο post. Θα ξαναπήγαινα με την προυπόθεση να είμαι ξεβαμμένη από το σπίτι. Το μακιγιάζ είναι μια χαρούμενη και ευχαριστη εμπειρία :)
    Φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το βρήκα καθόλου ματ το μέικαπ.
      Εγώ έχω γενικά θέμα με αυτά που ξεβάφομαι δεν τα αφήνω στο πρόσωπο ξεπλένομαι με νερό και σαπούνι.
      Δεν θα πήγαινα ούτε ξεβαμμένη ούτε βαμμένη κάτω από αυτές συνθήκες διότι στην πρώτη περίπτωση θα πρέπει να βαφτώ με ήδη χρησιμοποιημένα προϊόντα και στην δεύτερη να ξεβαφτώ χωρίς μετά να ρίξω νερό στο πρόσωπο μου.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Σίγουρα κάποιο συστατικό σε πείραξε στα μάτια, μπορεί να έχεις και θέμα αλλεργίας σε κάτι και να μην το ξέρεις!!! Συνήθως τα αιθέρια έλαια προκαλούν ερεθισμό στα μάτια, και γι αυτό το λόγο δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται σε προϊόντα για τα μάτια, μπορεί όμως να είναι κάποιο άλλο συστατικό.
    Έχει συμβεί και σε έμενα με μια φυτική κρέμα, την έβαλα το βράδυ και το πρωί ξύπνησα τόσο πρησμένη σε όλο το πρόσωπο που πήγα στο νοσοκομείο!
    Όταν λες προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί από άλλους τι εννοείς ?? δεν σας έδωσαν καινούργια προϊόντα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως και να ήταν κάποιο συστατικό, όμως έχω πρόβλημα με όλα τα προϊόντα ντεμακιγιάζ ενώ εκείνη την στιγμή που ξεβάφομαι δεν μου προκαλούν τίποτα, αν αφήσω δημιουργείται τσούξιμο, για αυτό μετά θέλω να ρίξω λίγο νερό στο πρόσωπο μου.
      Όχι δεν ήταν καινούργια και εννοώ ότι πριν από μένα τα είχαν χρησιμοποιήσει άλλες κοπέλες και μετά από μένα άλλες ώσπου να τελειώσουν!

      Διαγραφή
    2. Απαράδεκτο τα χρησιμοποιημένα προϊόντα !!!
      Και εγώ πάντα ξεπλένω όλα τα ντεμακιγιάζ γιατί συνήθως περιέχουν επιφανειοδραστικές ουσίες (συστατικά δηλαδή που χρησιμοποιούνται στα υγρά καθαρισμού για να “πλένουν”) οι οποίες είναι ερεθιστικές για τα μάτια. Τέτοια συστατικά βάζω και εγώ στο διφασικό ντεμακιγιάζ που φτιάχνω για να καθαρίζει και το αδιάβροχο μακιγιάζ. ‘Οταν υπάρχουν τέτοια συστατικά πρέπει το προϊόν να ξεπλένεται με άφθονο νερό!!!! Τα διφασικά περιέχουν και λάδι, το οποίο και αυτό πρέπει να ξεπλένεται!!!! Κάτι σαν να βάλεις δηλαδή αφρόλουτρο μαζί με λάδι στα μάτια σου και να μην τα ξεπλύνεις …
      Το πιο ωραίο όμως είναι ότι διαφημίζεται: “Ideal for sensitive eyes and contact lens wearers”
      Περαστικά και πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστώ πολύ Σίλια μου μοιράζεσαι τις γνώσεις σου, πραγματικά το παράδειγμα σου με το λάδι και το αφρόλουτρο ήταν κατατοπιστικό και εγώ ομολογώ δεν το γνώριζα.
      Η συγκεκριμένη αισθητικός όταν βάλαμε το διφασικό είπε το δεν χρειάζεται να το ξεπλένουμε και το γενικά δεν βάζουμε σαπούνι στα μάτια.
      Εγώ ξέρω, από πολύ μικρή μου έλεγε η γιαγιά μου και όταν μεγάλωσα και ειδικοί, ότι όλο το πρόσωπο και στα μάτια πρέπει να καθαρίζεται με σαπούνι πρωί και βράδυ , το όποιο τηρώ.

      Διαγραφή
  10. Μου αρέσουν πολύ τα κραγιόν της εταιρείας αυτής.
    Περαστικά γλυκιά μου και καλό βραδάκι! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα συγκεκριμένα είναι ματ και τα βρήκα πολύ ξηρά για τα χείλη.
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. πο πο....πρεπει να εχεις πολυ ευαισθητα ματια.αν κ εγω μετα το ντεμακιγιαζ πλενω το προσωπο μου.δεν αντεχω να το αφηνω ετσι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα το έλεγα ότι έχω ευαίσθητα μάτια, δεν είχα αντιμετωπίζει παρόμοιο πρόβλημα άλλη φορά. Ίσως πρόεκυψε τώρα!

      Διαγραφή
  12. πολύ ενδιαφέρον ποστ! Δεν έχω πάει σε κάποιο παρόμοιο σεμινάριο αλλά σίγουρα είναι μια πολύ καλή εμπειρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Δεν θα το έλεγα ότι αποκόμισα την καλύτερη εμπειρία!

      Διαγραφή
  13. πραγματικα γυαλιζεις παρα πολυ...δεν ξερω αν φταει τη βαση ή η πουδρα...το κραγιον που εβαλες εγω δεν το θεωρω καθολου ξηρο, παρολο που ειναι ματ..η μασκαρα ειναι απο τις αγαπημενες μου...κριμα που σου ετσουξαν τα ματια, εγω δεν θα ειχα ορεξη να συνεχισω αν μου συνεβαινε αυτο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φωτογραφία γενικά δεν με τιμά καθόλου, όμως ήθελα να σας δείξω το αποτέλεσμα.
      Ίσως εγώ το βρήκα ξηρό επειδή δεν ήταν πολύ ενυδατωμένα τα χείλη μου πριν.
      Ντράπηκα να φύγω και το πλήρωσα!

      Διαγραφή
  14. Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα!! Παρευρέθηκα και εγώ στο σεμινάριο, στη Πάτρα :)) Θα ακολουθήσει αντιστοιχο ποστ και από εμένα! Ηταν πολύ ωραια εμπειρία :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλάκα κάνεις σίγουρα!
      Διότι το αποτέλεσμα ήταν τραγικό και η εμπειρία τραυματική!

      Διαγραφή
  15. Πολύ ωραίο πόστ!Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον το σεμινάριο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Ναι ήταν, αν εξαιρέσουμε την τραυματική μου εμπειρία!

      Διαγραφή
  16. Περαστικά σου εύχομαι!! Τόσο κρίμα! Ομολογώ κι εγώ ήθελα να πάω κάποια στιγμή και δεν είχα σκεφτεί πως τα προϊόντα είναι ξαναχρησιμοποιημένα! Νομίζω δεν θα πάω τελικά.. όντως αν το άφηναν μόνο στη θεωρία ίσως ήταν καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ντίνα!
      Και εγώ όταν πήγα ήμουν πολύ χαρούμενη και δεν μου είχε περάσει από το μυαλό τι τα προϊόντα θα ήταν ήδη χρησιμοποιημένα, πίστευα ότι θα ήταν κάτι τύπου δείγματα.

      Διαγραφή
  17. Είχα πάει κ γω παλαιότερα κ όντως ήταν ωραία!
    Πράγματι μπράβο στην εταιρία για την πρωτοβουλία της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πολύ καλή πρωτοβουλία απλά ας μείνουν στην θεωρία διότι η πρακτική κρύβει κινδύνους και για την υγεία μας!

      Διαγραφή
  18. Πω ξενέρα να στραβώνει το θέμα ενώ έχεις πάει με τόσο καλή διάθεση!Περαστικά κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Τζένη!
      Πήγα με ενθουσιασμό και έφυγα εντελώς απογοητευμένη!

      Διαγραφή
  19. Ελευθερία μου, τα πινέλα ήταν δικά σας ή δικά τους?
    Γενικά με τα μάτια είναι πολύ εύκολο να "αρπάξεις" κάτι, οπότε εγώ θα σε συμβούλευα ν' αφήσεις κατά μέρος ΚΑΙ το χαμομήλι γιατί ΚΑΙ αυτό μπορεί να σου κάνει αλλεργικό ερεθισμό.. Τεχνητά δάκρυα ή κομπρέσες με φυσιολογικό ορό και θα περάσει..
    Μόλις ένιωσα καλύτερα που έχασα τα της Θεσσαλονίκης!! ;-)
    Περαστικούλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πινέλα εκεί τα βρήκαμε, οφείλω να ομολογήσω ότι μου φάνηκαν καθαρά, τι να το κάνεις όταν όλα τα προϊόντα ήταν χρησιμοποιημένα ήδη. (έχω απαντήσει αναλυτικά τι εννοώ στο σχόλιο της Lila Amanatidou πιο πάνω)
      Για μένα το χαμομήλι είναι φάρμακο για τις μολύνσεις και ευτυχώς σήμερα είμαι καλυτέρα, έχει υποχωρήσει ο πόνος, έχω πιει κάποια παυσίπονα βέβαια.
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  20. κριμα για τα ματακια σου!!! άλλη φορα να πας αβαφτη ;) φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το διφασικό για τα μάτια μου δημιούργησε το πρώτο πρόβλημα , το δεύτερο ήταν ότι δεν μου άρεσε να χρησιμοποιώ προϊόντα χρησιμοποιημένα από άλλους. Όποτε υπό αυτές τις συνθήκες δεν θα υπάρξει άλλη φορά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. ελευθερία μου, περαστικά σου εύχομαι και μακάρι να σου περάσει γρήγορα... εγώ είχα πάει πολύ παλιά στο σεμινάριο, πριν από 4 χρόνια δλδ, και δε θυμ'αμαι τόσο τραυματική την εμπειρία μου.... ευχαριστούμε για την ενημέρωση, και για την ειλικρίνια σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χαρά , ήδη νιώθω καλυτέρα σήμερα!
      Ήμουν σε δίλλημα αν πρέπει να το γράψω ή όχι, όμως κατέληξα ότι πρέπει να το παρουσιάσω και εγώ από την δική μου οπτική διότι δεν είναι όλα τέλεια πάμε, βαφόμαστε τζάμπα, φεύγουμε και γραφούμε ποσό τέλεια ήταν.
      Επειδή αυτήν η ιστορία με τα ξανά χρησιμοποιημένα προϊόντας κρύβει κινδύνους για την υγεία μας κατά την γνώμη μου!
      Μπορούν να παρουσιάσουν τα προϊόντας τους με κάποια δείγματα.

      Διαγραφή

  22. Ελευθερία μου τι έπαθες!! Κάποιο συστατικό πρέπει να σε πείραξε.. :( Είσαι καλύτερα σήμερα?
    Πήγα κι εγώ και ομολογώ πως θα ξαναπάω ακόμα κι αν δεν κάτσω να βαφτω γιατί ήταν συνολικά πολύ ενδιαφέρουσα και ωραία εμπειρία, έμαθα πάρα πολλά πράγματα που δεν γνώριζα για το μακιγιάζ και την περιποίηση προσώπου. Δηλαδή αξίζει ακόμα και για το θεωρητικό κομμάτι του.
    Δεν χρησιμοποίησα το διφασικό, μόνο το απλό γαλάκτωμα, γιατί δεν φορούσα αδιάβροχη μάσκαρα.
    Τα πινέλα ήταν όντως καθαρά αλλά για τα προϊόντα έχεις δίκιο, είναι το μελανό τους σημείο.
    Και σε εμάς μόνο τα σφουγγαράκια έδωσαν "δώρο", το γράφω για να μη νομίζεις οτι κάνουν κάτι διαφορετικό στην επαρχία.
    Α! Τον Οκτώβριο έμεινα στο Κιέριον!
    Περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είμαι καλυτέρα! Σε ευχαριστώ πολύ!
      Την θεωρία την βρήκα πολύ καλή αν και σε κάποια σημεία δεν συμφωνούσα, όπως το μην πλενόμαστε μετά το ντεμακιγιάζ ειδικά στα μάτια.
      Δεν θα ήθελα να ξανά χρησιμοποιήσω προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ήδη από άλλους, το έκανα με κρύα κάρδια σε αυτό το σεμινάριο, για να τελειώσει και να φύγω.

      Διαγραφή
  23. Δεν το πιστεύω ότι οποιαδήποτε εταιρία θα έδινε χρησιμοποιημένα καλλυντικά σε σεμινάριο! Περαστικά Ελευθερία. Πολύ κρίμα τα λίγα event που γίνονται στην επαρχία να είναι τόσο κακά. Και τα δώρα δεν με ενθουσίασαν καθόλου, ούτε βέβαια τα προϊόντα. Και τι πάει να πει ότι είναι στην επαρχία και αυτό είναι δικαιολογία για να δίνουν χρησιμοποιημένα προϊόντα; Απαράδεκτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Όλγα μου! Ευτυχώς συνήλθα γρήγορα!
      Βασικά αυτό με τα χρησιμοποιημένα προϊόντα το κάνουν γενικά από ότι κατάλαβα, ίσως να είμαι υπερβολική όμως δεν μπορώ να χαρώ όταν σκέφτομαι ότι έχουν χρησιμοποιηθεί και εγώ μετά τα βάζω πάνω μου.

      Διαγραφή
  24. Τόση γυαλάδα που έχεις από το make up είναι σαν να μη χρησιμοποίησες καθόλου πούδρα!Σκεφτόμουν κι εγώ να δηλώσω συμμετοχή αλλά τώρα που το ξανασκέφτομαι λέω να μην το κάνω...αν και δεν έχω ευαισθησίες στο δέρμα και στα μάτια ιδιαίτερες δεν θέλω και να το ρισκάρω...μην κολλήσουμε και τίποτα!Το θεωρώ απαράδεκτο να δίνουν τα ίδια προϊόντα σε όλες τις κοπέλες!Πολύ καλή η σκέψη των σεμιναρίων αλλά ας βγάλουν δειγματάκια γι'αυτές τις περιπτώσεις!Έτσι θα μπορούν να τα δίνουν και στις συμμετέχοντες και θα φεύγουν κι ευχαριστημένες ότι πήραν κάτι...όχι σφουγγαράκια!Αν είναι δυνατόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω και εγώ ότι τα δείγματα θα ήταν πολύ καλυτέρα!
      Θα μπορούσαν να μην είναι όλα τα προϊόντα και απλά να τα παρουσίαζαν θεωρητικά!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget