Blogger Spotlight:«La pazza ragazza writes..»

22/2/14


Η σημερινή blogger που θα φιλοξενηθεί μέσα από το Blogger Spotlight, είναι η Βασιλική από La pazza ragazza writes!


Θέλω να ευχαριστήσω πολύ την Βασιλική για την συμμέτοχη της!

Κάντε μια επίσκεψη στο La pazza ragazza writes, θα βρείτε όμορφες αναρτήσεις! 

Ας δούμε τις απαντήσεις της!





1. Πότε ξεκίνησες το blog σου και τι ήταν αυτό που σε ώθησε στην δημιουργία του; 
Το blog μου το ξεκίνησα τον Σεπτέμβριο του 2013. Τώρα που το έγραψα κι όλας συνειδητοποιώ το πόσο γρήγορα και πόσο ευχαριστα πέρασαν αυτοί οι 5 μήνες.Την απόφαση τη πήρα μέσα σε ένα απόγευμα, αλλά δεν ήταν απόφαση της στιγμής. Το ήθελα τόσο πολύ καιρό όσο δε μπορώ να θυμηθώ και αποτελεί καθημερινή έμπνευση για μένα και πηγή δημιουργικότητας και έκφρασης.

2. Ποια είναι η πιο δημοφιλή ανάρτηση του blog σου και ποια η δική σου αγαπημένη; 
Πιο δημοφιλής ανάρτηση όσον αφορά τις προβολές είναι το revιew μου για το Beautytestbox Νοεμβρίου, http://tell-a-beauty-story.blogspot.gr/2013/12/beautytestbox.html 
Όσον αφορά αγαπημένη για εμένα, θα έλεγα ότι είναι στήλη και όχι ανάρτηση! Η στήλη 5+1 Things Of Inspiration μιας και είναι πιο προσωπικές αναρτήσεις.

3. Ποια είναι τα 5 πράγματα για τον εαυτό σου που θα ήθελες να μοιραστείς μαζί μας;
Πέντε τυχαια χαρακτηριστικά που μου έρχονται αυτή τη στιγμή στο μυαλό είναι τα εξής: 
- Ενθουσιάζομαι με κάθε τι καινούριο και τρελαίνομαι να δοκιμάζω καινούρια πράγματα συνεχώς!! 
- Ειμαι αρκετά αγχώδης όσον αφορά το αποτέλεσμα σε κάθε τι που κάνω. 
- Δε θα μπορούσα να ζήσω χωρίς αλάτι στη διατροφή μου :ρ 
- Λατρεύω τον χειμώνα και το φθινόπωρο, λίγο παραπάνω από το καλοκαίρι (Υ.γ Μη πέσετε να με φάτε παρακαλώω!!) 
- Αγαπημένο μου κομμάτι της ντουλάπας και αυτό που τρελαινομαι πάντα να ψωνίζω είναι τα τζιν παντελόνια! 

4. Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα;
 Μπορντώ!! 

5. Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό; 
Κι όμως..το μπριάμ! 

6. Ποια είναι top 5 τραγούδια που έχεις στην playlist σου; 
Κάποια τραγούδια που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της playlist μου αλλά και κάποια που ακούω τώρα τελευταια πολύ, είναι τα εξής: 
- Angels On the moon-Thriving Ivory 
- Skinny Love-Birdy 
- Starsailor-Tie up my hands 
- Η Επιμονή σου –Ζουγανέλη, Κώστας Λειβαδας 
- Florence and the Machine –Never Let me go 

7. Πως θα περιέγραφες την τέλεια ημέρα για σένα; 
Πρωινό μεσημεριανό ξύπνημα, χωρίς σχολή και υποχρεώσεις και έναν απολαυστικό καφέ απαραιτήτως. Μεσα στη μέρα θα ήθελα οπωσδήποτε κάποιες ωρες χαλάρωσης για τις αγαπημένες μου σειρές ή κάποια ταινία, για το μπλόγκ μου και κάποιο σερφαρισμα στο ίντερνετ με τη συνοδεια μουσικής.( Απημένη ρουτινα!!)Και όσο για το απογευμα, βόλτα ή κάποιος καφές με τα αγαπημένα μου πρόσωπα. Και το ίδιο ισχύει και για το βράδυ, μόνο που ο καφές γινεται ποτό ίσως. 

8. Ποια είναι τα 3 πράγματα που θα έπαιρνες μαζί σου σε ένα έρημο νησί; 
-Το tablet μου για ενημέρωση 
- τη φωτογραφική μου 
-τα ακουστικά μου 

9. Ποιο είναι αγαπημένο σου προϊόν ομορφιάς; 
Το eyeliner ! 

10. Αν θέλουμε να σε ακολουθήσουμε, σε ποια θα είναι αυτά; (Blog, Facebook, Twitter κλπ) 
-Στο blog μου La pazza ragazza writes.. ( http://tell-a-beauty-story.blogspot.gr/
-Στο twitter μου @Vas0An (https://twitter.com/Vas0AN)
-Στο polyvore : Vasiliki An (http://vas0an.polyvore.com/
-Καθώς και στο facebook: Vasw Anastasopoulou (https://www.facebook.com/vasw.anastasopoulou)
-Επίσης στο bloglovin: http://www.bloglovin.com/vas0an









Εάν θέλεις να είσαι στο επόμενο Blogger Spotlight στείλε τώρα την συμμετοχή σου, περισσότερες πληροφορίες εδώ!




Σημείωση: Η συγκεκριμένη στήλη δεν απευθύνεται μόνο σε beauty bloggers, όμως σε κάθε blogger που θέλει να φιλοξενηθεί στο blog μου απαντώντας στις παραπάνω ερωτήσεις.


10 σχόλια:

  1. αυτό το κορίτσι είναι τόσο συμπαθητικό!!!keep blogging and smiling...
    όσο για αυτή τη στήλη,τη θεωρώ αν μη τι άλλο ανιδιοτελή...
    πολλά φιλιά και στις 2 σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά, σε ευχαριστούμε πολύ!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Πολυ ωραια η συνέντευξη ! Φαινεται πολυ συμπαθητική κοπέλα. !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget