ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι... #4

25/4/14



Αν και λίγο καθυστερημένα λόγω των ημερών, είμαι εδώ με άλλη μια ανάρτηση της στήλης "ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι...".





Αναλυτικά τι περιέχει η στήλη σύμφωνα με τον τίτλο της:


ακούω = μουσική δηλαδή ένα τραγούδι που μου άρεσε πολύ τον μήνα που μας πέρασε.

βλέπω = φωτογραφία δηλαδή μια φωτογραφία  με κάτι που μου άρεσε με οποιοδήποτε θέμα, τοπίο, αντικείμενο, προϊόντα ομορφιάς κτλ, ακόμα και μια φωτογραφία που βρήκα στο διαδίκτυο.
συλλογίζομαι= αποσπάσματα βιβλίων δηλαδή κάποιο γνωμικό που μου άρεσε καθώς και μερικές γραμμές από κάποιο βιβλίο που τις βρήκα ενδιαφέρουσες.





ακούω


Αγαπημένο μου τραγούδι, που από μόνο του είναι καταπληκτικό, όμως η χορωδία των παιδιών απλά το απογειώνει!



"...θα΄θελα να τα΄χα όλα 
να΄μουνα παντού 
να σου χάριζα τ΄αστέρια 
όλου τ΄ουρανού..." 



βλέπω



Αυτός ο μήνας ήταν αφιερωμένος στο Πάσχα και στο αρνάκι
Γενικά αυτήν την ημέρα πέρασα πολύ όμορφα (αν και κάπου πήγε να μου χαλάσει προς το τέλος) μπορείτε να δείτε και εδώ.



συλλογίζομαι

Ένα πολύ έξυπνο και σοφό γνωμικό.


«Αρκεί ένα λεπτό για να ερωτευθείς, μια ώρα για να συμπαθήσεις και μια μέρα για ν΄αγαπήσεις. 
Όμως μια ολόκληρη ζωή δεν αρκεί για να ξεχάσεις.» 
 Oscar Wilde




Αναφέρω τα blogs που ήδη έχουν υιοθετήσει την στήλη και να τους ευχαριστήσω πολύ, φυσικά αν κάποιος άλλος θέλει να εκφραστεί μέσα από αυτήν την στήλη μπορεί να το πράξει κάλλιστα και να μου αφήσει το link με την ανάρτηση του από κάτω.



18 σχόλια:

  1. Ωραία στήλη!
    Υπέροχο το quote του Oscar Wild!

    Stay in touch
    Chicates

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφες όλες σου επιλογές, γέλασα με το αρνί στο βλέπω!

    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω αφού το αρνάκι ήταν πεντανόστιμο!
      Σε ευχαριστώ Γιώργο και καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  3. χαχα! εγώ μαζί με το ¨βλέπω¨θα έβαζα και το ¨γεύομαι¨!!! μιάμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το τραγούδι τέλειο ! και το αρνάκι ακόμη καλύτερο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια στήλη, υπέροχο το άκουσμα, νόστιμη η εικόνα (:P) και άκρως διδακτικό το γνωμικό. Με λίγα λόγια, τα λάτρεψα όλα :D
    Να 'χεις ένα τέλειο απογευματάκι :) Πoλλά φιλάκια :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχο το γνωμικό που επέλεξες Ελευθερία μου! :))))
    Η στήλη είναι στην καρδιά μου γιατί βοηθάει στο να εκφραζόμαστε με πολλούς τρόπους!
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Αριστέα μου!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε μια απλή σκέψη που είχα όταν δημιουργούσα αυτήν την στήλη και σε μένα μου αρέσει και ίσως σε κάποιους να μην "κολλάει" με ένα blog που ασχολείται με ομορφιά ωστόσο εγώ τα έχω ανατρέψει!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Φοβερή στήλη και λάτρεψα το γνωμικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και ο Oscar Wilde ήξερε πολύ καλά τι έλεγε!
    Φιλιά Ελευθερία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget