Μια διαφορετική ανάρτηση…

14/4/14


πηγή


Σήμερα μπαίνουμε στην Μεγάλη Εβδομάδα και ονομάζεται «Μεγάλη», όχι γιατί έχει περισσότερες μέρες ή ώρες από τις άλλες εβδομάδες, αλλά γιατί τα γεγονότα όπου τελούνται και βιώνονται στους Ιερούς Ναούς είναι κοσμοσωτήρια για τον άνθρωπο! 

Έτσι με ταπεινότητα αποφάσισα να μοιραστώ κάποιες σκέψεις μου μαζί σας, καθώς το blog μου έχει ως βασικό θέμα την ομορφιά όμως απευθύνεται σε ανθρώπους. 



Μην φοβάστε δεν θα σας μιλήσω για τα θρησκευτικά γεγονότα που λίγο ή πολύ τα γνωρίζουν όλοι οι Χριστιανοί, όμως θέλω να σταθώ σε κάποια πραγματάκια που εμένα προσωπικά δεν με βρίσκουν σύμφωνη όταν τα βλέπω να τα κάνουν άλλοι. 

Λοιπόν κάποιοι από εμάς θα πάμε στην Εκκλησία, όταν βρισκόμαστε εκεί πρέπει να είμαστε ταπεινοί, να ακούμε τους ψαλμούς και να μην μιλάμε με τον διπλανό μας, δεν είμαστε σε καφετέρια και πίνουμε το καφέ μας όποτε να πιάσουμε και την κουβεντούλα. Είναι πολύ άσχημη επιλογή αυτήν. 

Για τις γυναίκες έχω να πω ότι μπορεί η λειτουργία της Εκκλησίας να είναι βραδάκι, όμως δεν είναι ωραίο να πάμε όπως θα πηγαίναμε σε κάποιο μπαράκι, δηλαδή μίνι φούστα, έντονο κόκκινο κραγιόν κτλ, ειδικά την Μεγάλη Παρασκευή που για μένα είναι άκυρο να πας επίσημα διότι πρόκειται για μια κηδεία και εκεί δεν φόρας τα καλά σου. 

Στο θέμα της νηστείας είναι επιλογή του καθενός, αφορά την νηστεία όλης της Σαρακοστής όμως την Μεγάλη Εβδομάδα πιστεύω ότι έχει περισσότερη βαρύτητα, ειδικά την Μεγάλη Παρασκευή , είναι λάθος να τρως κρέας. 

Αυτά ήθελα να μοιραστώ μαζί σας. 

Και να θυμάστε πηγαίνουμε στην Εκκλησία σεμνά και ταπεινά! 


Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα να έχουμε!


Να σημειώσω ότι δεν είμαι υπόδειγμα πιστού απλά προσπαθώ να κάνω όσο νιώθω, επίσης με την ανάρτηση μου δεν θέλω να κρίνω απλά να δώσω κάποιες συμβουλές που ίσως χρησιμεύσουν σε κάποιους.

27 σχόλια:

  1. πολύ ωραίο ποστ Ελευθερία μου!
    Καλά τα λες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό Πάσχα, Ελευθερία μου!
    Η αλήθεια είναι ότι ειδικά στην Ανάσταση βλέπεις τα πιο άκυρα ντυσίματα γιατί οι περισσότεροι ντύνονται για να πάνε στα μπουζούκια μετά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατά τη γνώμη μου η ουσία είναι να βιώσει κανείς το βαθύτερο νόημα των γεγονότων αυτής της εβδομάδας..

    Καλό Πάσχα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ σε αυτό που λες, όμως αυτά που ανέφερα δεν σε βοηθάνε απλά σε απομακρύνουν.
      Καλό Πάσχα!

      Διαγραφή
  4. Καλή Ανάσταση Ελευθερία μου! Συμφωνώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή Μεγάλη Εβδομάδα Ελευθερία μου!
    Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Αριάδνη μου, επίσης!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Έχεις δίκιο. Οι περισσότεροι βλέπουν τη Μεγάλη Παρασκευή ως μια ευκαιρία για βόλτα και όχι ως μια σοβαρή ημέρα. Λυπάμαι για αυτά τα άτομα που θέλουν να λέγονται και Χριστιανοί.
    Ωραίο άρθρο♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Χαίρομαι που έχουμε την ίδια άποψη!

      Διαγραφή
  7. Καλή ανάσταση! Γιατί, αυτό που ρίχνουν δυναμιτάκια έξω από την εκκλησία; Λες και αυτό είναι σωστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρομαχτική εμπειρία θα έλεγα, δεν καταλαβαίνω τι ευχαρίστηση βρίσκουν!

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ και σε αυτό, ξέχασα να το αναφέρω!

      Διαγραφή
  8. Συμφωνώ μαζί σου τα έγραψες πολύ ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συμφωνώ και γω μαζί σου! Ωραίες οι συμβουλές σου! Χαίρομαι που βλέπω και από άλλες beauty bloggers τέτοιες αναρτήσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Μπορεί να ασχολούμαστε με ομορφιά όμως όλοι είμαστε άνθρωποι και μας απασχολούν και αλλά πράγματα!

      Διαγραφή
  10. Poly wraio post!! Na eisai kala kai na exeis ena omorfo kai eulogimeno Pasxa!!!
    Bravo soy!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλά που να έρθεις στο χωριό μου! Μεγάλη εβδομάδα στην εκκλησία=Βράδυ στον Οικονομόπουλο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παντού έτσι πρέπει να είναι Χαρά μου, δυστυχώς!

      Διαγραφή
  12. Ελευθερία μου, θα συμφωνήσω σε όσα μοιράστηκες μαζί μας!
    Ειδικά το "κάπως" ντύσιμο που κάνουν κάποιες, πραγματικά ...απορώ!
    Καλό Πάσχα να έχει και το Άγιο Φως να μας φωτήσει όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι, όμως και φέτος πάλι τα ίδια ήταν!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget