TAG: Food Lovers

24/3/14



Δυο αξιαγάπητες bloggers η Ηλέκτρα από BeautyStars.gr και η Λίλα από Maquillage-beauté by Lila με προσκάλεσαν να κάνω το tag φαγητού και τις ευχαριστώ παρά πολύ για αυτό!


Έτσι και εγώ παρακάτω απαντάω στις ερωτήσεις του.



 1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό; 
 Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο όμως μου αρέσει πολύ ότι έχει σχέση με ΤΥΡΙ.


2. Ποιο είναι το αγαπημένο σου γλυκό;
 Και πάλι δεν έχω συγκεκριμένο, ίσως θα μπορούσα να πω την τούρτα σοκολάτας και γενικά η σοκολάτα.


3. Ποιο φαγητό δε θα δοκίμαζες ποτέ; 
Απεχθάνομαι τα ωμά φαγητά όπως μύδια, σούσι κτλ.


4. Ελληνική, ιταλική, mexican ή ασιατική κουζίνα; 
Ελληνική μάλλον, όμως και η ιταλική θα έλεγα ότι μου αρέσει.


5. Έχεις αλλεργία σε κάποιο φαγητό; 
Όχι, ευτυχώς.


 6. Σε ποιο φαγητό/γλυκό είσαι εξπέρ; 
Μπιφτέκια με πικάντικες πινελιές σε φαγητό και σε γλυκό cheesecake.


 7. Ποιο είναι το φαγητό που έμαθες να μαγειρεύεις πρώτο; 
Χοιρινά παϊδάκια με σάλτσα ντομάτας, δικής μου έμπνευσης, στο φούρνο. Ομολογώ ότι επειδή ήταν κάτι που το έφτιαχνα σε αρκετά πιο μικρή ηλικία δυστυχώς πλέον δεν θυμάμαι την σάλτσα ντομάτας πως την έφτιαχνα και τα περιέλουζα.


8. Είσαι χορτοφάγος; 
Όχι, όμως δεν μου αρέσει και κάθε μέρα να τρώω κρέας.


9. Συνήθως τι παραγγέλνεις απ’έξω; 
Τα κλασικά, πίτσα, σουβλάκια, γύρο κτλ.


10. Είσαι γλυκατζού ή fan των αλμυρών σνακ; 
Και των δυο θα έλεγα διότι δεν μπορώ να φάω αλμυρό χωρίς γλυκό και το αντίθετο, με αυτόν τον τρόπο έχω την εντύπωση ότι ισορροπώ τις γεύσεις.


11. Αγαπημένο σνακ; 
Ψωμάκι με τυράκι.


12. Πως τρως το σάντουίτς σου; 
Δεν έχω πρόβλημα συνήθως από όλα βάζω!
 Εκτός από κρύο βραστό αυγό, γενικά τα κρύα φαγητά δεν μου αρέσουν.


13. Σ’αυτή τη φάση της ζωής σου τρως υγιεινά ή το ‘χεις ρίξει στη μάσα;
Ανάλογα με την μέρα. 
Άλλοτε τρώω με μέτρο άλλοτε του δίνω και καταλαβαίνει.


14. Ποιος μαγειρεύει καλύτερα μέσα στην οικογένεια;
Η μητέρα μου φυσικά! 



 Εγώ με την σειρά μου κάνω tag σε όλη την blog list μου αφού είναι ένα tag που δεν αφορά την ομορφιά και έτσι μπορεί άνετα να το γράψει όποιος θέλει.
 Θα χαρώ να δω τις απαντήσεις σας αφήστε μου με σχόλιο το link σας!


23 σχόλια:

  1. Αν και δενε ίμαι τόσο του φαγητού αλλά των φρούτων και των γλυκών, θα το κάνω κι εγώ αυτό το Tag!
    Ωραίες οι απαντήσεις σου και φυσικά πάντα η μαμάδες μαγειρεύουνε τέλεια! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το βλέπω τόσο καιρό και σκεφτομαι να το κάνω!!!ευκαιρία τώρα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και να και το post!!!!
      http://marwmew.blogspot.gr/2014/03/food-loveror-not-tag.html
      φιλάκιαα!!!

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι που το έγραψες!

      Διαγραφή
  3. Μη μου το κάνεις αυτό και λυσσάω της πείνας αυτή τη στιγμή χαχαχα! Με το 6 με ισοπέδωσες :p

    Θα το πάρω και εγώ κάποια στιγμή!

    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά!
      Θα χαρώ να δω και τις δικές σου απαντήσεις!

      Διαγραφή
  4. Πωπω πεινασα , πολυ ωραιες απαντησεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το αγαπώ το cheesecake, ειδικά με γεύση φράουλα! Ωραίες απαντήσεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ εύκολο γλυκό!
      Σε ευχαριστώ Κωνσταντίνα!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ενδιαφέρουσα ανάσρτηση και απαντήσεις θα το κάνω και εγώ κάποια στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Όλγα!
      Θα χαρώ να διαβάσω και τις δικές σου απαντήσεις!

      Διαγραφή
  7. Πόσο μ αρέσει αυτό το tag! (για ευνόητους λόγους χιχι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να μην πείνας όταν το γραφείς γιατί μετά είναι άσχημα τα πράγματα! ;)

      Διαγραφή
  8. Πολυ ωραιες οι απαντησεις σου πρεπει να το λατρευεις το τυρι σε αντιθεση με εμενα που το απεχθανομαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μου αρέσουν όλα όσα μπορείς να κατασκευάσεις με τυρί όμως και έτσι σκέτο το τρώω, κρίμα που δεν σου αρέσει!

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου Ελευθερία!
    Οι δικές μου απαντήσεις: http://lillysdailyblog.blogspot.gr/2014/03/tag-food-lovers.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Χαίρομαι που το έγραψες!

      Διαγραφή
  10. Πολύ λαχταριστό αυτό το tag! Αν θυμηθείς τη σάλτσα να μας την πεις για να τη δοκιμάσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία!
      Η αλήθεια είναι ότι έχω προσπαθήσει βάζοντας στο περίπου υλικά, διότι σίγουρα θα βγει πικάντικη, όμως δεν είναι ίδια κάτι λείπει αλλά δεν ξέρω τι, αν την βρω θα σας την πω!

      Διαγραφή
  11. Ελευθερία μου τώρα είδα αυτή την ανάρτηση από την Κική του ΕΚΦΡΑΣΟΥ!
    Υπέροχο παιχνίδι! :)))
    Μάλλον θα το κάνω κι εγώ!
    Φιλιά πολλά!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ να δω και τις δικές σου απαντήσεις!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget