Sample Exploration:Fito+ Μελισσοκέρι Κρέμα Προσώπου

18/3/14




Ξεκινώντας μια νέα σειρά από ποστ, μέσα από την οποία θα σας λέω την γνώμη για δείγματα που έχω δοκιμάσει. 

Πρώτο δείγμα η κρέμα προσώπου με μελλισοκέρι από Fito+




Σας την είχα δείξει στα αγαπημένα Φεβρουαρίου

Πρόκειται για μια κρέμα βασισμένη σε μοναστηριακή συνταγή, η οποία περιέχει μελισσοκέρι, πανθενόλη, βιταμίνη Α, καλέντουλα και βαλσαμόχορτο. 

Είναι για όλες τις ώρες της ημέρας και για όλους τους τύπους δέρματος. 


Βασικά απλώνοντας η υφή της φαίνεται πολύ βαριά, όμως απορροφάται σε δευτερόλεπτα και έχεις μια ανάλαφρη αίσθηση και το πρόσωπο πολύ ενυδατωμένο. 

Η μυρωδιά της είναι συμπαθητική. 

Την χρησιμοποίησα αρκετές φορές, καθώς έχει πολύ ποσότητα το βαζάκι, και ως βάση μακιγιάζ και δεν μου δημιούργησε κάποια επιπλέον λιπαρότητα. 


 Τα συστατικά είναι (τα οποία μου σβήστηκαν δυστυχώς από το βαζάκι):
 aqua, stearic acid, glyceryl, stearate se, isopropyl myristrate, glycerin, propylenoglycol, cera alba, panthenol, retinyl palmitate, lanolin, allantoin, honey, camomilla recutita, calendula officinalis, hypericum perfuratum, peg-8, caprylyl glycol, sodium polyacrylate. 

Η τιμή στο κανονικό μέγεθος (50ml) είναι περίπου 7 ευρώ. 

Βασικά με ενθουσίασε και ίσως κάποια στιγμή την αποκτήσω στο κανονικό μέγεθος! 



Το παρόν προϊόν το απέκτησα από το mypharmacity.gr.

26 σχόλια:

  1. μου φαινεται πολύ ενδιαφέρουσα κρέμα.! Δεν ήξερα πως φτάχνουν κρέμες στα μοναστήρια
    http://royalbreaks.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ καλη φαινεται, με γεια και το ανοιξιατικο blog ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ ενδιαφέρον το ποστ και πολύ ανοιξιάτικη η νέα εμφάνιση του μπλογκ σου! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ ωραια φαινεται και σε αρκετα καλη τιμη φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα Ελευθερια μου!
    μεγεια την κρεμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωραια φαινεται και αποτι βλεπω εχεις ικανη ποσοτητα για να βγαλεις μα Α γνωμη..συνηθως τα δειγματα δε φτανουν παρα για μια δυο χρησεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συγκεκριμένο δείγμα έχει αρκετή ποσότητα, την έχω χρησιμοποιήσει την κρέμα αρκετές μέρες!

      Διαγραφή
  7. πολύ ενδιαφέρον .. θα ήθελα να το δοκιμάσω
    φιλακια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου δοθεί η ευκαιρία δοκίμασε την!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Ακούγετε πολύ ωραία !! Μόλις τελειώσω αυτές που έχω τώρα και θα την προμηθευτώ .Μ αρέσει πάρα πολύ να δοκιμάζψ τέτοιου είδους κρέμες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προχθές ξεκίνησε και η Δέσποινα (Beauty Case) μία τέτοια στήλη, και ομολογώ κορίτσια ότι ήταν πολύ καλή ιδέα. Πολλές φορές έχουμε δείγματα και δεν μπορούμε να κάνουμε κανονικό review, οπότε είναι η καλύτερη λύση αυτή. Πολύ ενδιαφέρον post, η κρέμα φαίνεται πολύ καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Βασικά είναι μια ιδέα για την στήλη που κυκλοφορεί σε πολλά ελληνικά και ξένα blog, ο τρόπος παρουσίασης αλλάζει, καθώς όπως είπες δεν μπορείς να δείγματα να τα συμπεριλάβεις σε ένα κανονικό review, αφού μάλλον μια πρώτη εντύπωση σου δίνουν. Αν και την συγκεκριμένη κρέμα την χρησιμοποίησα αρκετά.

      Διαγραφή
  10. Στη λίστα μου είναι η αντίστοιχη κρέμα για τα μάτια...αλλά και αυτή για το πρόσωπο φαίνεται αρκετά καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήθελα και εγώ να δοκιμάσω την κρέμα ματιών!

      Διαγραφή
  11. Την συγκεκριμένη κρέμα την έχω πολύ καιρό. Την αγόρασα από φαρμακείο και μπορώ να πω ότι μου άρεσε αρκετά πάνω στην επιδερμίδα μου. Την κάνει πολύ απαλή και έχει διάρκεια μέχρι την επόμενη μέρα! Σ' αυτό συντελούν τα συστατικά της τα οποία όπως διαβάζω στο κουτάκι της είναι τα: Μελισσοκέρι, βιταμίνες Α&Β, πανθενόλη, χαμομήλι, αμαμελίδα, καλέντουλα, βαλσαμόχορτο, λάδι ελιάς, λεβάντα και μύρο!!!! Προσωπικά η μυρωδιά της κρέμας που είναι το μελισσοκέρι μου άρεσε πάρα πολύ!!!! Όπως είπε και η Ελευθερία δεν αφήνει καμία αίσθηση λιπαρότητας αν και όταν την είδα το φοβήθηκα λίγο γιατί φαίνεται πραγματικά λίγο βαριά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μονο και μονο απο τα συστατικα που διαβασες γιατι το ψαχνω πολυ με τις χειροποιητες κρεμες ακουγεταο εκπληκτικη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε την, είναι αρκετά οικονομική!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget