My Current Skincare Routine

19/3/14



Τα προϊόντα που χρησιμοποιώ στην καθημερινότητα μου για την περιποίηση του προσώπου είναι λίγα και καλά!





1. Καθαρισμός προσώπου πρωί και βράδυ.

Αφήνει την αίσθηση φρεσκάδας και καθαριότητας, ενώ μυρίζει τέλεια!

Όνομα: Mastic Spa Mastacne Wash Pore/Υγρό Καθαριστικό Σαπούνι Προσώπου 
Περιέχει: Με μαστίχα και μέλι 
Τύπος δέρματος: Μικτά/Λιπαρά Δέρματα 
Ποσότητα: 200ml 
Τιμή: 19,50 ευρώ



2. Κρέμα ματιών.

Αγαπημένη κρέμα ματιών. Δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με ρυτίδες όμως αυτό που έχω παρατηρήσει όταν χρησιμοποιήσω κάποια άλλη κρέμα ματιών μου βγάζει μαύρα στίγματα κάτω από τα μάτια, η συγκεκριμένη κρέμα λοιπόν συμβάλει στην εξαφάνιση τους, στην περίπτωση που έχω ήδη από την χρήση κάποιας άλλης κρέμας που δεν μου ταιριάζει, διατηρώντας έτσι την περιοχή των ματιών πολύ φωτεινή.

Όνομα: Sostar Eye Cream SPF15/Αντιρυτιδική Κρέμα Ματιών 
Περιέχει: Mε υαλουρονικό οξύ και δείκτη προστασίας SPF15 
Τύπος δέρματος: Όλοι οι Τύποι Δέρματος 
Ποσότητα: 50ml 
Τιμή: 10,50 ευρώ



3. Κρέμα προσώπου ημέρας.

(αν και την χρησιμοποιώ εναλλάξ με την Fito+ Μελισσοκέρι Κρέμα Προσώπου

Μια πολύ έξυπνη κρέμα ημέρας, αφού καλύπτει τυχόν μικρές ατέλειες της επιδερμίδας. Έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ.

Όνομα: Castalia Dermopur Crème Matifiante Teintée/Ενυδατική Κρέμα Προσώπου με Φυσικό Χρώμα  
Τύπος δέρματος: Λιπαρά/Με Τάση Ακμής Δέρματα 
Ποσότητα: 40ml 
Τιμή: 10-15 ευρώ



4. Κρέμα προσώπου νύχτας.

Πολύ ενυδατική κρέμα, ότι πρέπει για την νύχτα. Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ.

Όνομα: Mastic Spa Honey Night/Αντιρυτιδική Συσφιγκτική Κρέμα Νύκτος 
Περιέχει: Με Μαστίχα & Μέλι 
Τύπος δέρματος: Όλοι οι Τύποι Δέρματος 
Ποσότητα: 50ml 
Τιμή: 24,50 ευρώ



5. Ντεμακιγιάζ.

Χρησιμοποιώ αυτά τα μαντηλάκια μου αρέσουν αφού δεν χρειάζεται να τρίβω ώρες για να ξεβαφτώ. Δείτε το review εδώ.


Όνομα: Bioten Skin Moisture Cleansing Wipes/Μαντηλάκια Καθαρισμού για Πρόσωπο και Μάτια  
Περιέχει: Νέκταρ Κυδωνιού & Βιταμίνη Ε
Τύπος δέρματος: Κανονικά/Μικτά Δέρματα
Ποσότητα: 20 τεμάχια
Τιμή: 3 ευρώ (περίπου)



6. Πήλινγκ.

Μυρωδάτο πήλινγκ αφήνει την αίσθηση του καθαρού προσώπου. Συνήθως το χρησιμοποιώ δυο φορές την εβδομάδα. Σύμφωνα και με την πρώτη εντύπωση μου εδώ.

Όνομα: Mastic Spa Oinoscrub/Aπαλό ενυδατικό πήλινγκ προσώπου για λαμπερή επιδερμίδα.  
Περιέχει: Με Μαστίχα, Κρασί (Αριούσιο Οίνο) & Χαμομήλι
Τύπος δέρματος: Μικτά/Λιπαρά Δέρματα 
Ποσότητα: 50ml
Τιμή: 19 ευρώ 



7. Μάσκα προσώπου. 

Μια μάσκα που όταν την απλώνεις είναι καφέ και μετά για να την αφαιρέσεις γίνεται ροζ. Χαρίζει καθαρό, λαμπερό και απαλό δέρμα. Την χρησιμοποιώ συνήθως μια φορά την εβδομάδα.

Όνομα: Avon Planet Spa Turkish Thermal Baths Purifying Rhassoul Clay Face Mask
Τύπος δέρματος: Όλοι οι Τύποι Δέρματος
Ποσότητα: 75ml
Τιμή: 7,50 ευρώ 




Αυτά χρησιμοποιώ εγώ για την περιποίηση του προσώπου μου αυτό το διάστημα. Εσείς;


29 σχόλια:

  1. Σαν αυτήν που έχεις είχα πάρει μία άλλη μάσκα απο την ίδια σειρά της Avon και γέμισα σπυράκια! θέλω όμως πολύ να δοκιμάσω τα Mastic Spa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα, η συγκεκριμένη δεν μου έχει δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα!
      Να τα δοκιμάσεις!

      Διαγραφή
  2. Η κρέμα της sostar έχει parabens?
    Γιατί έχω μία προσώπου η οποία έχει parabens και όταν μίλησα με την εταιρία μου είπαν πως προσπαθούν στα καινούρια τους προϊόντα να μην έχουν καθόλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συγκεκριμένη γράφει στο κουτί parabens free, τώρα δεν ξέρω κάτι παραπάνω να σου πω!

      Διαγραφή
  3. Ωραία ,πολύ ωραία προϊόντα Sostar χρησιμοποιώ και εγώ .και ειδικά την μάσκα από άργιλο και δενδρολίβανο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, δεν έχω δοκιμάσει την μάσκα!

      Διαγραφή
  4. Το Mastacne πρέπει να είναι τέλειο! Επίσης πολύ ωραία και πρακτική η συσκευασία του! Τα μαντηλάκια της Bioten τα χρησιμοποιώ κι εγώ, από τότε που βγήκαν, είναι απ'τα καλύτερα! Πολύ ενδιαφέρον post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από Mastic spa αλλά θα το ήθελα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι στιγμής όσα δοκίμασα μου άρεσαν από Mastic Spa!

      Διαγραφή
  6. πολύ ωραια όλα τα προιοντα σου!!! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το καθαριστικό προσώπου της Mastic Spa είναι όνειρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυρίζει καταπληκτικά, μου φτιάχνει την διάθεση!

      Διαγραφή
  9. τη μασκα, το υγρο καθαρισμου και την κρεμα ματιων θελω να τα δοκιμασω πολυ..με εβαλες σε μπελαδες παλι..αααχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα..Όντως είναι ωραία δοκίμασε τα!

      Διαγραφή
  10. Απο ολα αυτα που μας εδειξες εχουμε ενα κοινο τα ματιλακια απο bioten!!! Εγω αυτο το καιρο χρησιμοποιω τον αφρο καθαρσμου τις garnier με το ροδι, κρεμε ημερας της bioten και κρεμα ματιων μια της benefit!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενδιαφέροντα προϊόντα χρησιμοποιείς, ίσως στο μέλλον τα δοκιμάσω και εγώ!

      Διαγραφή
  11. Τέλεια η νέα εμφάνιση ! Εμενα τα μαντήλα και δε μου άρεσαν καθόλου ! Η κρέμα ματιών ειναι ελαφριά ; Θα την προτείνεις για μια πρώτη κρέμα ματιών ; Φιλακια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Χαρα!
      Ίσως επειδή χαρακτηρίζεται ως αντιρυτιδική δεν θα την πρότεινα για να ξεκινήσει μια κοπέλα που θέλει να βάλει την πρώτη της κρέμα ματιών, αφού δεν έχει κάποιο πρόβλημα, ωστόσο από αυτές που έχω δοκιμάσει θα πρότεινα την κρέμα ματιών με άγριο τριαντάφυλλο με Δ.Π. 15 απο τον Korre δες το review εδώ.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. αχ το πηλινγκ μου τραβηξε πολυ την προσοχη.......πρεπει να μυριζει απιστευτα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μυρίζει τέλεια και είναι πολύ λαχταριστό!

      Διαγραφή
  13. τα mastic spa παροτι λιγο τσιμπημενα ειναι εγγυηση μου αρεσουν παρα πολυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολυ ωραια ολα, τα μαντιλακια θελω να τα δοκιμασω, και την μασκα της avon!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget