Mini Haul #6

11/3/14



Λοιπόν θα σας δείξω κάποια πραγματάκια που αγόρασα χθες.

Ξεκινάω…


1.Bioten Skin Moisture Cleansing Wipes for Normal/Combination Skin 
(2,71 ευρώ 1+1 ΔΩΡΟ) 
Μαντηλάκια ντεμακιγιάζ γιατί μου είχαν τελειώσει. Αγόρασα τα συγκεκριμένα γιατί μου είχαν αφήσει καλές εντυπώσεις τα προηγούμενα που είχα. Μπορείτε να δείτε το review εδώ


2. Dalon Vaseline - Vanilla 
(1,96 ευρώ) 
Σας είχα πει στο review για την συγκεκριμένη βαζελίνη με άρωμα καρύδα (δείτε το review εδώ) ότι θέλω να πάρω, αν βρω, με άρωμα βανίλια. Και τελικά την αγόρασα και μυρίζει τέλεια! 


3. Maybelline Baby Lips Lip Balm - Cherry Me 
(3,73 ευρώ) 
Κυκλοφορούν πολύ σε όλα τα beauty blogs, εγώ όμως τα είχα δει και μου είχαν μείνει από το blog της Λούσης «The Beauty Victim» που τα είχε όλα συγκεντρωμένα (δείτε την ανάρτηση της εδώ). Τότε που τα είχα δει μου άρεσε σαν χρώμα το μπλε όμως όταν τα είδα κατέληξα στο πορτοκαλί με άρωμα κεράσι. 


4. Essence Colour & Go Nail Polish – No103 Space Queen 
( 1,99 ευρώ) 
Επιτέλους αγόρασα και εγώ το πρώτο μου προϊόν Essence! Και από τι άλλο θα επέλεγα να ξεκινήσω την συλλογή μου, φυσικά από βερνίκια νυχιών. Ένα υπέροχο βερνίκι με glitter. 


5. Beauty Line Cosmetics Nail Polish - Top Coat 
(1 ευρώ) 
Ναι είναι αλήθεια κατάφερα να βρω ένα ξεχασμένο στο μαγαζί που τα προμηθεύομαι! Μεγάλη χαρά! Το αγαπημένο μου top coat. Σας έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ


6. Golden Rose with Protein Nail Lacquer – No347 
(1 ευρώ)
Ένα πράσινο βερνίκι διότι έχω στο μυαλό μου να σας δείξω ένα ανοιξιάτικο σχεδιάκι και μου έλειπε αυτό το χρώμα! 


7. Sostar Eye Cream SPF15 
(10,50 ευρώ)
Αγαπημένη κρέμα ματιών, η οποία μου είχε τελειώσει και έτσι την ξαναγόρασα. Παρατήρησα ότι έχει αλλάξει συσκευασία, ελπίζω το προϊόν να είναι ίδιο όμως. Μπορείτε να δείτε το review εδώ



 Αυτά είναι τα λίγα πραγματάκια που αγόρασα, όμως να σας πω την αλήθεια πολύ χάρηκα αυτές τις λίγες αγορές μου, αφού είναι προϊόντα που ήθελα πολύ να έχω!

 Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω;

 

41 σχόλια:

  1. Μεγειάαααααααα!
    Πολύ ωραία τα μαντηλάκια..τα χρησιμοποιώ κι εγώ!!Θέλω να αγοράσω κι εγώ baby lipsssss!!
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα Ελευθερία μου!Με γειά σου,θέλω πολύ να δοκιμάσω κάποιο Baby Lips Lip Balm από Maybelline!!!Να μας πεις πως σου φάνηκε!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μάρω!
      Ναι αν το χρησιμοποιήσω αρκετά θα σας πω την γνώμη μου!

      Διαγραφή
  3. Με γεια όλα Ελευθερία μου! Το Babylips τέλειο! Το "Space Queen" νομίζω το έχω κι εγώ, μεγάλη απογοήτευση τα βερνίκια της Essence πάντως. Ξεραίνονται εύκολα, γενικώς δεν αγοράζω πια Essence. Ελπίζω να φτιάξουν κάποτε τη φόρμουλά τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα!
      Ελπίζω να μην απογοητευτώ με την essence!

      Διαγραφή
  4. Και μενα το αγαπημένο μου top coat είναι της beauty line!! Συνέχεια αυτό χρησιμοποιώ και δεν το αλλάζω!Και τα μαντηλάκια καθαρισμού και εμένα μου αρεσουν πολύ τα συγκεκριμένα!! Με γεια σου όλα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βασιλική!
      Χαίρομαι που έχουμε κοινά αγαπημένα!

      Διαγραφή
  5. Με γειαααααα.... να τα χαρείς! Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από όσα έδειξες! Την κρέμα ματιών από που την παίρνεις??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Από φαρμακείο την έχω αγοράσει την κρεμά ματιών, όμως μπορείς να την παραγγέλλεις από το site της εταιρείας εδώ.

      Διαγραφή
  6. με γεια!
    και εγώ τα baby lips θελω πολύ να τα δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν έχω δοκιμάσει κανένα απο αυτά...τα βερνικάκια της essence έχουν ένα φοβερό πινέλο και απλώνονται πολύ εύκολα!!!αυτό το top coat αν το βρω θα το πάρω κι εγώ ,μαζί και κάποιο απο babylips...φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συγκεκριμένο top coat αν το βρεις να το αγοράσεις!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. μεγια σου..τα μαντηλακια εμενα δεν μου αρεσαν..μου τσουζουν πολυ τα ματια..ενδιαφερουσα η κρεμα ματιων και πολυ οικονομικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βασιλική!
      Ίσως δεν σου ταίριαξαν εσένα τα μαντηλάκια, η κρεμά ματιών είναι καταπληκτική!

      Διαγραφή
  9. Mεγειά σου κοπέλα μου!!
    Εγω έχω δοκιμασει βερνικια της essense και κατ'εμέ δεν ειναι απογοήτευση όπως ειπε μια φιλη απο πάνω!Έχουν τελειο πινελακι πολύ βολικο και στεγνωνουν και γρηγορα!Μεχρι τωρα δε μου εχει ξεραθει καποιο ακομα και τα χω 1χρονο...
    Επίσης η βαζελινη με αρωμα βανίλια ειναι υπεροχη!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δήμητρα!
      Χαίρομαι που βλέπω και μια άλλη θετική άποψη διότι χάρηκα πολύ με την αγορά του πρώτου μου προϊόντος essence!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. πολυ ομορφα τα βερνίκια .. και θελω το babylips .. φιλια χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με γεια σου ... Έχω το baby lip στο μπλε χρώμα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με γεια σου ... Έχω το baby lip στο μπλε χρώμα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πράσινο βερνίκι!! Αγαπημένο χρώμα κι ας μου λένε όλες οι γνωστές μου , εγώ δεν φορώ τέτοια χρώματα! Μεγειά ολα! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη!
      Γιατί τι έχει το πρασινάκι; Και μένα μου αρέσει πολύ!

      Διαγραφή
  14. η βαζελινη ειναι οντως τελεια.προσωπικα λατρευω αυτη με την καρυδα.οσο για τα βερνικια της essence εχω να πω οτι μαρεσουν πολυ.το πινελακι τους ειναι εξαιρετικα βοηθητικο.απο τα baby lips εχω βαλει στο ματι αυτο με τη μεντα... φιλακια πολλα Ελευθερια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως είναι ωραία η βαζελίνη, εγώ στα baby lips επέλεξα αυτό γιατί έχω αδυναμία στο κεράσι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Με γεια! μάλλον πρέπει να πάρω και εγώ ένα baby lip!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νατάσα!
      Να πάρεις και εσύ!

      Διαγραφή
  16. Ελευθερία μου σ'ευχαριστώ παρα πολύ για την αναφορά!! Πολύ ωραία όλα και ειδικά η βαζελίνη η οποία πρέπει να μυρίζει φανταστικά! Με γειά και να τα χαρείς όλα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα να ΄σαι καλά!
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  17. Πήρα κι εγώ βαζελίνη αλλά στα Hondos Center που πήγα (που είναι και κετνρικά) είχε μόνο με άρωμα σοκολάτα και αμύγδαλο και πήρα το αμύγδαλο...η σοκολάτα δεν μου άρεσε καθόλου!
    Με γεια όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Με αμύγδαλο δεν έχω δει εδώ.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget