Blogger Spotlight:«Yours, Natty»

29/3/14




Άλλο ένα Blogger Spotlight όπου φιλοξενώ την Ναταλία από Yours, Natty

Ένα μεγάλο ευχαριστώ θέλω να πω στην Ναταλία για την συμμετοχή της! 

Κάντε μια επίσκεψη στο Yours, Natty οι όμορφες αναρτήσεις του θα σας συναρπάσουν! 

Ας δούμε τις απαντήσεις της!






1. Πότε ξεκίνησες το blog σου και τι ήταν αυτό που σε ώθησε στην δημιουργία του; 
Είμαι η Ναταλία και μπήκα στον όμορφο κόσμο των blogger τον Αύγουστο του 2013. Φοβερό το πόσο γρήγορα πέρασε ο καιρός. Παρακολουθούσα πολλά χρόνια blogs και sites που σχετίζονται με την ομορφιά και τη μόδα, μέχρι που αποφάσισα να φτιάξω κι εγώ τον δικό μου 'blog'όκοσμο και να μοιράζομαι μαζί σας ιδέες και σκέψεις μου, καθώς και άλλα πράγματα που με εξιτάρουν!

2. Ποια είναι η πιο δημοφιλή ανάρτηση του blog σου και ποια η δική σου αγαπημένη; 
Πιο δημοφιλής ανάρτηση είναι αυτή με το ''London Haul'' http://yoursnatty.blogspot.gr/2014/01/london-haul.html 
Ενώ η αγαπημένη μου είναι αυτή με την μεγάλη μου αγάπη, τα κραγιόν ''Kι άλλα κραγιόν'' γιατί λατρεύω τις φωτο αυτού του ποστ! http://yoursnatty.blogspot.gr/2013/09/blog-post_30.html 

3. Ποια είναι τα 5 πράγματα για τον εαυτό σου που θα ήθελες να μοιραστείς μαζί μας; 
Χμμμμ θέλει λίγη σκέψη.. λοιπόν:
 -Μαρέσει πολύ να δοκιμάζω νέα πράγματα αλλά είμαι κι άνθρωπος που ''βολεύεται'' με πράγματα που μου αρέσουν και αισθάνομαι όμορφα με αυτά. 
-Είμαι αρκετά ντροπαλή αλλά ταυτόχρονα και πολύ κοινωνική (πως το κάνω αυτό δεν ξέρω χαχαχα). 
-Δεν μπορώ τα τζιν παντελόνια. Αισθάνομαι ότι είναι πολύ σκληρά και δεν μπορώ να σταθώ μέσα τους ενώ λατρεύω τα κολάν μου! 
-Πεθαίνω για σοκολάτα αλλά γενικά λατρεύω το φαγητό και τις περίεργες γεύσεις, τις καθόλου συνηθισμένες. 
-Έχω μια τρομερή μανία με τα βερνίκια νυχιών και γενικά ότι έχει να κάνει με τα νύχια ενώ δεν μπορώ με τίποτα να καταλάβω ποιο ρουζ πρέπει να συνδυάσω με το μακιγιάζ μου. Αυτή η χρωματική παλέτα των ρουζ είναι σαν εξωγήινη για μένα. Πφφφ 

4. Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα; 
Δεν έχω κάποιο αγαπημένο. Μαρέσουν όλα τα χρώματα ανάλογα με τις εποχές και το πως συνδυάζονται! 

5. Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό;
Η πιο δύσκολη ερώτηση από όλες :Ρ Λατρεύω το φαγητό και μπορώ να πω πως ξεχωρίζω κάπως τα burger και το αγαπημένο μου τυρί (σκληρό δανέζικο) και τις ασυνήθιστες γεύσεις. 

6. Ποια είναι top 5 τραγούδια που έχεις στην playlist σου; 
Τρελαίνομαι για την μουσική. Κάποια από τα favorite τραγούδια μου είναι: 
-Right here waiting (Richard Marx) 
-Κι αν δεν μ'αγαπάς (Δέσποινα Βανδή) 
-Timber (Kesha & Pitbull) 
-Reason (Hoobastank) 
-Byzantine meditation (Antaeus) 

7. Πως θα περιέγραφες την τέλεια ημέρα για σένα; 
Η τέλεια μέρα για μένα θα έπρεπε να έχει παιχνίδια και καφέ με τις φίλες μου, φαγητό και βολτούλα με το αγόρι μου, καλή μουσική και γενικά χαμόγελο και αγάπη! 

8. Ποια είναι τα 3 πράγματα που θα έπαιρνες μαζί σου σε ένα έρημο νησί;
-Το κινητό μου (δεν ζω χωρίς αυτό) 
-Ένα έντονο κραγιόν 
-Τους φακούς μου (κουλό το ξέρω, αλλά δεν αντέχω τα γυαλιά) 

9. Ποιο είναι αγαπημένο σου προϊόν ομορφιάς; 
Η μάσκαρα θεωρώ ότι μου είναι απαραίτητη. Έχω κάπως μικρά μάτια και νομίζω ότι ''φτιάχνει'' το βλέμμα μου. Αλλά λατρεύω και τα έντονα κραγιόν!!! 




10. Αν θέλουμε να σε ακολουθήσουμε, σε ποια θα είναι αυτά; (Blog, Facebook, Twitter κλπ) 
Το blog μου http://yoursnatty.blogspot.gr/ 
Το instagram μου @NataliaLmpr 
Το twitter μου @NataliaLmpr 
Το facebook μου @Natalia Lmpr 
Bloglovin http://www.bloglovin.com/yoursnatty 
Δύσκολα εε? Το ξέρω :Ρ










Εάν θέλεις να είσαι στο επόμενο Blogger Spotlight στείλε τώρα την συμμετοχή σου, περισσότερες πληροφορίες εδώ!



Σημείωση: Η συγκεκριμένη στήλη δεν απευθύνεται μόνο σε beauty bloggers, όμως σε κάθε blogger που θέλει να φιλοξενηθεί στο blog μου απαντώντας στις παραπάνω ερωτήσεις.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget