Simply Nails ▎❝Spring Manicure #1❞

6/3/14


Η άνοιξη είναι η αγαπημένη μου εποχή, αν και ακόμα δεν μας έχει δείξει το κανονικό της πρόσωπο με τα υπέροχα χρώματα λουλουδιών και τα αρώματα τους να πλανώνται στον αέρα, ωστόσο εγώ επέλεξα για το πρώτο σχέδιο του Μάρτιου να σας δείξω το πρώτο μου ανοιξιάτικο σχεδιάκι



 Βασικά είναι δυο σε ένα! 

Δηλαδή μπορείτε να το αφήσετε στο πρώτο στάδιο με το εφέ του οριζοντίου ombre , όπου όσο μεγαλύτερα είναι τα νύχια τόσο καλύτερο φαίνεται το αποτέλεσμα. 

Ή να προχωρήσετε προσθέτοντας τα ανθάκια.


 Αυτά που θα χρειαστείτε είναι τα παρακάτω. 

-Βερνίκια νυχιών
Beauty Line Cosmetics Base Coat
Beauty Line Cosmetics Nail Polish - 202
Beauty Line Cosmetics Nail Polish - 593
Lee Hatton Nail Color - 86 Clover Haze
Beauty Line Cosmetics Nail Polish - 275
Beauty Line Cosmetics Nail Polish - 201
Beauty Line Cosmetics Fast Dry
-Σφουγγαράκι
-Οδοντογλυφίδες
-Στυλό




Όποιο σχέδιο και αν επιλέξετε μπορείτε να δείτε την διαδικασία βήμα βήμα στο βίντεο που ακολουθεί. 




Ελπίζω να σας αρέσει!




 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

 Θέλω να διευκρινίσω για άλλη μια φορά ότι δεν είμαι ειδικός, απλά μου αρέσει πολύ να ασχολούμαι με τα νύχια. 

Κάποιες φορές ίσως οι παρανυχίδες να είναι κάπως μουτζουρωμένες και κάποιες όχι.
 Συνήθως όταν δημιουργώ για αυτήν την στήλη, βάφω το ένα και με το άλλο βγάζω φωτογραφίες. 
Είναι αρκετά δύσκολο όταν πρέπει να καλύψεις το κάθε βήμα με φωτογραφίες, ίσως κάπου έχετε παρατηρήσει ότι δεν σας δείχνω κάποιο βήμα και απλά το λέω, είναι ότι ξεχνάω να το βγάλω φωτογραφία και προχωράω. 

Κάποια σχέδια μπορεί να έχετε δει παρόμοια και κάπου άλλου, όμως όλα είναι δικής μου έμπνευσης και τι εννοώ με αυτό, τους συνδυασμούς σχεδίων, χρωμάτων και κάποιων εύκολων αφηρημένων σχεδίων που μου έρχονται στο μυαλό, γενικά προσπαθώ να δημιουργήσω απλά σχέδια που μπορεί η καθεμία μας να κάνει. Σίγουρα βλέπω πολλές φωτογραφίες και πολλά βίντεο για να πάρω ιδέες.

 Όλες οι περιγραφές που χρησιμοποιώ και εμφανίζονται σε κάθε βίντεο είναι δικές μου, δεν τις είδα γραμμένες κάπου και τις έκανα αντιγραφή, όμως σκέφτηκα πως με απλά λόγια θα σας το εξηγήσω καλύτερα, για αυτό παρακαλώ σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε μια περιγραφή που βρίσκεται στο βίντεο να αναγράφετε την πηγή

Κανένα (συνολικό) σχέδιο ως τώρα δεν αποτελεί αυτοτελής αντιγραφή από κάποιο, δεν θα είχε κανένα νόημα να σας κάνω μια αντιγραφή ένα σχέδιο και να σας το δείξω, εξάλλου δεν θα έκφραζε έμενα κάτι τέτοιο, προσπαθώ να σας δείξω τι θα έκανα εγώ και όλα εκφράζουν εμένα και έχουν την υπογραφή μου

Χρησιμοποιώ απλά πραγματάκια που όλες έχουμε στο σπίτι μας διότι είναι πολύ εύκολο να δείξεις ένα σχέδιο έχοντας όλα τα εργαλεία που απαιτούνται και εντελώς διαφορετικό όταν πρέπει να βρεις αντικείμενα που έχουν το ίδιο αποτέλεσμα, και πλέον ξέρετε για τελίτσες μεγάλες χρησιμοποιούμε την βάση κάποιου πινέλου, μεσαίες ένα απλό στυλό αρκεί και μικρές οδοντογλυφίδες, ωστόσο οδοντογλυφίδες και για γραμμές σχεδίασης. Για λεπτές γραμμές χρησιμοποιήστε ένα λεπτό πινελάκι που έχετε από κάποιο άλλο βερνίκι καθαρίζοντας καλά με ασετόν και σφουγγαράκια μεικαπ. 
Αυτά είναι τα εργαλεία σχεδίασης που πρέπει να έχετε για να δημιουργήσετε άπειρα σχέδια.

 Ένιωσα την ανάγκη να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα και να πω ένα πάρα πολύ μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε σας που στηρίζετε με την αγάπη σας αυτήν την στήλη. 
Μου δίνετε πολύ δύναμη να συνεχίζω να κάνω πράγματα που με ευχαριστούν και με γεμίζουν!
Να είστε καλά!
Φιλάκια πολλά!


28 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο Ελευθερία μου η ιδέα που έχεις να δείχνεις πραγματάκια για να κάνουμε τα σχεδιακια χωρίς να έχουμε επαγγελματικό εξοπλισμό την βρίσκω εξαιρετική!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα Ελευθερία μου χχ

    φιλιαα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μ' αρέσει πολύ και χωρίς τα λουλουδάκια! Πολύ καλό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κοραλλία!
      Χωρίς τα λουλουδάκια δείχνει πιο ωραίο σε μεγαλύτερα νύχια και γενικά το οριζόντιο ombre μικραίνει το νύχι σε αντίθεση με το κάθετο που τα δείχνει πιο μακριά.

      Διαγραφή
  4. Μου αρέσει κι έμενα χωρίς τα λουλούδια, το ombre για άνοιξη είναι πολύ στην μόδα!
    http://beautytipsnreviews.blogspot.gr/2014/02/ombre-tutorial.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ και καιρό το ombre όλες τις εποχές κυριαρχεί διότι είναι πράγματι πολύ εντυπωσιακό!

      Διαγραφή
  5. Πολύ γλυκούλι!Άντε να φτιάξει ο καιρός να ευχαριστιόμαστε τέτοια σχεδιάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία μου!
      Ναι να γίνει πιο ανοιξιάτικος διότι με τις βροχές ακόμα χειμώνα έχουμε!

      Διαγραφή
  6. Καλημερα Ελευθερια μου!
    Κανεις εκπληκτικη δουλεια!
    Συγχαρητηρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Κική!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Ακόμη ένα πολύ ωραίο σχέδιο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ ωραίος συνδυασμός του ombre με τα λουλούδια! Καλό μήνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δέσποινα!
      Καλό μήνα και σε σένα!

      Διαγραφή
  9. Ελςυθερία μου δεν έχω ιδέα από νύχια, αν και ζωγραφίζω πίνακες! Τη θεωρώ λεπτοδουλειά και δεν έχω δοκιμάσει παρά βλακειούλες ως τώρα!
    Βρήκα πολύ καλό το βίντεο ! Με βοηθάει πολύ !!!
    Σε ευχαριστώ !!! Από καρδιάς!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Αριστέα μου!
      Χαίρομαι πολύ όταν βοηθάω τους άλλους, με κάθε τρόπο!
      Να ΄σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. τελεια ειναι πολυ γλυκουτσικα, μου αρεσουν πολυ τα ombre!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget