Blogger Tips: Ανεπιθύμητο «Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων.»

7/3/14



Πάμε σε μια ακόμη ανάρτηση από την στήλη Blogger Tips

Blogger Tips: Ανεπιθύμητο «Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων.»
Blogger Tips: Ανεπιθύμητο «Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων.»


Το σημερινό tip μου το είχε αναφέρει η Μαρία από Marw Mew όπου τελικά το βρήκε μονή της πριν προλάβω να ψάξω εγώ. 

Ομολογώ ότι δεν το είχα σκεφτεί πριν, όμως μετά το έψαξα λίγο παραπάνω και σας το παρουσιάζω με τον δικό τρόπο μου.
 Στην ουσία το ίδιο πράγμα κάνουμε, όμως το δικό μου θα είναι πιο απλά διατυπωμένο. 

Θα πειράξουμε, για πρώτη φορά μέσα από αυτήν την στήλη ,τον κώδικα πρότυπου html, για να σβήσουμε το ανεπιθύμητο 

«Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων.»

Blogger Tips: Ανεπιθύμητο «Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων.»


Το συγκεκριμένο εμφανίζεται όταν πατήσουμε σε μια ετικέτα για να μας βγάλει όλες τις αναρτήσεις που υπάρχουν

Προσπάθησα να σας το δώσω πολύ αναλυτικά με εικόνες για να μην φοβάστε για τυχόν λάθη.


Η διαδικασία που θα ακολουθήσατε είναι:
Πινάκας Έλεγχου=> Πρότυπο=>Επεξεργασία HTML 


Blogger Tips: Ανεπιθύμητο «Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων.»

Βρίσκουμε το <b:includable id='status-message'>


Blogger Tips: Ανεπιθύμητο «Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων.»


Ανάλογα με τις προσθήκες που έχετε κάνει στο blog σας για να μην το ψάχνετε από την αρχή ως το τέλος, προτείνω να το ψάξετε από 1481-1659 πάνω κάτω εκεί θα το βρείτε.

Blogger Tips: Ανεπιθύμητο «Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων.»

Αντικαθιστούμε τον κώδικα:

<b:if cond='data:navMessage'>
  <div class='status-msg-wrap'>
    <div class='status-msg-body'>
      <data:navMessage/>
    </div>
    <div class='status-msg-border'>
      <div class='status-msg-bg'>
        <div class='status-msg-hidden'><data:navMessage/></div>
      </div>
    </div>
  </div>
  <div style='clear: both;'/>
  </b:if>
</b:includable>

Blogger Tips: Ανεπιθύμητο «Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων.»


Με τον παρακάτω κώδικα:

<b:if cond='data:navMessage'>
<div style='clear: both;'/>
</b:if>
</b:includable>

Blogger Tips: Ανεπιθύμητο «Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων.»


Πατήστε Αποθήκευση προτύπου και έτοιμο!


Blogger Tips: Ανεπιθύμητο «Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων.»


Πιστεύω να σας βοήθησα και να μην σας δυσκόλεψα!







Δημιουργία ή ανανέωση blog, περισσότερες πληροφορίες διαβάστε στο El Design, καθώς μπορείτε να στείλε και μήνυμα στο email
eleftheraki0000@gmail.com


20 σχόλια:

  1. Eλευθερία μου πάντα βοηθάς και μας μαθαίνεις με όλα σου τα ποστ!
    Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας βοηθάω, απλά τελευταία νιώθω ότι πρέπει να απολογούμαι για ότι κάνω, δεν δημιούργησα ένα blog για να διαπληκτίζομαι ιντερνετικά και δεν είναι στον χαρακτήρα μου.
      Η δημιουργία του blog σκοπό έχει να περνάω ευχάριστα την ώρα μου, με ότι και αν κάνω είτε είναι κάποιο σχέδιο για νύχια και ομορφιά γενικά είτε blogger tips!
      Να ΄σαι καλά Ηλέκτρα μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστουμε!! Κ το εψαχνα καιρο! Οσο για το χρηματικο οταν καθεσαι να φτιαξεις ενα μπλογκ το οποιο δεν σου ανηκει απο την αρχη σου παιρνει παρα πολυ χρονο που θα μπορουσες να τν αφιερωσεις αλλου λογικο ειναι να θες πληρωμη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία χαίρομαι που σε βοήθησα Φαίη!
      Εγώ ενημέρωση σας έκανα και το πρόσθεσα στο blog ούτε έστειλα σε καθένα σας μήνυμα ζητώντας χρήματα για να σας φτιάξω το blog σας ή να σας δώσω tips.

      Διαγραφή
  3. Μπράβο σου Ελευθερία μου,που βρήκες τελικά τον χρόνο και έκανες το πόστ για να βοηθηθούν και άλλες κοπέλες!!! Νομίζω πως είναι πάρα πολύ κατατοπιστικό!!! (έχει γίνει ένα ορθογραφικό στο όνομα του Blog μου,είναι Mew όχι Meh... συγνώωωωωμη για την διόρθωση....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία μου και για την ιδέα!
      Εγώ σου ζητώ συγνώμη γιατί δεν το πρόσεξα, καλά έκανες και μου το είπες και μόλις το διόρθωσα!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πάρα πολυ για την διόρθωση σου!!!!Και συνέχισε τα όμορφα ποστ σου!!!!
      Φιλάκια πολλάαααααααααα!!!

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστώ για το tip!

    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ χρήσιμο tip αλλά θα ήθελα να σε ρωτήσω αν μπορείς να κάνεις ένα ποστ με το πως βάζουμε το διαβάστε περισσότερα ώστε να φαίνεται ένα μέρος της ανάρτησης!!!Σε ευχαριστώ πολύ για την πολύτιμη βοήθεια σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία!
      Το έχω προγραμματίσει ήδη θα σας το δείξω σε μελλοντικό ποστ!

      Διαγραφή
  6. Πολύ χρήσιμο το tip σου, Ελευθερία μου! Είχα δοκιμάσει και παλιότερα μια συμβουλή άλλου blog αλλά δεν τα κατάφερα! Με το δικό σου tip τα κατάφερα στο άψε σβήσε! Ευχαριστώ πολύ! Όσο για τις κακεντρέχειες του καθενός, μη δίνεις σημασία! Δεν έχουν με τίποτα άλλο ν' ασχοληθούν φαίνεται! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σε βοήθησα!
      Σκοπός αυτής της στήλης είναι να δείχνω εύκολα tips που ο καθένας θα μπορούσε να κάνει χωρίς πολλές δυσκολίες και προσπαθώ πάντα μέσα από φωτογραφίες να το δείχνω, διότι έτσι είναι πιο εύκολο να το κατανοήσει κάποιος πιστεύω!

      Διαγραφή
  7. Εξαιρετική και πολύ βοηθητική η αναρτηση σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. έχεις γίνει σίγουρα από τα αγαπημένα μου ελληνικά blogs! τα posts σου είναι άπαιχτα και άκρως βοηθητικά!!!!!!! δε σε ευχαριστώ, σε λατρεύω :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, να ΄σαι καλά!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget