ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι... #3

21/3/14



Μια ακόμη ανάρτηση μέσα από αυτήν την στήλη!






Αναλυτικά τι θα περιέχει η στήλη σύμφωνα με τον τίτλο της:


ακούω = μουσική δηλαδή ένα τραγούδι που μου άρεσε πολύ τον μήνα που μας πέρασε.

βλέπω = φωτογραφία δηλαδή μια φωτογραφία  με κάτι που μου άρεσε με οποιοδήποτε θέμα, τοπίο, αντικείμενο, προϊόντα ομορφιάς κτλ, ακόμα και μια φωτογραφία που βρήκα στο διαδίκτυο.

συλλογίζομαι= αποσπάσματα βιβλίων δηλαδή κάποιο γνωμικό που μου άρεσε καθώς και μερικές γραμμές από κάποιο βιβλίο που τις βρήκα ενδιαφέρουσες.





ακούω

Το τραγούδι που άκουσα αρκετές φορές είναι "Δε μου περνάς" του Πάνου Κιάμου





"Ο ύπνος ελπίδες μου δίνει… 
…στη μέση το θαύμα θα μείνει."

 Λατρεύω Πάνο Κιάμο , δεν ξέρω όμως όλα τα τραγούδια του, μου ταιριάζουν απόλυτα!




βλέπω

Τι άλλο θα μπορούσα να δω ΑΝΟΙΞΗ
Λουλούδια και καταπράσινα τοπία παντού!






συλλογίζομαι

Μια έκφραση που την λέω συχνά. 

 «Αγαπάμε αληθινά μόνο όταν αγαπάμε χωρίς λόγο.» 
 Ανατόλ Φρανς






Αναφέρω τα blogs που ήδη έχουν υιοθετήσει την στήλη και να τους ευχαριστήσω πολύ, φυσικά αν κάποιος άλλος θέλει να εκφραστεί μέσα από αυτήν την στήλη μπορεί να το πράξει κάλλιστα και να μου αφήσει το link με την ανάρτηση του από κάτω.

14 σχόλια:

  1. Και τα τρία πολύ όμορφα Ελευθερία μου!
    Να έχεις μια υπέροχη άνοιξη !!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Αριστέα μου!
      Επίσης, καλά να περνάς!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχα, υπέροχα.... Κι εγώ λατρεύω Πάνο Κιάμο και όλα μα όλα τα τραγούδια βρίσκω κάτι από εμένα! Το συγκεκριμένο μάλιστα, το ακούω συνέχεια τις τελευταίες ημέρες! Τα φιλιά μου Ελευθερία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπαμε Μαρία έχουμε αρκετά κοινά!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Τέλεια όλα όλα !! Ειδικά η φράση !! Λέει τα πάντα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφη ανάρτηση, το συλλογίζομαι ειδικά μου άρεσε πολύ!

    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό σαββατοκύριακο και σε σένα!

      Διαγραφή
  5. πολύ ομορφα όλα!!! ισως κανω και εγω τετοια στηλη καποια στιγμη τη βλεπω πολύ ενδιαφερουσα :) φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δέσποινα!
      Χαρά μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. υπεροχα ολα Ελευθερια μου.
    καλο σκ να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Επίσης Κική μου καλό σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  7. Πολυ ομορφα ολα, καλη ανοιξη να εχουμε ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget