Empties #3

28/3/14


Άλλο ένα ποστ με προϊόντα που τέλειωσα. 

Empties #3
Empties #3


 Ορισμένα μου έχουν τελειώσει πρόσφατα και αλλά που είχα κρυφτεί στο ντουλάπι (κανονικά έπρεπε να σας τα είχα δείξει σε προηγούμενα empties).

Θα δείτε προϊόντα από αγορές που σας είχα δείξει στο παρελθόν καθώς προϊόντα που χρησιμοποιούμε σαν οικογένεια. 

Αναλυτικά είναι τα παρακάτω.


ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
Empties #3


1. Korres Sensitive Skin Sage & Salicylic Acid Regulating Cleansing Gel For Oily Skin 
Ένα πολύ καλό καθαριστικό πρόσωπο, ρυθμίζει την λιπαρότητα και απομακρύνει τυχόν σπυράκια. Δείτε και το review εδώ
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Σίγουρα στο μέλλον! 

2. Nivea Aqua Effect Purifying Wash Gel 
Καθαρίζει σε βάθος εξαιτίας των μικρόκοκκων που περιέχει. Διαβάστε και το review εδώ
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Ίσως στο μέλλον! 

3. Bioten Skin Moisture Cleansing Gel 
Δημιουργεί πλούσιο αφρό, όμως δεν ρυθμίζει την λιπαρότητα. Το review θα το βρείτε εδώ
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Μάλλον όχι! 




ΚΡΕΜΕΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
Empties #3

1. Korres Yogurt Moisturizing Cream for Oily & Dehydrated Skin 
Πολύ ενυδατική κρέμα με υπέροχο άρωμα. Αναλυτικά στο review εδώ
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Ίσως στο μέλλον! 

2. Korres Magnolia Bark Night Cream for First Wrinkles for All Skin Types 
Καλή κρέμα όχι όμως για λιπαρά δέρματα . Όπως θα δείτε και στο review εδώ
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Μάλλον όχι! 

3. Murad Age Reform Hydro-Dynamic Ultimate Moisture
Την βρήκα πολύ κρέμα αφού αφήνει απαλό το δέρμα, δεν συνίσταται για λιπαρά δέρματα. Το review θα το βρείτε εδώ.
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Μάλλον όχι! 

4. Nivea Aqua Effect Mattifying Day Care 
Αρκετά καλή και οικονομική κρέμα ημέρας. Διαβάστε το review εδώ
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Σίγουρα στο μέλλον!



ΚΡΕΜΕΣ ΜΑΤΙΩΝ
Empties #3

1. Sostar Eye Cream SPF15 
Η αγαπημένη μου κρέμα ματιών. Το review θα το βρείτε εδώ
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Το έχω κάνει ήδη! 

2. Murad Ηybrids Eye Lift Illuminator 
Αν και όταν είχα γράψει το review, που θα το διαβάσετε εδώ, δεν γνώριζα την χρήση, τώρα μπορώ να πω ότι χαρίζει λάμψη στα μάτια, γεμίζοντας τις λεπτές γραμμές. 
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Αν ήταν πιο οικονομικό!



ΑΠΟΛΕΠΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑΣΚΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
Empties #3

1. Bioten Skin Moisture Scrub Cream With Honey & Apricot Kernel 
Ωραίο scrub προσώπου με απαλούς μικρόκοκκους. Δείτε και το review εδώ
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Σίγουρα στο μέλλον! 

2. Murad Vitalic Pomegranate Exfoliating Mask 
Τέλεια μάσκα προσώπου αφήνει μια αίσθηση φρεσκάδας. Διαβάστε το review εδώ
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Αν ήταν πιο οικονομικό!



ΟΔΟΝΤΟΚΡΕΜΕΣ
Empties #3

1. Aim White Now Ice Cool Mint Toothpaste 
Μια οδοντόκρεμα που αφήνει καθαρή αναπνοή και λευκαίνει τα δόντια. 
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Σίγουρα στο μέλλον! 

2. Aim White Now Gold 
Μια οδοντόκρεμα που προσφέρει πολλά! Λευκαίνει τα δόντια και χαρίζει δροσερή αναπνοή που διαρκεί! 
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Σίγουρα στο μέλλον!




ΕΝΥΔΑΤΙΚΟ ΧΕΙΛΙΩΝ
Empties #3

1. Avon Anew Lip Plumping Conditioner 
Ωραίο ενυδατικό χειλιών. Διαβάστε αναλυτικά το review εδώ
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Ίσως στο μέλλον!



ΣΑΜΠΟΥΑΝ
Empties #3

1. Papoutsanis Olivia Shampoo – Normal Hair* 
Συμπαθητικό σαμπουάν και μια φορά δεν βγάζεις και πολλά συμπεράσματα. 
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Ίσως στο μέλλον! 

2. Garnier Fructis Pure Shine Strengthening Shampoo 
Δεν έχω ιδιαίτερη αδυναμία στα σαμπουάν Fructis, όμως το συγκεκριμένο παρατήρησα ότι έδινε στα μαλλιά την αίσθηση της καθαρότητας και λάμψη που διαρκούσε μέχρι το επόμενο λούσιμο. 
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Σίγουρα στο μέλλον!




ΑΦΡΟΛΟΥΤΡΑ
Empties #3

1. Avon Naturals Cherry Blossom Shower Gel 
Ένα αφρόλουτρο που ενώ μύριζε πολύ όμορφα όταν ερχόταν σε επαφή με το δέρμα δεν άφηνε καμία μυρωδιά και επιπλέον δεν έκανε πλούσιο αφρό, συνεπώς δεν μου άρεσε. 
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Σίγουρα όχι! 

2. Sanex Shower Gel Dermo Protector 
Με αυτό το αφρόλουτρο νιώθεις την αίσθηση φρεσκάδας μετά το μπάνιο σου, δεν έχει ιδιαίτερο άρωμα. 
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Σίγουρα στο μέλλον! 

3. Le Petit Marseillais Shower Gel - Lavender Honey 
Το αγαπημένο μου αφρόλουτρο, τέλειο άρωμα και αφήνει ενυδατωμένη την επιδερμίδα. 
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Σίγουρα στο μέλλον!

4. Le Petit Marseillais Shower Gel - Orange Blossom 
Υπέροχο άρωμα και αυτό! 
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Σίγουρα στο μέλλον! 

5. Papoutsanis Karavaki Shower Gel 
Έχουν υπέροχο άρωμα και διαρκεί για πολλές ώρες στο δέρμα. Όπως σας είχα πει και στα προηγούμενα empties
Αν θα το ξαναγόραζα το προϊόν αυτό; Ίσως στο μέλλον!





Αυτά ήταν τα προϊόντα που άδειασα!

 Έχετε δοκιμάσει κάτι από τα παραπάνω; Ποια είναι η γνώμη σας;

31 σχόλια:

  1. Πωπω καλέ πόσα προϊόντα τελείωσες!!Θέλω να δοκιμάσω πολλά από αυτά!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μου έχουν τελειώσει όλα τώρα απλά κάποια τα είχα κρατήσει να σας τα δείξω σε προηγούμενα ποστ και το είχα ξεχάσει!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Τα bioten δεν μ αρεσαν κ μενα! Ηταν σαν μην επλενα τ προσωπο μου κ μετα με τν κρεμα εβγαζε λιπαροτητα. Για τα πετιτ οσα εχω παρει δν μ αφηνει κανενα αρωμα, τα παππουτσανης θελω να δοκιμασω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καθαριστικό προσώπου της bioten έμενα μου έκανε αφρό όμως εγώ θέλω να ρυθμίζει και την λιπαρότητα!
      Κρίμα που δεν σε βόλεψαν τα le petit marseillais έμενα είναι τα αγαπημένα μου και τα παπουτσάνης ωραία είναι!

      Διαγραφή
  3. Μαζεύεις κι εσύ πολλά πράγματα βλέπω!!
    Πολλά καθαριστικά!!!!!!Πόσο γρήγορα τα τελειώνεις??
    χιχιχ..πάντως εκτός από τις οδοντόκρεμες και τα le petit ,δεν νομίζω να έχω δοκιμάσει κάτι άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθως ένα καθαριστικό μου κρατάει περίπου 3-6 μήνες ανάλογα με την χρήση!

      Διαγραφή
  4. Εντάξει, τέλειο αυτό το post! Μπράβο! Πολλά από αυτά τα έχω δοκιμάσει και συμφωνώ ότι κάποια θα τα ξανά αγόραζα! Πρόσφατα πήρα το ενυδατικό κραφιόν της Avon και εντάξει, περίμενα να είναι πολύ πιο ενυδατικό και γενικά ότι θα με κετρέλενε αλλά τελικά όχι και τόσο! Απλά συμπαθητικό!
    :) Α! τέλεια η νέα εμφάνιση του blog σου! Κι εγώ είμαι σε φάση αλλαγής αν και λατρεύω αυτή που ήδη έχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Κρίμα που δεν σε βόλεψε εσένα το ενυδατικό της avon!
      Ελπίζω να καταλήξω σε αυτήν την εμφάνιση για πολύ καιρό!...χαχαχα....
      Το σημαντικότερο στο θέμα εμφάνισης και όπως λειτούργει σε μένα, είναι να σε εμπνέει να γράφεις διότι αν το βαριέσαι εσύ τότε σίγουρα θα το βαριέται και ο αναγνώστης!

      Διαγραφή
  5. Ωραίο post περιεκτικό και ξεκάθαρο!! Το μόνο που έχω δοκιμάσει προσωπικά ειναι το αφρό λουτρό της sanex κάτι χρόνια πίσω και ήταν συμπαθητικουλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχαχα! Δηλαδή δεν είμαι η μόνη που πετάω τα άδεια μετά από καιρό;
    Πολύ όμορφες κι οι αλλαγές στο μπλογκ σου Ελευθερία μου!
    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ένα θέμα, όταν βλέπω ότι έχει λίγο το αφήνω στην άκρη και το κρατάω, λέγοντας ότι θα το χρησιμοποιήσω μετά από καιρό αυτό το λίγο, όμως δεν το κάνω και τελικά φτάνει η στιγμή που τα πετάω. Αυτό γίνεται γιατί τα λυπάμαι να πετάξω αμέσως!
      Σε ευχαριστώ Αριστέα μου!
      Καλό σαββατοκύριακο και σε σένα!

      Διαγραφή
  7. Ωραίο blog και ωραίο post , το Nivea to gel κάνει ελαφριά απολέπιση ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νίνα!
      Ναι κάνει σαν μια ελαφριά απολέπιση, για αυτό για καθημερινή χρήση δεν το προτείνω!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ γιατί ψάχνω ένα απαλό απολεπιστικο

      Διαγραφή
  8. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από αυτά! Ωραία εμφάνιση! Με γεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχω χρησιμοποιήσει κάποια από αυτά κι εγώ, πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα σαμπουάν τα Fructis εγώ δεν τα συμπαθώ μου προκαλούν φαγούρα .Από τα αφρόλουτρα πάντως που τελείωσες τα ίδια χρησιμοποιώ και εγώ ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε και εγώ τα συμπαθώ τα σαμπουάν fructis απλά το συγκεκριμένο είναι η εξαίρεση!

      Διαγραφή
  11. Λατρεύω τα empties!
    Ωραία ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολλά empties...Χρησιμοποιώ εδώ και καιρό το gel καθαρισμού και το απολεπιστικό της Bioten και μου αρέσουν πολύ και τα δύο... Θα ήθελα κάποια στιγμή να δοκιμάσω και κάποιο αφρόλουτρο Sanex αλλά προς το παρόν δεν με κέρδισαν τα αρώματά τους...Ίσως το καλοκαίρι να πάρω κάποιο γιατί είναι πιο δροσερά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αφρόλουτρα sanex δεν χαρακτηρίζονται για το άρωμα αλλά για την αίσθηση καθαριότητας που αφήνουν στο σώμα μετά το μπάνιο, σου προτείνω να τα δοκιμάσεις!

      Διαγραφή
  13. Εχω δοκιμασει καποια απο αυτα, συμφωνω σε αυτα που λες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μόλις μου θύμισες τί πράγμα έχω μαζεμένο σε μια σακούλααα!!χιχιχιιχ
    Απο αυτα που μας δειχνεις εχω δοκιμασει τα La Petit Marseillais και τα λατρευω σε ολες τους τις μυρωδιες!
    Φιλια Ελευθερια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ έτσι τα είχα μαζεμένα και συνέχεια τα ξεχνούσα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget