ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι... #2

21/2/14


Πρώτη ανάρτηση στο ανανεωμένο blog και είναι μέσα από την στήλη δικής μου έμπνευσης και είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό!





Αναλυτικά τι θα περιέχει η στήλη σύμφωνα με τον τίτλο της:


ακούω = μουσική δηλαδή ένα τραγούδι που μου άρεσε πολύ τον μήνα που μας πέρασε.

βλέπω = φωτογραφία δηλαδή μια φωτογραφία  με κάτι που μου άρεσε με οποιοδήποτε θέμα, τοπίο, αντικείμενο, προϊόντα ομορφιάς κτλ, ακόμα και μια φωτογραφία που βρήκα στο διαδίκτυο.


συλλογίζομαι= αποσπάσματα βιβλίων δηλαδή κάποιο γνωμικό που μου άρεσε καθώς και μερικές γραμμές από κάποιο βιβλίο που τις βρήκα ενδιαφέρουσες.





ακούω

Το τραγούδι που μου κόλλησε είναι το "Μείνε δίπλα μου" του Δήμου Αναστασιάδη.


 "…τι τραγούδι να σου γράψω 
τι τραγούδι να σου πω 
να μην λέει ένα ακόμα σ' αγαπώ 
μα να 'χει την ζωή που ζω…" 

Γενικά ο Δήμος Αναστασιάδης έχει μια τέλεια φωνή και σε συνδυασμό με τους στίχους με κάνουν να το νιώθω το τραγούδι απόλυτα.



 βλέπω

Ως φωτογραφία επέλεξα να σας δείξω το τσάι που λάτρεψα αυτό το διάστημα. 
 Έχει γεύση μήλο και κανέλα όμως αισθάνεσαι περισσότερο την κανέλα.
 Το όποιο είναι από το Lidl, Lord Nelson Magic Moments όμως το βρήκα πολύ προσεγμένο αφού έχει και ειδικό σακουλάκι για να μην αλλοιώνεται.





συλλογίζομαι

Ένα ωραίο απόσπασμα από το βιβλίο που διαβάζω "Η μαγεία" της Rhonta Byrne

«Όποιος έχει ευγνωμοσύνη, σ’ αυτόν θα δοθεί, και μάλιστα με το παραπάνω. Όποιος όμως δεν έχει ευγνωμοσύνη, κι εκείνο που έχει θα του αφαιρεθεί.» 
Η μαγεία
Rhonta Byrne




Αναφέρω τα blogs που ήδη έχουν υιοθετήσει την στήλη και να τους ευχαριστήσω πολύ, φυσικά αν κάποιος άλλος θέλει να εκφραστεί μέσα από αυτήν την στήλη μπορεί να το πράξει κάλλιστα και να μου αφήσει το link με την ανάρτηση του από κάτω.

18 σχόλια:

  1. Ελευθερία μου μεγεία η ανανέωση μου άρεσε πάρα πολύ!
    Επίσης τον Δήμο Αναστασιάδη τον είχα δει σε live και είναι πολύ καλός και από κοντά :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Λίλα μου!
      Μου αρέσει πολύ η φωνή του Δήμου Αναστασιάδη!

      Διαγραφή
  2. καλημερα Ελευθερια μου!
    μεγεια το ανανεωμενο σου μπλοκ!
    ομορφα οσα κανεις!
    μου αρεσε το τσαι πολυ!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κική και καλό Σαββατοκύριακο!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. πολύ ωραια η νεα σου στηλη!!! αυτό το τσαι θυμιζει Χριστούγεννα!!! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δέσποινα!
      Ναι όντως έτσι είναι και μένα Χριστούγεννα μου θυμίζει!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία και η νέα εμφάνιση του blog! Επίσης να σου πω ότι ο συνδυασμός μήλο με κανέλα είναι ο απόλυτος συνδυασμός για μένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κοραλλία!
      Ναι είναι ωραίος συνδυασμός στο συγκεκριμένο τσάι αυτό που νιώθεις στην γεύση είναι πιο πολύ κανέλα!

      Διαγραφή
  5. αν και η γνώμη μου ήταν αρχικά να μην αλλάξεις πρότυπο,τώρα που βλέπω το καινούριο, αναθεωρώ! Με'γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δέσποινα!
      Χαίρομαι που σου άρεσε, χρειαζόταν μια ανανέωση γιατί μάλλον είχα χάσει την έμπνευση μου!

      Διαγραφή
  6. Με γεια το blog Ελευθερια μου, ειναι πολυ ομορφο η αληθεια ειναι οτι μου αρεσει ετσι πιο πολυ απο οτι πριν ^^ πολυ ωραια κι αυτη η ιδεα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα!
      Και μένα μου αρέσει πολύ, μου φαίνεται πολύ καθαρό και ξεκούραστο τώρα!

      Διαγραφή
  7. Πολυ ωραια η ανανέωση !!! Το βιβλιο το εχω και το διαβάζω οπότε είμαι στα κάτω μου !!! Μου κινήσεις την περιέργεια με το τσαι !!!! Θα ήθελα να το δοκιμάσω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
      Καλό βιβλίο γεμίζεις αισιοδοξία!
      Έχω δοκιμάσει αρκετά όμως το συγκεκριμένο τσάι το βρήκα τέλειο!

      Διαγραφή
  8. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο καιρό ψάχνω τσάι με γεύση μήλο-κανέλα!!! Ελπίζω να το έχει στο lidl εδώ! Ωραία η ανανέωση του blog σου! Με γεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία!
      Να το δοκιμάσεις!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget